Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöttelyä kaipaan. <3
Onhan täällä höpisijöitä.
Höpöttwly on hauskaa oikean ihnisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöttelyä kaipaan. <3
Juu, täällä on myös ihmiseksi tekeytyviä trolleja. 🙃 Höpöttelisin mieluummin kasvotusten kuin arvon, kenen kanssa keskustelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako ketjussa kukaan keskittyä olennaiseen?
Voin kuvitella makaavani tien pientareella henkihieverissä ja porukka vain kävelee ohi.
- Melkein kuollut
En minä ainakaan. Kaaduin jokin aika sitten pahasti ja kaksi henkilöä pysähtyi kysymään, olenko kunnossa.
Sulla oli onnea. Minulla on lähinnä kokemusta vain siitä kuinka makaa lähes kuolleena eikä se kiinnosta ketään mutta kiusaaminen kiinnostaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Olin kassalla, puhelin soi, mä näin sut Itäkeskuksessa Heidi.
Nauroin ja juoksin metrolle.
Hän pyysi luoksensa kylään, tiedän kuka on kyseessä, ei kukaan jonka kanssa olisin ollut edes hetken.
Kuorruttaisin kumpusi kuin kermakakun.
Näin muuten tyttärenikin pitkästä aikaa kun hän toi viikonloppuna pikkuveljen luokseni. Oli kiva nähdä tyttöä hymyilevänä ja kuulla kuulumisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako ketjussa kukaan keskittyä olennaiseen?
Voin kuvitella makaavani tien pientareella henkihieverissä ja porukka vain kävelee ohi.
- Melkein kuollut
En minä ainakaan. Kaaduin jokin aika sitten pahasti ja kaksi henkilöä pysähtyi kysymään, olenko kunnossa.
Sulla oli onnea. Minulla on lähinnä kokemusta vain siitä kuinka makaa lähes kuolleena eikä se kiinnosta ketään mutta kiusaaminen kiinnostaa kuitenkin.
Aika ikävää. Olen itsekin kokenut sen, että tyypit kulkevat ohi, vaikka pitäisi auttaa. Se tuntuu käsittämättömältä.
Vierailija kirjoitti:
Sotkuista puuhaa mutta silti ihan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Et meinaa täytteitä laittaa?
Jos voisin, etsisin sut menneestä ja varaisin itselleni. Aseghetam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöttelyä kaipaan. <3
Juu, täällä on myös ihmiseksi tekeytyviä trolleja. 🙃 Höpöttelisin mieluummin kasvotusten kuin arvon, kenen kanssa keskustelen.
Kasvokkain on paras. Viestilläkin toki.
Oisit mulle kukka kämmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Jassas!
- Jekaterinokumpolo
En voi muuta kuin lähennellä ;) siis unessa näin.