Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua apteekin kaunottarelle 😍
Tämä ilmestyy aina mun kaivatun viestien jälkeen, etenkin ikävien. Hän siis kaipaa jotakuta toistakin.
Kaikella kunnioituksella:
MISTÄ IHMEESTÄ VOIT TIETÄÄ MIKÄ VIESTI ON KAIVATULTASI? KIRJOITTAAKO HÄN OMALLA NIMELLÄÄN?
Anteeksi isot kirjaimet, mutta
ÄLKÄÄ NYT IHMISET SÖSSIKÖ SUHTEITANNE TÄTÄ PALSTAA TULKITSEMALLA PLIIS.
Jep, älkää antako random kirjoituksien manipuloida ajatuksianne, tunteitanne, fiiliksiä, ja pahimmassa tapauksessa irl suhteitanne 😲🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin yksi. Kyllä muuten, mutta kun... Olen niin ujo. Uskallan kyllä puhua auditorion edestä mutta en yhdelle reppanalle. Seliseliseliseliseliseli.
Paha asenne, jos näkee reppanana toisen.
Ihan itsestäni puhuin.
Tuskin hän sua reppanana pitää. 💛 juttelemaan vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ilmestyy aina mun kaivatun viestien jälkeen, etenkin ikävien. Hän siis kaipaa jotakuta toistakin.
MISTÄ IHMEESTÄ VOIT TIETÄÄ MIKÄ VIESTI ON KAIVATULTASI? KIRJOITTAAKO HÄN OMALLA NIMELLÄÄN?
Jep, älkää antako random kirjoituksien manipuloida ajatuksianne, tunteitanne, fiiliksiä, ja pahimmassa tapauksessa irl suhteitanne 😲🙊
Luulen, että näin on jo tapahtunut ja se näkyy nyt IRL 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuin yksi. Kyllä muuten, mutta kun... Olen niin ujo. Uskallan kyllä puhua auditorion edestä mutta en yhdelle reppanalle. Seliseliseliseliseliseli.
Paha asenne, jos näkee reppanana toisen.
Ihan itsestäni puhuin.
Tuskin hän sua reppanana pitää. 💛 juttelemaan vaan!
Tuollaisena pitää -> 💩
Vaimolle esitetään, että hän on ainut. Kaivatulle esitetään, että oikeasti hän on ainut, mutta ei voi erota, koska sitä ja tätä. Ja näin kaikille kaivatuille. Vaimon kanssa eletään ja kaikkia kusetetaan.
Suoraselekääne suomalaane mies
Vierailija kirjoitti:
Minun unissani on ollut käärmeitä ja ne ennustaneet kuolemaa. Näin tällaisen unen taas joku aika sitten.
Sinun elämässä on kieroja ihmisiä. Valehtelee.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle esitetään, että hän on ainut. Kaivatulle esitetään, että oikeasti hän on ainut, mutta ei voi erota, koska sitä ja tätä. Ja näin kaikille kaivatuille. Vaimon kanssa eletään ja kaikkia kusetetaan.
Lepsosuhteissa näin 😱
Vierailija kirjoitti:
Moni kakku päältä kaunis.
tai komea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepsosuhteissa näin 😱
Ihan on miehestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ollut koskaan tavannut ihastustaan. Vain viestitellyt somessa. Puoliso suuttui ja mu....si.
Eroaminen on kyllä sellainen tilanne jossa ihmisyyden pahimmat piirteet tulee esiin ja kun on kerran nähnyt sen minkälaisia hirviöitä ihan tavallisista ihmisistä kuoriutuu sellaisissa tilanteissa niin ei näe mitään maailmassa enää samoin. Mikään ei toisaalta enää yllätäkään eikä järkytä.
Mää en oo ikinä tajunnut niitä ihmisiä jotka luulee että voivat omistaa sen kumppaninsa. Jos toinen haluaa eron tai suhde ei toimi niin ei sen nyt jmlauta pitäisi olla mikään maailmanloppu. Millaisia reppanoita nuo oikein on, jotka eivät pärjää yksin?
Tai en ole tarkistanut, onko munia. Käyttäytymisen perusteella ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se meille muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden tuollaisen miehen. Meni vielä naimisiinkin vaikka vipinää oli samaan aikaan joka suuntaan. Miks sä tollasia kaipaat?
Lähetän kuvan jos ostan sen pehmon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se meille muille kuuluu.
Kuuluu minulle, kun perässä on juossut.
Eikö huomio kiinnity siihen, mitä munasi kun se toinen pääsi karkuun?
Eroaminen on kyllä sellainen tilanne jossa ihmisyyden pahimmat piirteet tulee esiin ja kun on kerran nähnyt sen minkälaisia hirviöitä ihan tavallisista ihmisistä kuoriutuu sellaisissa tilanteissa niin ei näe mitään maailmassa enää samoin. Mikään ei toisaalta enää yllätäkään eikä järkytä.