Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8519)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin poliisille nettivinkin viestiketjusta, sekä toimintakyvyttömästä ylläpidosta 👋
Joo muakin ärsyttää suunnattomasti ohispaska ja varsinkin jumalajutut ketjussa mutta ei ne kylä rikoksia ole eikä ainakaan poliisin niukkojen resurssien tuhlaamista edellytä.
Aina poliisiasia, jos Jumala mainitaan 😅🤣 Kaikkee muuta saa kyllä suoltaa niin paljon kuin sielu sietää. Mutta siinä se raja menee!!! 😅
(Sivusta vaan tämä 😆)
Vierailija kirjoitti:
Laitoin poliisille nettivinkin viestiketjusta, sekä toimintakyvyttömästä ylläpidosta 👋
Tunnet warmasti itsesi nyt yhteiskunnallisesti toooooosi tärkeäksi. 🤭 poliiseillahan ei ole merkityksellisempääkin tekemistä kuin reagoida av:n vakkarikirjoittelijan ilmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole aamuaskareita ilman sinua.
Kahvia ja aamupano 😊
Pano kuulostaa kolmen minuutin ponnistukselta, joten en innostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnet warmasti itsesi nyt yhteiskunnallisesti toooooosi tärkeäksi. 🤭 poliiseillahan ei ole merkityksellisempääkin tekemistä kuin reagoida av:n vakkarikirjoittelijan ilmoihin.
Tekeehän ne kaikkea muutakin turhaa aamusta iltaan niin ettei oikeisiin ongelmiin löydy mielenkiintoa saati resurssejakaan.
Isä taivaan auta mua unohtamaan kaipaukseni kohde ja tuo minulle oikea rakkaus joka on molemminpuolista. Aamen.
Josko kohta olisi itkut itketty. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä, OgE, en ole kertaakaan
ilmoittanut poliisille yhtään
mitään V.fi-alustan
sisältöön liittyen,
vaikka juttujen taso on
ollut esimerkiksi kuuluisan
Tiina Forsbyn tapaukseen
verrattuna huomattavasti
hurjempaa ökytörkyä.
.
Minun toleranssini on ollut
uskomattoman pitkä.
Sitä on venytetty/koeteltu
aivan äärimmäisyyksiin.
Kuukausi toisen perään..
.
Edelleenkään en kuitenkaan
ole rikosilmoa
talon/palstan tapahtumista
tehnyt. Armolla olen syleillyt
(tuntemattomia)
kunnianloukkaajia..
.
Muuten - yritätkö esiintyä minuna
käsiemojia käyttäessäsi?
En minä käsiemoa omista,
mutta tekstisi pohjanuotti on
kovin manipulatiivisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Laihduin silloin kun ihastuin, nyt kannattaisi etsiä toinen kohde, niin saisi kesää vasten saman hyödyn.
Joo se toimii yleensä noin. Ihastumishormonit vie näläntunteen täysin. Ihana olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tahansa vaatteet on niin paljon rumemmat pullean päällä, minkäs sille voi.
Suomessa ollaan liian kehopositiivisiä. Euroopassa muualla lääkärit sanoo kursailematta suorat sanat myös lasten liikakiloista.
Täällä ei ehkä sitten vaan kestetä sitä sanomista. Useampi tuttu lääkäri puhunut tuosta, että potilaat ei kestä tosiasioiden sanomista edes kauniisiin kääreisiin paketoituna, saati ilman kääreitä asiallisesti todettuna.
Millaisiahan asioita nämä sinun lääkärituttusi sitten oikein laukovat potilailleen? Harva tosiaan tuskin kestää ilkkumista syövästä tai muusta. Ammattikontekstissa vähän omituinen heitto, mutta uskotaan toki, että lääkärituttusi ovat sanoneet.
Mitä lasten läskittelyyn tulee, niin on ihan tutkittu tosiasia, että kärkkäällä lasten painoon puuttumisella saadaan aikaan syömishäiriöitä. Aika epäammattitaitoisia lääkäreitä siis nämäkin tutut, siellä muualla Euroopassa.
Tosiasiassahan te ette lääkäreitä edes tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kyllä hankalaa, koska ei saa olla pieni eikä lihava. Pitää olla suuri ja sopusuhtainen.
Exäni oli isohko ja tykkäsin. Olen itse hoikkasin. Tiedän naisia, jotka tykkäävät hoikista miehistä. Tiedän myös paljon muitakin mieltymyksiä. Tavallisilla ihmisillä on mieltymyksiä laidasta laitaan.
Joo jep, mutta jos mies tykkää isosta naisesta niin sillä on muiden miesten mielestä heti jokin fetissi. Ei siis olekaan hyväksyttävää. Sitten kuitenkin samat miehet huutavat kuorossa, että naiset haluavat kaikki saman miehen vaikka itsekin haluavat tasan sen yhden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi verrata itseään muihin? Pyöriikö ajatukset jatkuvasti oman navan ympärillä? Eikö rikkaus ole juuri siinä, että me olemme kaikki keskenämme erilaisia? Ei kahta samaa ihmistä kauaa jaksaisi kyllästymättä.
Kaikki ihmiset on lopulta aika samanlaisia, siksi niihin kyllästyy.
Päivän mietelause lienee: Catzo, lue, etzi, ia tutki, eij senwooxi Silmes puhke.
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Aion korjailla itseäni pikkuisen kun sen aika tulee. Se on varmaa.
Niin mäkin aina ajattelin, mut nyt kun sen aika oikeastaan olis niin en mä haluakaan. En halua näyttää eriltä kuin oikeasti olen, enkä tiedä miksi pitäisi näyttää nuorelta kun ei enää ole nuori. No hifussa voisi käydä mutta sen rankempia korjauksia en tosiaankaan halua.
Lisäksi on ollut ihana etu vanhenemisessa: miehet jättää rauhaan. Jos nyt tekisin joitakin korjauksia, näyttäisin korjatulta ja se saattaisi alkaa vetää miehiä taas puoleeni, koska luulevat että on korjattu heitä varten. Miehethän siis oikeasti luulee että kaikki naisten tekemiset maailmassa on niitä varten.
Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvästä olisi jokaisen käydä kosmeettisessa ihon kiristyksessä ja hymyn kauniimmaksi muokkauksessa viimeistänsä 45-vuotiaana. Se on itsensä ja muiden kunnioittamista ja sekä huomioimista.
Tai vähintään voivat esimerkiksi valkaista kellastuneet hampaansa. Ylipäänsä edes vähän siistiytyä muita ihmisiä varten.
Turkissa saa suht huokeaan hintaan hohtavan valkeat implantit.
Crestin liuskoja saa netistä muutamilla kympeillä ja ne valkaisee paremmin kuin hammaslääkäri. Implantteja ei tarvitse mikäli on tasainen hammasrivistö jo muutenkin.
Hampaiden valkaisu ei katso ikää vaan on säännöllinen toimenpide kaikille aina. No lapset ei ehkä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jonkun ihan superhuonon leffan vain koska siinä oli kaivatun näköinen henkilö 😂
Mä katsoin Hollywood-sarjan aikoinaan vain siksi, että siinä oli silloisen kaivatun näköinen mies. Kirjoitin siitä tänne ja joku haastoi riidan siitä tiedosta, kun ei tajunnut, että sarjan nimi oli Hollywood. Jäi siis inttämään että miksen voi kertoa sarjan nimeä, vaikka olin jo miljoona kertaa kertonut, ja sitten kun tajusi oman tyhmyytensä, käänsi sen minun viakseni. :D
Niin hulvaton esimerkki tän palstan käyttäjistä, että pakko taas muistella huvituksella. Muutamien kohdalla ei tod ole ihme, että eivät saa tosielämässä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle sopisi kyllä upeasti muutama dl isommat rinnat, muru!
Kyllä. ja kapeampi uuma ja pidemmät hiukset ja kuulaampi iho ja kiinteempi pylly..Yritän tässä parhaani mukaan edes esittää itsevarmaa naista. Sori jos rooli rakoilee näiden kauneusihanteiden alla.
Rasvansiirrolla hoituisi isommat tissit ja kapeampi uuma. Mulla oli joskus konsultaatioaika varattunakin jo, mutta en sitten halunnutkaan mennä.
Tukka nyt on helppo, hiustenpidennys ei maksa nykyään enää mitään. Meikitkin on parantuneet viime vuosina, kuulas iho on helppo homma. Pylly tulee kyykkäämällä.
Ole hyvä.