Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (14581)

Vierailija
14381/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut tunne, että rakas olet täällä. Ja samalla epäilys, että ehkä hän onkin se toinen, joka lähestyy rohkeasti muuallakin. 

Miksi aina väärät on rohkeita, ja maailman ihanimmat maailman varovaisimpia ja epäselvimpiä?

Niinpä!

Vierailija
14382/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut tunne, että rakas olet täällä. Ja samalla epäilys, että ehkä hän onkin se toinen, joka lähestyy rohkeasti muuallakin. 

Miksi aina väärät on rohkeita, ja maailman ihanimmat maailman varovaisimpia ja epäselvimpiä?

Tykkäät monimutkaisista? = epäselviä ja vaikeita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14383/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: mitä eläimiä tulee uniisi?

Vierailija
14384/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan, että voin olla yksi kolibreihin kuuluva. Värikäs ja nopealiikkeinen pyrähtelijä. Ilmestyn, jos jotain houkuttelevaa tulee näkyville.

Vierailija
14385/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Samaa mieltä. Kunhan se olen minä.

Vierailija
14386/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐦🐦

Vierailija
14387/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset terveiset omalle kaivatulleni, että jos siinä on minkäänlaista negaa tai edes mielipahaa ja ei oo kunnon mystistä tunnistetta niin se ei oo multa. 

Vierailija
14388/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kritiikkiä saa ja pitääkin antaa, asiallisesti, jos aihetta on. Mutta miten ja missä. Se on eri asia. Itse ehkä ottaisin henkilökohtaisesti ja kahden kesken kritiikin vastaan, korjaten suuntaa. Kuin julkisesti. Riippuen toki aiheesta, tilanteesta ja paikasta.

Sinähän ne paikat olet määritellyt. Muuta asetuksia, jos se ei miellytä.

Vierailija
14389/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tigerissa oli söpö tipu-pehmo, melkein ostin

Olisit ostanut, olis ollut ihanaa olla sun unilelu

Voishan sen käydä hakemassa, mut sit ois vähän surullista kun ois se pehmo eikä sua

Oletko koskaan kuullut porttiteoriasta?

Vierailija
14390/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäselvä ja vaikea ei ole innoissaan. Mutta osa naisista tunnetusti selittelee itselleen ja jopa kaverilleenkin näitä kaikenlaisia selityksiä, miksi joku mies on jonkinlainen. Oikean kanssa ei tarvitse selitellä. 

Vierailija
14391/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14392/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäselvä ja vaikea ei ole innoissaan. Mutta osa naisista tunnetusti selittelee itselleen ja jopa kaverilleenkin näitä kaikenlaisia selityksiä, miksi joku mies on jonkinlainen. Oikean kanssa ei tarvitse selitellä. 

Silloin sen kanssa ei olla jos se ei ole innnoissaan

Vierailija
14393/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: mitä eläimiä tulee uniisi?

Mulla vain niitä kolibreja. Ovat esiintyneet unissa sellaisissa yhteyksissä, kun olen vapautunut jostain henkisistä kahleista ja mennyt ns. elämässä eteenpäin. Symbolisina eläiminä siis toimineet, ja tehneet toki laumoina unista visuaalisesti kauniita. 

Lempieläimiäni taas on kirahvi, mutta niitä ei ole muistaakseni unissa näkynyt. 

Ohis, mutta määkin tykkään kirahveista

Vierailija
14394/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellyydenpuuttesi aiheutti dominon, joka johtaa aika pitkälle.

Vierailija
14395/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kritiikkiä saa ja pitääkin antaa, asiallisesti, jos aihetta on. Mutta miten ja missä. Se on eri asia. Itse ehkä ottaisin henkilökohtaisesti ja kahden kesken kritiikin vastaan, korjaten suuntaa. Kuin julkisesti. Riippuen toki aiheesta, tilanteesta ja paikasta.

Muutan asetusta nyt niin, että suljen palstan. Ei kiinnosta provoiluja lukea.

Vierailija
14396/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen oman elämän odotustilassa -viestisi kertoi rehellisesti, mistä on kyse. Totuus tekee kipeää, mutta mieluummin kuulen totuuden kuin jotakin sinne päin. Sinun ja teidän kannaltanne paras olisi, kun saisitte asiat kuntoon, kun kerran yhdessä olette ja aiotte olla. Minusta tuntuu aika vaikealta vain olla paikkaamassa puuttuvaa, kun enempää ei ole tulossa. Olen mieluummin pelkkä kaveri.

No hei. Edetään näin. Kavereita siis.

Ethän sinä ole etenemässä yhtään mihinkään.

Eiköhän tämä ole tässä, ilman mystistä tunnistettakin.

Vierailija
14397/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiva vkl. Ite pidän ainakin.

Vierailija
14398/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutan asetusta nyt niin, että suljen palstan. Ei kiinnosta provoiluja lukea.

Se onkin kätevää. Ensin sanotaan, että väärä paikka ja sitten, että enää ei ole mahdollisuutta sanoa mitään.

Vierailija
14399/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua apteekin kaunottarelle 😍

Vierailija
14400/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen oman elämän odotustilassa -viestisi kertoi rehellisesti, mistä on kyse. Totuus tekee kipeää, mutta mieluummin kuulen totuuden kuin jotakin sinne päin. Sinun ja teidän kannaltanne paras olisi, kun saisitte asiat kuntoon, kun kerran yhdessä olette ja aiotte olla. Minusta tuntuu aika vaikealta vain olla paikkaamassa puuttuvaa, kun enempää ei ole tulossa. Olen mieluummin pelkkä kaveri.

No hei. Edetään näin. Kavereita siis.

Ethän sinä ole etenemässä yhtään mihinkään.

Eiköhän tämä ole tässä, ilman mystistä tunnistettakin.

Mä en ole kirjoittanut tähän mitään. Ei mun viba. T. Äsken mystisestä tunnisteesta kirjoittanut! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi