Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10313)
Vierailija kirjoitti:
Uhriutujat, psykot ja narskut valehtelee.
Jep, yrittävät saada empatian ja säälin heräämään, ettei toinen lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sulle niin vihanen.
Onko sulla "ne päivät"?
Et koskaan kunnioita minua.
Mä en täällä
puolukkapäivistäni raportoi.
Älkää kuvitelkokaan.
Joku tyyli sentään. x
Ei kai sun iässä niitä enää olekaan
Äidilläni lähes kuusikymppiseksi
menstruaatiosykli.
Joten vielä vuosikymmen
kuukuppeja sovitellaan,
jos äiteeni geenit.
Tuliko tämäkin tyttökerhon
katkeruuskuitti kenties läheltä?
Mittaanko ranteideni paksuuden,
anteeksi sirouden;
josko siitäkin mustaa sukkaa,
mina härliga damer? X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kyllä sekaisin. Miksi kirjoittaisin anonyyminä täällä? Vai tunnistitko sekopää?
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en ole lähestynyt liittyy siihen että sain marraskuussa tietää tulevan kesän olevan todennäköisesti viimeinen. Ahdistus oli sillä hetkellä todella suuri, mutta olen saanut asian suurin piirtein käsiteltyä. Uskon että olet ihmetellyt käytöstäni, ja sitä että kaikki asiat eivät etene. Haluan kuitenkin että välimme ovat hyvät, ja kerron kyllä kun aika on.
Nyt kun kelit ovat aurinkoiset niin melankolia iskee. Nautitaan silti auringosta.
Sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette kyllä sekaisin. Miksi kirjoittaisin anonyyminä täällä? Vai tunnistitko sekopää?
Niih, miksi kirjoittaisit anonyyminä viimeisestä kesästä anonyymille kaivatullesi?? Niih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille ei usein myöskään merkitse muiden kohtaama epäonni, sairaus tms. He ovat kaiken keskiössä. Itselleäni oli kuoleman tapaus lähipiirissä, niin narsku suuttui kun en jaksanut enkä ehtinyt huomioida häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niih, miksi kirjoittaisit anonyyminä viimeisestä kesästä anonyymille kaivatullesi?? Niih!
Siis ihan samalla tavalla hänellä on oikeus tänne kirjoittaa, vaikka sisältö ei sua miellyttäisikään. Mitä ihmettä nyt taas. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt oli vaan purkaantuminen, mutta annan olla. En vastaile mitään tuohon liittyvään. Totean vaan että miten tänne kerääntyy kaltaisiasi järjen jättiläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sulle niin vihanen.
Onko sulla "ne päivät"?
Et koskaan kunnioita minua.
Mä en täällä
puolukkapäivistäni raportoi.
Älkää kuvitelkokaan.
Joku tyyli sentään. x
Ei kai sun iässä niitä enää olekaan
Äidilläni lähes kuusikymppiseksi
menstruaatiosykli.
Joten vielä vuosikymmen
kuukuppeja sovitellaan,
jos äiteeni geenit.
Tuliko tämäkin tyttökerhon
katkeruuskuitti kenties läheltä?
Mittaanko ranteideni paksuuden,
anteeksi sirouden;
josko siitäkin mustaa sukkaa,
mina härliga damer? X
Eihän sun pitänyt puhua täällä puolukkapäivistä mutta nyt kerrot jo äitisikin puolukkapäivistä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kestä kuolemaa? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en ole lähestynyt liittyy siihen että sain marraskuussa tietää tulevan kesän olevan todennäköisesti viimeinen. Ahdistus oli sillä hetkellä todella suuri, mutta olen saanut asian suurin piirtein käsiteltyä. Uskon että olet ihmetellyt käytöstäni, ja sitä että kaikki asiat eivät etene. Haluan kuitenkin että välimme ovat hyvät, ja kerron kyllä kun aika on.
Nyt kun kelit ovat aurinkoiset niin melankolia iskee. Nautitaan silti auringosta.Kenelle nämä terveiset?
Kaivatulleni.
Taidat valehdella. Uhriutuja.
Oletko jotenkin vajaa? Miksi valehtelisin tuollaisesta? Oot tainnut jäädä jo useammastakin junasta.
No mutta miksi et voi sanoa kenelle terveiset meni? Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt oli vaan purkaantuminen, mutta annan olla. En vastaile mitään tuohon liittyvään. Totean vaan että miten tänne kerääntyy kaltaisiasi järjen jättiläisiä.
Älä välitä, jollain flippaa nyt pahasti. Sivusta
Sulta tulee vielä suu loksahtamaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Sulta tulee vielä suu loksahtamaan auki.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeä saa käyttää! Kukaan estänyt ei kaipaa täällä sitä kenelle eston on laittanut. Todella ttperää edes sellaista kuvitella!
Käytä sitä järkeäsi sitten.
Mun kaivattu ei ole estänyt mua. Osaa käyttäytyä niin, ettei tarvitse estellä.
Mun kaivattu on. Ja ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kelit ovat aurinkoiset niin melankolia iskee. Nautitaan silti auringosta.
Tsemppiä sinulle. Saako kysyä, mitä sairastat? Eikö ole toivoa olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin tilanteesi, missä olet ja toivon parempia vointeja. Ehkä kevät ja lämpö antaisivat hiljalleen elinvoimaa ja jaksamista. Varovaisesti eläen voisi selviytyä eteenpäin. Kunpa voisin helpottaa oloasi ja olla tukenasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeä saa käyttää! Kukaan estänyt ei kaipaa täällä sitä kenelle eston on laittanut. Todella ttperää edes sellaista kuvitella!
Käytä sitä järkeäsi sitten.
Mun kaivattu ei ole estänyt mua. Osaa käyttäytyä niin, ettei tarvitse estellä.
Mun kaivattu on. Ja ei siitä sen enempää.
Varmasti syystä. Kukaan ei ilman pätevää syytä estå ketään.