Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14680)
Itse saat mielestäsi kirjoittaa minusta halventavasti, mutta jos minä pahoitan siitä mieleni, sinä suutut.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihanan kohtelias mies 🤭 joka muistit huoritella minua naispuoliselle Ihanalle työkaverillesi😍😍😜🤭 👌🏻 Toivottavasti saat kaikki ihanat naiset kostumaan hunajasta huorittelullasi😍😍🥰🤭 Naiset ootte niin ihania, kun ootte siinä huorittelussa mukana 🥂🥰🤭👌🏻😍 ps. Tiedän että käyt täällä🥰 ja nyt annan ihanille🤢🤢🤢 tilaa viestiä🥰🤢🤢🥰
Älä turhaan mieltäsi vaivaa moisilla, vaikka harmittaahan tuollainen. Joillain työpaikoilla vaan pitää aina olla joku porukan silmätikkuna. Huorittelu on kateellisen panettelua. Ja kertoo nimittelijöistä itsestään enemmän. Ja totta, nämä typerät naiset siellä, tuskin oivaltaa millainen mies huorittelee naista, jos ovat siihen mukaan lähteneet. Päästä toisesta korvasta ulos 😍😜
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua apteekin kaunottarelle 😍
Tämä ilmestyy aina mun kaivatun viestien jälkeen, etenkin ikävien. Hän siis kaipaa jotakuta toistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen oman elämän odotustilassa -viestisi kertoi rehellisesti, mistä on kyse. Totuus tekee kipeää, mutta mieluummin kuulen totuuden kuin jotakin sinne päin. Sinun ja teidän kannaltanne paras olisi, kun saisitte asiat kuntoon, kun kerran yhdessä olette ja aiotte olla. Minusta tuntuu aika vaikealta vain olla paikkaamassa puuttuvaa, kun enempää ei ole tulossa. Olen mieluummin pelkkä kaveri.
No hei. Edetään näin. Kavereita siis.
Ethän sinä ole etenemässä yhtään mihinkään.
Eiköhän tämä ole tässä, ilman mystistä tunnistettakin.
Mä en ole kirjoittanut tähän mitään. Ei mun viba. T. Äsken mystisestä tunnisteesta kirjoittanut!
ehkä se oli osoitettu sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kritiikkiä saa ja pitääkin antaa, asiallisesti, jos aihetta on. Mutta miten ja missä. Se on eri asia. Itse ehkä ottaisin henkilökohtaisesti ja kahden kesken kritiikin vastaan, korjaten suuntaa. Kuin julkisesti. Riippuen toki aiheesta, tilanteesta ja paikasta.
Sinähän ne paikat olet määritellyt. Muuta asetuksia, jos se ei miellytä.
Muutan asetusta nyt niin, että suljen palstan. Ei kiinnosta provoiluja lukea.
Täällä kun alkaa vänkäämään saisi olla vänkäämässä kokoajan.
Ketjun tarkoitus on lähettää terveisiä kaivatulle. Monella täällä tuntuu olevan luetun ymmärtämisen kanssa haastetta.
Minun unissani on ollut käärmeitä ja ne ennustaneet kuolemaa. Näin tällaisen unen taas joku aika sitten.
Metritolkulla iloa päivään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen oman elämän odotustilassa -viestisi kertoi rehellisesti, mistä on kyse. Totuus tekee kipeää, mutta mieluummin kuulen totuuden kuin jotakin sinne päin. Sinun ja teidän kannaltanne paras olisi, kun saisitte asiat kuntoon, kun kerran yhdessä olette ja aiotte olla. Minusta tuntuu aika vaikealta vain olla paikkaamassa puuttuvaa, kun enempää ei ole tulossa. Olen mieluummin pelkkä kaveri.
No hei. Edetään näin. Kavereita siis.
Ethän sinä ole etenemässä yhtään mihinkään.
Eiköhän tämä ole tässä, ilman mystistä tunnistettakin.
Mä en ole kirjoittanut tähän mitään. Ei mun viba. T. Äsken mystisestä tunnisteesta kirjoittanut!
ehkä se oli osoitettu sulle
Nähtävästi, mutta ei kiitos voit pitää viestin.
Kuumalle miehelle suudelmia😘🔥
Herkulliselle miehelle pusu 😘🍑
Vierailija kirjoitti:
Asutko lähellä apteekkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilmestyy aina mun kaivatun viestien jälkeen, etenkin ikävien. Hän siis kaipaa jotakuta toistakin.
Sun kaivattu viesteilee täällä vai 😲🙊 Nyt hei ota hiiri mukaan ja käy lenkittää sitä kauniissa säässä.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä kaikille!
T. Se oikea
Ts. Kiero
Vierailija kirjoitti:
Herkulliselle miehelle pusu 😘🍑
Pyllylle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella:
MISTÄ IHMEESTÄ VOIT TIETÄÄ MIKÄ VIESTI ON KAIVATULTASI? KIRJOITTAAKO HÄN OMALLA NIMELLÄÄN?
Anteeksi isot kirjaimet, mutta
ÄLKÄÄ NYT IHMISET SÖSSIKÖ SUHTEITANNE TÄTÄ PALSTAA TULKITSEMALLA PLIIS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella kunnioituksella:
MISTÄ IHMEESTÄ VOIT TIETÄÄ MIKÄ VIESTI ON KAIVATULTASI? KIRJOITTAAKO HÄN OMALLA NIMELLÄÄN?
Anteeksi isot kirjaimet, mutta
ÄLKÄÄ NYT IHMISET SÖSSIKÖ SUHTEITANNE TÄTÄ PALSTAA TULKITSEMALLA PLIIS.
Ei ole mitään suhdetta. Tai siis on, hänellä on hyötysuhde minuun. Olen yhtä arvokas kuin Mäkkärin hampparin pahvilaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ollut koskaan tavannut ihastustaan. Vain viestitellyt somessa. Puoliso suuttui ja mu....si.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kritiikkiä saa ja pitääkin antaa, asiallisesti, jos aihetta on. Mutta miten ja missä. Se on eri asia. Itse ehkä ottaisin henkilökohtaisesti ja kahden kesken kritiikin vastaan, korjaten suuntaa. Kuin julkisesti. Riippuen toki aiheesta, tilanteesta ja paikasta.
Sinähän ne paikat olet määritellyt. Muuta asetuksia, jos se ei miellytä.
Muutan asetusta nyt niin, että suljen palstan. Ei kiinnosta provoiluja lukea.
Täällä kun alkaa vänkäämään saisi olla vänkäämässä kokoajan.
Ketjun tarkoitus on lähettää terveisiä kaivatulle. Monella täällä tuntuu olevan luetun ymmärtämisen kanssa haastetta.
Kun lähettää terkut kaivatulleen suoraan ilman palstaa, ei tarvitse palstalla vängätä kenenkään anonyymin kanssa. Kritiikkikin menee suoralla yhteydellä paremmin perille👏
🦋