Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9777)
Nyt tällä kertaa vain halusin tuoda hammastietoa. Kaikki hyvin.
Korjaan, siis tämän aiheen lisäksi. Menin jo sekaisin, pahoittelen.
Tänään tulit taas ajatusteni etualalle. Ehkä ajattelit minua.
Koko päivän. Yölläkin herätessä.
Jännä että joku uskoo tekevänsä terveisketjun avulla jotain asioihin vaikuttamista. Että kun hirveästi jostain paasaa, niin kaikki nyt varmasti sanatarkasti lukee ja pohtii ja korjaa ja maailma muuttuu. Lähes kellään ei oikeasti ole mitään motivaatiota lukea noita pitkiä sepustuksia ties mistäkin aiheesta.
Ei ole nähty moneen päivään :(
Missä 90-luvulla pakotettiin lapset syömään fluoritabletteja? En muista tälläistä. Onko minulla dementia?
Vierailija kirjoitti:
Jännä että joku uskoo tekevänsä terveisketjun avulla jotain asioihin vaikuttamista. Että kun hirveästi jostain paasaa, niin kaikki nyt varmasti sanatarkasti lukee ja pohtii ja korjaa ja maailma muuttuu. Lähes kellään ei oikeasti ole mitään motivaatiota lukea noita pitkiä sepustuksia ties mistäkin aiheesta.
Minä autistina luen. 😂. Mut hermojärjestelmä onkin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan olla liemessä.
Kuinka niin?
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi. Itseasiassa olen tänne sivulle, mutta en tähän ketjuun postannut jonkin poliittisen idean ja ei mennyt kauan kun joku politiikko julkisesti esitteli tuota ideaa omanaan.
Vierailija kirjoitti:
Missä 90-luvulla pakotettiin lapset syömään fluoritabletteja? En muista tälläistä. Onko minulla dementia?
Kouluhammaslääkäri määräsi lapsuuden kotipaikkakunnalla Pohjois-Suomessa ainakin. Eikö muualla määrätty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin maasta pienen vaaleanpunaisen yksisarvisen. Pakko olla universumin merkki meistä💗🦄😁🤣😂
Mistä sä tarkalleen löysit sen? Voisin tulla sinne ihmettelemään kans, ja katsottais samalla oisko se merkki?
Tosta kerrostalon pihalta.
Menkää hönöt muihin keskusteluihin täältä!
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulit taas ajatusteni etualalle. Ehkä ajattelit minua.
Todellakin ajattelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä autistina luen. 😂. Mut hermojärjestelmä onkin erilainen.
Sama. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voisi. Itseasiassa olen tänne sivulle, mutta en tähän ketjuun postannut jonkin poliittisen idean ja ei mennyt kauan kun joku politiikko julkisesti esitteli tuota ideaa omanaan.
Koko palsta onkin vähän erikseen. Jos otsikoi hyvin, niin ne joita kyseinen asia kiinnostaa tarttuu juuri siihen otsikkoon. Mutta kaipausketjussa olevat on kiinnostuneita kaipausasioista.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sun seurassa niin muut miehet ei uskaltais alkaa kytätä ja jutella.
En tarvitse kaitsijaa
Niin, voisivat ketjun vakio-ohistelijatkin noudattaa.