Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (14581)

Vierailija
14321/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhe ilman toimintaa on hyödytöntä ja nostaa tekijät arvokkaaseen asemaan.

Vaikka henkilö ilmaisisi välittämisensä arkisin teoin, sydän ei ymmärrä sitä. Sanat tuntuvat. Mutta jos kyse on vain puheista, ne ovat sanahelinää. Täytyy olla molempia.

Vierailija
14322/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto-leffassa hotellin kokki muistutti Dannylle, että ne asiat mitä hotellissa näkyy, ne ovat vain pelkkiä kuvia.

Voisiko ajatella joistakin kirjoituksista täällä, että ne ovat vain pelkkiä sanoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14323/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohto-leffassa hotellin kokki muistutti Dannylle, että ne asiat mitä hotellissa näkyy, ne ovat vain pelkkiä kuvia.

Voisiko ajatella joistakin kirjoituksista täällä, että ne ovat vain pelkkiä sanoja?

Valitettavasti siltä vaikuttaa.

Vierailija
14324/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeillä sanoilla on suuri merkitys. Myös netissä kirjoitettuna.

Vierailija
14325/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti siltä vaikuttaa.

Empaattisena ihmisenä tietysti haluaisin ymmärtää, mutta tuskin saan ikinä mitään rehellistä vastausta asiaan.

Ajattelin joskus lukioaikoina, että lähtisin lukemaan psykologiaa, mutta en hakenut. Joten minulla ei ole edes tarvittavaa kompetenssia yrittää ymmärtää.

Vierailija
14326/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko toiminut?

Todistettavasti viimeksi lauantaina.

Vierailija
14327/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kiinni herrasmiessopimuksesta.

Millainen se on?

Ehkä löydät tietoa,kun etsit.

Vierailija
14328/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vierestäkin, että poikien ja miesten empatiakyky on kyllä omituinen. Suunta voi vaihtua yhtäkkiä, äkkikäännös ei tunnu missään eikä tunnuta tajuavan, miltä se siitä toisesta tuntuu. En ihmettele yhtään, että moni on aika kyllästynyt miessukupuoleen.

Ei voi yleistää. Olen tässä vuoden sisään kohdannut montakin empaattista miestä. Enkä tarkoita nyt romanttisessa tms. mielessä.

Herrasmiesmäiset eleet miehessä herättävät arvostusta ja mukava tunne, kun mies on samalla puolella mun kanssa, ei mua vastaan.

Vierailija
14329/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana..

Vierailija
14330/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi ihan itse olet tässä läävässä halunnut olla, kun täällä on niin kivaa herutella eikä vaimo saa tietää.

😂 Hitsi repesin tälle. Jep, tuossa se kanki kovana herutteleepi

Onko vaimosi transvetiitti 😱

Hän on sanonut ettei hänellä ole virallista sukupuolta. Hän päättää aina kulloinkin päivästä riippuen mikä on. 

Vierailija
14331/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
14332/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka henkilö ilmaisisi välittämisensä arkisin teoin, sydän ei ymmärrä sitä. Sanat tuntuvat. Mutta jos kyse on vain puheista, ne ovat sanahelinää. Täytyy olla molempia.

Kyllä ihminen ymmärtää arkiset teotkin. Sydän ei näitä asioita prosessoi, vaan aivot. Pitää vain osata ottaa ns. laput pois silmiltä.

Vierailija
14333/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi kokea ilkeyden omalla tavallaan ja sen voi osoittaa monella tavalla.

Vierailija
14334/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin ne on naamion takaa se oikea ihminen ja hänen ajatukset ilman ulkoista sensuuria.

Kuvottavaa millaista kuonaa ihmisten sisältä löytyy.

Vierailija
14335/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut vierestäkin, että poikien ja miesten empatiakyky on kyllä omituinen. Suunta voi vaihtua yhtäkkiä, äkkikäännös ei tunnu missään eikä tunnuta tajuavan, miltä se siitä toisesta tuntuu. En ihmettele yhtään, että moni on aika kyllästynyt miessukupuoleen.

Ei voi yleistää. Olen tässä vuoden sisään kohdannut montakin empaattista miestä. Enkä tarkoita nyt romanttisessa tms. mielessä.

Herrasmiesmäiset eleet miehessä herättävät arvostusta ja mukava tunne, kun mies on samalla puolella mun kanssa, ei mua vastaan.

Sairainta on kun oma puoliso lähtee kilpailemaan sinun kanssa. Tai jopa lapsensa kanssa.

Mihin tällaisen ihmisen kehitys on pysähtynyt?

Vierailija
14336/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeillä sanoilla on suuri merkitys. Myös netissä kirjoitettuna.

Jep. Ihmeellistä miten moni kuvittelee että netissä voi räksyttää mitä vaan.

Vierailija
14337/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin ne on naamion takaa se oikea ihminen ja hänen ajatukset ilman ulkoista sensuuria.

Kuvottavaa millaista kuonaa ihmisten sisältä löytyy.

Juuri näin. Sieltä se todellinen henkilö ja luonne paljastuu. 

Vierailija
14338/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko toiminut?

Todistettavasti viimeksi lauantaina.

Ja kuinka siinä kävi ?

Vierailija
14339/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kiinni herrasmiessopimuksesta.

Millainen se on?

Ehkä löydät tietoa,kun etsit.

Pointti olikin, mistä asiasta on kyse.

Vierailija
14340/14581 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ihminen ymmärtää arkiset teotkin. Sydän ei näitä asioita prosessoi, vaan aivot. Pitää vain osata ottaa ns. laput pois silmiltä.

Älä puhu toisten puolesta. Mulla on sellainen kokemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi