Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10663)
Vierailija kirjoitti:
Keskimääräisesti joka ikinen päivä Suomessa sairastuu vakavasti yli 100 ihmistä. Vuodessa yli 40 000. Takuulla tälläkin palstalla on ollut useita sairastuneita, olisi ihme jos ei. Miksi kukaan sellaisesta tänne valehtelisi anonyymisti.
Minäkin olen, mutta mulla hoidossa erikoisluvallisella biologisella lääkkeellä. Ilman hoitoa olisin koko ajan vaarassa.
Kaipaan sinua. Taidat olla mökkeilemässä.
Armahda minut
Inhoan saapas tyhmiä
Ameeboja
Röyhkeitä
Tolloja
👋
Vierailija kirjoitti:
No en ole. Ei ole mökkiä.
Annatko toista mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrystä ja lämpöistä kohtaamista, lempeää ajatuksen ilmaisua voi oppia, jos haluaa. Aina on mahdollisuus valita, vastaako tai aloittaako rähinällä ja negaatiolla vai positiivisella yhteyden. Voi myös valita olla hiljaa, jos ei hyvää sanottavaa ole.
Hyvä, näistä viisaista sanoista voisi antaa jo aplodit.
Samaa mieltä, mutta vanhempana ihmisenä olen myös oppinut .että joidenkin kohdalla ei vaan toimi ystävällisyys ja kauniit sanat vaikka kuinka yrittäisit. Olen siis lopettanut liian kiltteyden ,kun huomaan ettei siitä ole mitään hyötyä
En koskaan kirjoita kahdella pisteellä.
Odottelen täällä, että saisin hyllyt seinille.😁
Vierailija kirjoitti:
Hiukan erikoista, että kaipaan narsistinaista ja hetken mietittyäni hänen tekojaan vihaan häntä.
Hyvin on osannut tunnekoukuttaa minut. Toivottavasti en enää lipeä tästä erosta. Ties monesko kerta toden sanoo..
Toksiset suhteet on koukuttavia läheisriippuvaiselle.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrystä ja lämpöistä kohtaamista, lempeää ajatuksen ilmaisua voi oppia, jos haluaa. Aina on mahdollisuus valita, vastaako tai aloittaako rähinällä ja negaatiolla vai positiivisella yhteyden. Voi myös valita olla hiljaa, jos ei hyvää sanottavaa ole.
Kovin kaunis idea hypoteesin tasolla,
tuntematon ystäväin. 🤍💚
Mutta hempeilyt eivät tehoa
kaikissa konteksteissa. Ehei.
Aivan päinvastoin.
Koska en tehnyt rikøsilmoitusta heti ensimmäisestä tunkeilukerrasta,
minä itseasiassa annoin ääneti
luvan ano_miehen tunkeutua kotiini
toisenkin kerran. Jos kylillä olisi
ollut hulabaloo samantien, ei mies
kenties olisi toista kertaa tullut. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, näistä viisaista sanoista voisi antaa jo aplodit.
Samaa mieltä, mutta vanhempana ihmisenä olen myös oppinut .että joidenkin kohdalla ei vaan toimi ystävällisyys ja kauniit sanat vaikka kuinka yrittäisit. Olen siis lopettanut liian kiltteyden ,kun huomaan ettei siitä ole mitään hyötyä
Silloin itse valitsen olla hiljaa ja poistun, jos en itse halua pahaa kuunnella ja vastaanottaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedetään ihan näin sivustakin tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on tyyni. Aurinkoinen ilma ja kevään merkkejä luonnossa ja ilmassa. Mikä tämän parempaa. Elämässä kaikki hyvin.
Hienoa! Minunkin mieleni on tyyni, vaikka kaikki ei olekaan hyvin. Iloitsen valosta ja lämmöstä, kaiken heräämisestä.
Sama tilanne minullakin. Kevät antaa silti jotain pientäkin toivoa selvitä eteenpäin. Avaimenperässäni on tähän sopiva teksti: Pienikin ilo karkoittaa sata surua
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeä saa käyttää! Kukaan estänyt ei kaipaa täällä sitä kenelle eston on laittanut. Todella ttperää edes sellaista kuvitella!
Käytä sitä järkeäsi sitten.
Mun kaivattu ei ole estänyt mua. Osaa käyttäytyä niin, ettei tarvitse estellä.
Mun kaivattu on. Ja ei siitä sen enempää.
Varmasti syystä. Kukaan ei ilman pätevää syytä estå ketään.
Ok. Kerrotko vielä jonkun pätevän syyn?
Esim vainoaminen, vakava loukkaus, vahingottamisen halu.
Kunhan trolli trollailee. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan erikoista, että kaipaan narsistinaista ja hetken mietittyäni hänen tekojaan vihaan häntä.
Hyvin on osannut tunnekoukuttaa minut. Toivottavasti en enää lipeä tästä erosta. Ties monesko kerta toden sanoo..
Mene terapeutille tollo
Tässä näemme suomalaista sivistyneistöä.
No tämä palsta on kansakunnan kuva, kuten eduskuntakin 😄
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisimmin kai kirjoitetaankin joko yhdellä tai kolmella pisteellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan myös, mutten ole vielä mökkeilemässä. Kevättyöt hoidettava ensin.
Vierailija kirjoitti:
T-naiselle mukavaa lauantaita
S
Hih, eläs nyt, Sladimir 🤭
Tavja
Mene terapeutille tollo