Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9777)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä 90-luvulla pakotettiin lapset syömään fluoritabletteja? En muista tälläistä. Onko minulla dementia?
Kouluhammaslääkäri määräsi lapsuuden kotipaikkakunnalla Pohjois-Suomessa ainakin. Eikö muualla määrätty?
Ok. On tuo hyvin mahdollista että näin on ollut. En kuitenkaan ainakaan itse muista, että meillä päin olisi määrätty.
Hyvää yötä kaunokainen Jp:stä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sun seurassa niin muut miehet ei uskaltais alkaa kytätä ja jutella.
En tarvitse kaitsijaa
Kuulostat mun exältä! Niin, kukaan ei saa lähestyä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Jännä että joku uskoo tekevänsä terveisketjun avulla jotain asioihin vaikuttamista. Että kun hirveästi jostain paasaa, niin kaikki nyt varmasti sanatarkasti lukee ja pohtii ja korjaa ja maailma muuttuu. Lähes kellään ei oikeasti ole mitään motivaatiota lukea noita pitkiä sepustuksia ties mistäkin aiheesta.
Ton kannattais alkaa tubettaa tai lähtä politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan olla liemessä.
Onneksi samassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että joku uskoo tekevänsä terveisketjun avulla jotain asioihin vaikuttamista. Että kun hirveästi jostain paasaa, niin kaikki nyt varmasti sanatarkasti lukee ja pohtii ja korjaa ja maailma muuttuu. Lähes kellään ei oikeasti ole mitään motivaatiota lukea noita pitkiä sepustuksia ties mistäkin aiheesta.
Miksei voisi. Itseasiassa olen tänne sivulle, mutta en tähän ketjuun postannut jonkin poliittisen idean ja ei mennyt kauan kun joku politiikko julkisesti esitteli tuota ideaa omanaan.
Itse olen postannut poliittisia ideoita kaikkiin politiikkaa käsitteleviin ketjuihin just siinä toivossa, että joku poliitikko tarttuu. Kukaan ei ole vielä tarttunut. Ideoina olisi mm. se että työttömiä pitäisi kannustaa yrittäjyyteen eikä kieltää. Että saataisiin Suomeen lisää yrityksiä ja työpaikkoja. Niitä Suomi tarvii. Taloustilanne ei muuten parane. Suojaosan poisto myöskin vain laiskistuttaa ihmisiä ja ihmiset "sammaloituu" eikä jaksa kohta mitään. Parempi olisi pitää kivet vierimässä, ettei ne sammaloidu.
Tarttukaa nyt jo! Minä kuuluun Mensaan, nämä on fiksuja ideoita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä 90-luvulla pakotettiin lapset syömään fluoritabletteja? En muista tälläistä. Onko minulla dementia?
Kouluhammaslääkäri määräsi lapsuuden kotipaikkakunnalla Pohjois-Suomessa ainakin. Eikö muualla määrätty?
Kyllä määrättiin, olin oikomishoidossa ekaluokasta alkaen ja sieltä määrättiin etelä savossa ja tämä 90 luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton kannattais alkaa tubettaa tai lähtä politiikkaan.
Komppaan. Täällä ketjussa menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että meillä oli näitä kotona isoja purkkeja ja muistan et vedettiin täysin miten sattui, vanhemmat ei siis valvoneen ollenkaan. Ja niitähän vedettiin koska ne oli hyvänmakuisia. 😬😅 Meillä on kyllä suvussa kilpirauhassairauksia, mutta lähes aina liikatoimintaa. Naisilla kyllä raskaus voi laukasta pysyvän liikatoiminnan myös.
Miten ei saada tätä reikää umpeen tässä kaipauksen vaatteessa?
Yksi asia vielä terveisen muodossa niille joita resonoi.
Huoltajuuskiistassa menetin lapseni kokonaan isälle asumaan ja tuomari sanoi ihan suoraan että syynä on raha.
Näin viime yönä erikoisen unen. Se oli ikään kuin käänteinen uni eräälle kauan sitten näkemälleni painajaiselle. Aika hämmästyttävää suorastaan. Toivottavasti se on merkki siitä, että vihdoin alkaisi parempi jakso elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan olla liemessä.
Ai ollaan. Kuin?
Vierailija kirjoitti:
Suvi🤭
sinkku-Suviko?
Onko ukoilla taas kevättä rinnassa??
Vierailija kirjoitti:
Miten ei saada tätä reikää umpeen tässä kaipauksen vaatteessa?
Naisella on maaginen reikä, joka umpeutuu vain silloin, kun ei kannattaisi.
``Voiko ihanammin päivän enää alkaa?
Onko ihanampaa aamua kuin tää?
Silmäs kun sä aukaiset, kohta ulos vilkaiset
Nousemista tahdot pitkittää
Voiko ihanammin loikoilua jatkaa?
Onko ihanampaa tapaa niin kuin tää?
Päivä paistaa kirkkaimmin, linnut laulaa meillekkin
Sulle kuiskaan vierellein, "sä jää"...``
😊olisihan se, kaivatun kainalossa.
Odotan hältä viestiä. Vaikka jotenkin vaan tiedän että tänään ei tule viestiä.