Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10786)
Oliskohan huoltomies vailla jotain. Eli soitti omasta numerostaan, jota säikähdin, (mulle tuntematon nro) aina soittaa työpuhelimesta. Soitti et hän on päivystysreissulla, ja vois nyt tehdä yhden jobin täällä. Mitä ootte mieltä. Halusko panna.
Vierailija kirjoitti:
Missä sää oot?
Piilossa
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan huoltomies vailla jotain. Eli soitti omasta numerostaan, jota säikähdin, (mulle tuntematon nro) aina soittaa työpuhelimesta. Soitti et hän on päivystysreissulla, ja vois nyt tehdä yhden jobin täällä. Mitä ootte mieltä. Halusko panna.
No oliko sulla tilauksessa joku jobi?
Huoltomieheltä extra huomaavaista kohtelua. Päivystysreissulla.
Vierailija kirjoitti:
Missä sää oot?
Saunomassa ystävällä.
Vierailija kirjoitti:
Joo mullakin kävi huoltomies ja kyllä sillä heti seisoi.
Mua ei oo ikinä yrittänyt iskeä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies, nainen vai kani?
Kaunis ilma. Näkisinköhän sut jos lähtisin ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko mies, nainen vai kani?
Nainen!
Mä yritän iskeä miehen mutta se juoksee karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuli näin jäätävän lesbo? 😂 Tää on ihan sekoo
Miten musta tuli näin lämpöinen hetero jo syntyessä. Merkillistä!
Vierailija kirjoitti:
Anna swn juosta. Pysähtyy oikean kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliko sulla tilauksessa joku jobi?
Ei varsinaisesti. Pari viikkoa sitten puhuin toisen huoltomiehen kanssa tuosta kyseisestä hommasta, eli kysressä pelkkä kiireetön tavaran nouto. Tämän soittaneen huoltomiehen kanssa vietettiin menneellä viikolla 5h kahtena päivänä yhdessä hommassa. Ihmettelen vaan kun tiedän huoltomiesten päivystystavat, työkuviot, sellaisen kanssa seurustelleena. Silloin päivystetään, ei ole normi työpäivä mitenkään, eli lähdetään vaan kiireelliset, pakolliset asiat hoitaa kun joku soittaa, muutoin se on vapaa aikaa kotona ja omaa vapaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuli näin jäätävän lesbo? 😂 Tää on ihan sekoo
Kerro sä miten susta tuli jäätävä lesbo?
Kunhan ei rekka lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mullakin kävi huoltomies ja kyllä sillä heti seisoi.
Kannattaako kirjoittaa näin mautonta ja rasvaista settiä. Pilaatte ammattikuntanne
maineen ja lisäätte stereotypioita kohdentuen amismiesten prototyyppiin.
E
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata juosta perässä. Jos juoksee karkuun, ei halua saavutetuksi. Tai tee, kuten parhaaksi näet.
Vierailija kirjoitti:
Missä sää oot?
Tässä näin, kotisohvalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna swn juosta. Pysähtyy oikean kohdalla.
Totta. Hulluahan se oli alun perinkin.
Missä sää oot?