Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (13786)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekemättä jättäminen on joskus teko.
Ei välttämättä. Se on teko silloin jos selittää kohteelle miksi toimii niin. Jos jättää selittämättä ja häipyy, se ei ole teko.
Asioiden korjaamatta jättäminen on teko, ihan sama, miten päin asiaa pyörittää. Kun ei hoida asioita kuntoon, se on osoitus välinpitämättömyydestä toista kohtaan ja käänteinen rakkauden palvelus.
Kerrankin kunnon vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekemättä jättäminen on joskus teko.
Ei välttämättä. Se on teko silloin jos selittää kohteelle miksi toimii niin. Jos jättää selittämättä ja häipyy, se ei ole teko.
Totta. Ghostaus ei ole teko. Se on raukkamaisuutta. Mikään tuollainen ei ole teko. Teko edellyttää vastuuta ja asian läpikäymistä.
Olet sivusta.
Täyttä totuutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut täydellusestä ohistelusta
Pöllöt jauhaa täällä raamatusta huomioimatta lainkaan sitä, että raamattu on valikoiden koottu miesten toimesta myöhemmin. Aikakaudelle tyypillisen tapaan mm. naisten rooli jätettiin raamattuun kapeaksi sivujuoneksi.
Kannattaa tutustua apokryfisiin evankeliumeihin.
Sinun kannttaa tutustua ketjun OTSIKKOON!
Kokonaisuutta katson ja vaihteluja sen ympärillä. Jos jokin osa tai näkökulma vetäisi niin paljon että sen mukaan pitäisi mennä.. noh, olisi tullut mentyä jo. Vaan kun ei niin ei. :P
Toisinaan toki vaihtaisi tuon tai haluaisi säheltää jotain mutta jotenkin sitä tietää ettei sellaista toiselle toivo. Väkisinkin kiinnostaa josko tuollaista poikkeusta voisi vähän kasvattaa riittävässä määrin, muttei siihen hiileen ihan vahingossa tule puhallettua kyllä.
No juu, ehkä sinnepäin kävi melkein taannoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut täydellusestä ohistelusta
Pöllöt jauhaa täällä raamatusta huomioimatta lainkaan sitä, että raamattu on valikoiden koottu miesten toimesta myöhemmin. Aikakaudelle tyypillisen tapaan mm. naisten rooli jätettiin raamattuun kapeaksi sivujuoneksi.
Kannattaa tutustua apokryfisiin evankeliumeihin.
Sinun kannttaa tutustua ketjun OTSIKKOON!
Luet sieltä apokryfisistä evankeliumeista varmasti väärin myös, jos et otsikkoakaan osaa tavata ja ymmärtää! Tulkitset asioita miten sattuu!
Shokkitilaa on liikkeellä. Tämänpäiväinen tilanne vahvisti sen, mitä olen jo jonkin aikaa ounastellut: arvostus nolla.
Kaivattuni ei ainakaan ole typerys, mutta luultavasti erittäin hankalassa tilanteessa... 🧡 Hankalammassa kuin itse olen, vaikkei tämäkään ole ihan yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Shokkitilaa on liikkeellä. Tämänpäiväinen tilanne vahvisti sen, mitä olen jo jonkin aikaa ounastellut: arvostus nolla.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tapahtui, jonkinlainen shokkitila jäi päälle koko jutusta.
Sama fiilis. Tuntuu että teki miten päin tahansa, niin aina menee pieleen.
Sama fiilis täälläkin.
Eri
Timantit on ikuisia. Siksipä yhä Emilia sut muistan 😍
Fiksukin voi olla tunne-elämän apukoululainen
En tiedä ymmärtävätkö ghoustaajat kuinka paljon voivat satuttaa toista ihmistä?
Minä en ole kyennyt enää vuosiin yrittämään tutustumista sellaisen käytöksen vuoksi.
Millainen ihminen valehtelee päin naamaa sanoen että haluaa jatkaa tutustumista ja herättää toivoa, mutta sitten tekee katoamistemput?
Kylläpäs nyt Jumala toimii lasten ja nuorten kautta ja sattuu kaikenlaista. Maat ja mannutkin palavat että saadaan uutta maata versottua. Onneksi korvaukset ovat vain rahaa jota isukkien ja äipyleiden tilit tursuilevat. Saadaan raha kiertämään kun kasvaa turhaan vain korkoa koron päälle. Kaiken huipuksi saadaan vähän suhteellisuudentajua ja jännitystäkin elämään. Muistakaa arvostaa lapsia ja muistakaa ettei saa suuttua leikistä tai turhan pienistä asioista. Lapset ovat lapsia.
M(n), paljon haleja ja pusuja sulle. Rakastan. Täällä on aina syli-, kainalo-, päällä makaamis paikka sulle ja paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä tapahtui, jonkinlainen shokkitila jäi päälle koko jutusta.
Pelkäät minua ja minä sinua. Upea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kyennyt enää vuosiin yrittämään tutustumista sellaisen käytöksen vuoksi.
Millainen ihminen valehtelee päin naamaa sanoen että haluaa jatkaa tutustumista ja herättää toivoa, mutta sitten tekee katoamistemput?
Epäaito ihminen, liian heikko ollakseen rehellinen. Tuo valehtelu päin naamaa ja pakeneminen on hyvin yleinen toimintatapa nykyisin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja ghoustaaminen ei ole teko 🤦🏻😅 Kyllä sillä on vakavat ja kauaskantoiset seuraukset. Kohteelle.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuutta katson ja vaihteluja sen ympärillä. Jos jokin osa tai näkökulma vetäisi niin paljon että sen mukaan pitäisi mennä.. noh, olisi tullut mentyä jo. Vaan kun ei niin ei. :P
Toisinaan toki vaihtaisi tuon tai haluaisi säheltää jotain mutta jotenkin sitä tietää ettei sellaista toiselle toivo. Väkisinkin kiinnostaa josko tuollaista poikkeusta voisi vähän kasvattaa riittävässä määrin, muttei siihen hiileen ihan vahingossa tule puhallettua kyllä.
No juu, ehkä sinnepäin kävi melkein taannoin.
Kaivattu ei kiinnosta tarpeeksi, mutta kokeilla tekis mieli vaan ei viitsi pettää puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Noita on ollut. Jumala shokeeraa ihmisiä jotta maksimoidaan havahtuminen, oppiminen ja ymmärtäminen.
Hah! Ghoustaaminen ei ole teko! Hah! Päivän paras🤦🏻😅 voi vttu sentään.