Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10744)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että et ole kuitenkaan käyttämässä toista mahdollisuuttasi. Et uskalla ottaa mitään riskejä kaivattusi suuntaan ja pelkäät kuollaksesi mahdollista kasvojen menetystä. (jota ei edes tapahtuisi) En usko siihen enää hetkeäkään että mitään uskaltaisi tehdä. Naiselta miehelle
Mikset itse tee, jos hän on jo kerran yrittänyt?
Ei tietenkään tee. Ulvoo palstalla kun mitään ei tapahdu 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on se, että moni nainenkin tuottaa pettymyksen, mutta se ei toistaiseksi ole muuttanut suuntautumistani. Ehkä pian keskityn vaan ihmiskuntaan...
Lesboyhteisössä pidämme toisistamme huolen..😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L***u <3
Lunttu?
Ei missään nimessä ole. Kaunis ja fiksun oloinen nainen. Minun kannaltani valitettavasti on viisaampi olla kiinnostusta ilmaisematta, ihan kunnioituksesta. Toki sanoisin, ettei pidä minusta ollenkaan, vaikka emme tekemisissä olekaan, joten vahinkoa ei tapahdu.
Olis kauheinta olla kaivatulle kävelevä peräreikä.
Sain vahvan tunteen että näen sut jos lähden sinne. Ja niin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, sellaisia miehiä on maailma pullollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villieläintä ei voi sulkea häkkiin..
Minkälainen on villieläin, joka on omasta halustaan naimisissa?
Loukutettu villieläin? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa että joku viitsii päivittäin kaivata täällä peräreikää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ja ihanaa yötä rakkaalle naiselle. Ihan hirveä ikävä. Olisi ihana hengata vaikka koko loppu elämä yhdessä. Täällä on aina vaimon paikka sulle jos tapahtuu muutoksia. Rakastan. Vain sinä, kulta.
Nimi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuli näin jäätävän lesbo? 😂 Tää on ihan sekoo
Tullaanko lesboksi vai synnytäänkö sellaiseksi?
Tullaanko heteroksi vai synnytäänkö sellaiseksi?
Heteroksi synnytään, kaikki muu on mielenterveydellistä vääristymää. Sanoin asian näin kauniisti.
Tota ei saa sanoa ääneen. Sivusta
Tottakai saa ja pitää sanoa.Kaikki jotka tunnen ja tiedän olevan muita kuin heteroja kärsivät erilaisista mielenterveyden häiriöistä. Voin sen sanoa ja niitä on paljon.Tää on mun mielipide ja aikanaan ihan yleinen tautiluokituksen mukainen juttu.
Monilla mun tietämillä heteroilla on myös mt-häiriöitä, ei siis kerro mitään. Ylipäänsä mt-hommat Suomessa aika yleisiä.
Kerro siitä muutoksesta valaistuneeksi viimeisen kymmenen vuoden aikana?
Mikään ei mennyt niin kuin piti. Voiko tästä suosta enää nousta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on se, että moni nainenkin tuottaa pettymyksen, mutta se ei toistaiseksi ole muuttanut suuntautumistani. Ehkä pian keskityn vaan ihmiskuntaan...
Väitätte, että olette fiksuja tms ja edellä lukee, että lopetetaan tämän keskustelu.Ettekö osaa lukea vai onko luetun ymmärtäminen vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 💗
Vierailija kirjoitti:
Sain vahvan tunteen että näen sut jos lähden sinne. Ja niin kävi.
Missä näit?
Pimpit yhdessä kuin imukupit..🥰
Vierailija kirjoitti:
Homot ja lesbot yrittävät selitellä ja normalisoida asian. Ei se ole normaalia ja tiedätte sen itsekkin. Sentakii yritätte aivopestä muita sateenkaarimarsseillenne ja hyväksymään ideologiaanne.
Kukaan ei tiedä mun olevan bisse, paitsi ne ehkä, joissa katse viivähtää kauemmin. En mainosta asiaa mitenkään, en osallistu sateenkaareiluun enkä muuhunkaan aakkosväkihömppään, koska ei ole tarvetta tuoda asiaa millään tavalla esille. En salaile, mutta en myöskään huutele. Olen normaalimpi kuin moni tuntemani täyshetero.
Kun kaivattu ei huoli, niin pitäskö etsiä nainen? 🤪
Puhumattakaan siitä että on naimisissa vaikka ei haluaisi!