Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (14581)

Vierailija
14361/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vierestäkin, että poikien ja miesten empatiakyky on kyllä omituinen. Suunta voi vaihtua yhtäkkiä, äkkikäännös ei tunnu missään eikä tunnuta tajuavan, miltä se siitä toisesta tuntuu. En ihmettele yhtään, että moni on aika kyllästynyt miessukupuoleen.

Harva heistä enää suojelee heikompiaan. Vanhuksia,eläimiä, lapsia ja sairaita. 

Päinvastoin. Yrittävät kävellä yli. Ja pyyhkiä likaiset kenkänsä... 

Sivusta 

Kaikki on tasa-arvoisia ja sun näkökulma on harhaa. Mieskin on ollut joskus vauva ja vanhus. Ei ole sen hetken velvollisuus palvella muita. Jokaisella on oikeus palvella toisiaan, ei vain voimakkaan oikeus ole olla hyväksikäytettävänä heikoimmilleen. 

Simonius 2, jae 51. Simonin kirja laupeudesta IV.

Vierailija
14362/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko vuosia sitten reissussa kun kysyit että ”mihin joutuisitkaan ilman mua”. Huomaatko nyt mihin?

Kaipaatko vanhaa reissutoveria? :)

Minä just vastasin kun kysyttiin, enkö ole koskaan vaan tavannut ketään kenen kanssa olisin halunnut elää vai miksi olen ollut tähän asti elämässä sinkku, että en ole tavannut ketään sellasta kenestä olisi tullut sellainen olo että haluaisin sitoutua ja jakaa elämän / näkisin yhteistä tulevaisuutta, mutta pari sellasta tyyppiä olen kohdannut, joiden kanssa olen halunnut harrastaa paljon seksiä ja mennä reissuun. Ei siis menty mihinkään reissuun ja toisen kanssa ei harrastettu paljoa seksiäkään, mutta että tuo on se taso jolla olen ajatellut asioita. 

Täällä on tänään ollu useita mielenkiintoisia ajatusmaailmoita esillä, tässä yksi. Ei vain sitä pelkkää gallupointia/tunnisteiden kärttämistä/epätoivoulinaa, vaan oikeasti kiinnostavia tekstejä ja tulokulmia kaipaukseen. 
Kiitos ja hyvää yötä! :)

Sivusta

Joo, on erilaisia tapoja ihastua, ja mulla nuo kaksi mainittua tapaa on olleet ne "pisimmälle menneet" ihastumiset omassa mielessä. Toista ei tarvinnut onneksi edes kaivata, jäi vain hyvät muistot. Toiseen taas tuhlasin aivan liikaa energiaa sillä haikailun tasolla :D Ai niin, ja olihan sen jälkeen kolmaskin tyyppi/ihastus jonka kanssa olisin halunnut reissuun ja hänen kanssaan jopa puhuttiinkin siitä, että millaiseen reissuun haluttaisiin ja mitä tehtäisiin! Mutta emme toteuttaneet. Toteutamme molemmat sitten eri ihmisen kanssa.

Mut joo, tuo kysyjä oli ihminen johon ihastuin viimeksi enkä tällä kertaa ole joutunut kaipaamaan - tai enää lähtisikään varsinaisesti kaipaamaan, että silleen onnellisempi tilanne. Ketjussa käyn kuitenkin tavan vuoksi välillä hetken hengailemassa. Minua ärsytti joskus aika paljonkin muuten tuo, kun jotkut luulivat, että ihastuminen/kiinnostuminen tai jopa ns. pelkkä kiima jotain ihmistä kohtaan olisi merkki siitä, että haluaa parisuhteeseen sen ihmisen kanssa. Ei se mulla tarkoita sitä, ja ainakin siitä ekasta stepistä menee aika kauan aikaa ennen kuin voin siirtyä mielessäni seuraavaan. Eli pitää hengailla ainakin kuukausia, ennen kuin mieleni alkaa nähdä sellaista vaihtoehtoa realistisena. Sitoutumishalu tulee ajan kanssa, ei tod mistään ensihuumasta ja ihastumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14363/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin testaa sitä yhden kerran. Ei siitä tarttis kenellekään kertoa. Sit jatkettais elämäämme tahoillamme kuin ei mitään.

Entäpä jos ei kerta riittäisikään, kun makuun pääsee?

Vierailija
14364/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤢

Vierailija
14365/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadonnut kolibri!

Sellainen pieni, värikäs ja nopea ja jota on liian helppo jäädä kaipaamaan.😥

Katosi jonnekin, eikä ole hetkeen näkyny.

Tää on söpö viesti. 🐦

Vierailija
14366/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tunne, että rakas olet täällä. Ja samalla epäilys, että ehkä hän onkin se toinen, joka lähestyy rohkeasti muuallakin. 

Miksi aina väärät on rohkeita, ja maailman ihanimmat maailman varovaisimpia ja epäselvimpiä?

Vierailija
14367/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon liian tasokas kolmiodraamaan.

👍

Vierailija
14368/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhe ilman toimintaa on hyödytöntä ja nostaa tekijät arvokkaaseen asemaan.

Oletko toiminut?

Todistettavasti viimeksi lauantaina.

Ja kuinka siinä kävi ?

Ilmeisesti aika hyvin.

Miksi sitten joutuu olemaan tässä ketjussa?

Lue otsikko puuhapete.

Vierailija
14369/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole kolibri. En edes osaa lentää. Medestä kyllä unelmoin.

Vierailija
14370/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhe ilman toimintaa on hyödytöntä ja nostaa tekijät arvokkaaseen asemaan.

Oletko toiminut?

Todistettavasti viimeksi lauantaina.

Ja kuinka siinä kävi ?

Ilmeisesti aika hyvin.

Miksi sitten joutuu olemaan tässä ketjussa?

Lue otsikko puuhapete.

Eli toiminta ei tehonnut 

Vierailija
14371/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää.

Vierailija
14372/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole kolibri. En edes osaa lentää. Medestä kyllä unelmoin.

Mulle on tullut uniin välillä kolibreja, muita eläimiä ei.

Tykkään! 

Vierailija
14373/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oman elämän odotustilassa -viestisi kertoi rehellisesti, mistä on kyse. Totuus tekee kipeää, mutta mieluummin kuulen totuuden kuin jotakin sinne päin. Sinun ja teidän kannaltanne paras olisi, kun saisitte asiat kuntoon, kun kerran yhdessä olette ja aiotte olla. Minusta tuntuu aika vaikealta vain olla paikkaamassa puuttuvaa, kun enempää ei ole tulossa. Olen mieluummin pelkkä kaveri.

Vierailija
14374/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hän haluaa testata?

Vierailija
14375/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut tunne, että rakas olet täällä. Ja samalla epäilys, että ehkä hän onkin se toinen, joka lähestyy rohkeasti muuallakin. 

Miksi aina väärät on rohkeita, ja maailman ihanimmat maailman varovaisimpia ja epäselvimpiä?

Jos sulla ei vaan ole vielä ns. kolahtanut? 

Ne varovaiset ja varsinkin "epäselvät" eivät vaan yleensä ole (tarpeeksi) kiinnostuneita.

Vierailija
14376/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista ja lämpöistä perjantaita🌞😘🖤 kohta jo nähdään🤩

Vierailija
14377/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen oman elämän odotustilassa -viestisi kertoi rehellisesti, mistä on kyse. Totuus tekee kipeää, mutta mieluummin kuulen totuuden kuin jotakin sinne päin. Sinun ja teidän kannaltanne paras olisi, kun saisitte asiat kuntoon, kun kerran yhdessä olette ja aiotte olla. Minusta tuntuu aika vaikealta vain olla paikkaamassa puuttuvaa, kun enempää ei ole tulossa. Olen mieluummin pelkkä kaveri.

No hei. Edetään näin. Kavereita siis.

Vierailija
14378/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikkiä saa ja pitääkin antaa, asiallisesti, jos aihetta on. Mutta miten ja missä. Se on eri asia. Itse ehkä ottaisin henkilökohtaisesti ja kahden kesken kritiikin vastaan, korjaten suuntaa. Kuin julkisesti. Riippuen toki aiheesta, tilanteesta ja paikasta.

Vierailija
14379/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä näytit pienemmältä kuin muistin. Vai oliko sun seura vaan isoa.😁

Vierailija
14380/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei. Edetään näin. Kavereita siis.

Ethän sinä ole etenemässä yhtään mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä