Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8571)
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista huomenta, rakas tyyppi!Olen jo tien päällä.
Hyvää reissua.
Vierailija kirjoitti:
Isä taivaan auta mua unohtamaan kaipaukseni kohde ja tuo minulle oikea rakkaus joka on molemminpuolista. Aamen.
Josko kohta olisi itkut itketty. :(
Höpöhöpö. Tunne on molemminpuolinen. Syvä rakkauden tunne. sivu
Vierailija kirjoitti:
Isä taivaan auta mua unohtamaan kaipaukseni kohde ja tuo minulle oikea rakkaus joka on molemminpuolista. Aamen.
Josko kohta olisi itkut itketty. :(
M.L. tunnistettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion korjailla itseäni pikkuisen kun sen aika tulee. Se on varmaa.
Niin mäkin aina ajattelin, mut nyt kun sen aika oikeastaan olis niin en mä haluakaan. En halua näyttää eriltä kuin oikeasti olen, enkä tiedä miksi pitäisi näyttää nuorelta kun ei enää ole nuori. No hifussa voisi käydä mutta sen rankempia korjauksia en tosiaankaan halua.
Lisäksi on ollut ihana etu vanhenemisessa: miehet jättää rauhaan. Jos nyt tekisin joitakin korjauksia, näyttäisin korjatulta ja se saattaisi alkaa vetää miehiä taas puoleeni, koska luulevat että on korjattu heitä varten. Miehethän siis oikeasti luulee että kaikki naisten tekemiset maailmassa on niitä varten.
Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo.
"Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo." Mulla oli ihan sama olo ja nautin omasta mummoudestani ihan täysillä. Kunnes erosin. Ja huomasin että miehet olikin jättäneet rauhaan vaan sen takia että oli aina mies vieressä. Tipahdin rauhallisesta mielikuvitusmummoudestani suoraan villieläinten häkkiin. Sivusta raadeltu mummo
Vierailija kirjoitti:
Saatoin tänään ihastua viimeisen kerran eli tulevaan vaimooni.
Toivottavasti tämä on häneltä. Toivon, että löytäisi vihdoin taas jonkun, johon rakastua. Tämänhetkinen ei ole hänen oikeansa.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkimaku on sukupolvikysymys ja usein kytköksissä nuoruuteen. Nuoruuden musiikki kuulostaa aina suloiselta. Tämä oma kokemus.
Eikä kuulosta, vihaan ysäriteknoa. Parasta musiikkia tehtiin kauan ennen syntymääni.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sinua koska olen loukannut sinua syvästi.
Pyydä anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Aina poliisiasia, jos Jumala mainitaan 😅🤣 Kaikkee muuta saa kyllä suoltaa niin paljon kuin sielu sietää. Mutta siinä se raja menee!!! 😅
(Sivusta vaan tämä 😆)
Jumalajutut on ihan kaikkein ärsyttävintä täällä, ei voi mitään. Miten tyhmä voi olla, kun ei tajua tehdä omaa ketjua omalle mielikuvitususkomukselle vaan tuputtaa sitä täällä kaipausketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihastunut mies käyttäytyy?
Ei saa silmiä irti sinusta.
Hyvä. Sitten tässä saattaa olla jotain mahkuja
Ajoitko tossa ennen klo 11 K-tiellä Bemmi-kuski? Puhelinta katsoit ajaessa, bad girl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Let's yleist! Sanokaa pliis, ettette ole täällä tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion korjailla itseäni pikkuisen kun sen aika tulee. Se on varmaa.
Niin mäkin aina ajattelin, mut nyt kun sen aika oikeastaan olis niin en mä haluakaan. En halua näyttää eriltä kuin oikeasti olen, enkä tiedä miksi pitäisi näyttää nuorelta kun ei enää ole nuori. No hifussa voisi käydä mutta sen rankempia korjauksia en tosiaankaan halua.
Lisäksi on ollut ihana etu vanhenemisessa: miehet jättää rauhaan. Jos nyt tekisin joitakin korjauksia, näyttäisin korjatulta ja se saattaisi alkaa vetää miehiä taas puoleeni, koska luulevat että on korjattu heitä varten. Miehethän siis oikeasti luulee että kaikki naisten tekemiset maailmassa on niitä varten.
Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo."Nautin suunnattomasti tästä vapaudesta, minkä ikääntyminen tuo." Mulla oli ihan sama olo ja nautin omasta mummoudestani ihan täysillä. Kunnes erosin. Ja huomasin että miehet olikin jättäneet rauhaan vaan sen takia että oli aina mies vieressä. Tipahdin rauhallisesta mielikuvitusmummoudestani suoraan villieläinten häkkiin. Sivusta raadeltu mummo
Okei, no mulla ei ole pelkoa, että johtuisi tuosta. Olen ikisinkku, ihan omasta halusta, ikinä en ole ollut kiinnostunut parisuhteiluista. Siksi ikääntyminen ja rupsahtaminen on ollut suuri helpotus, koska vihdoinkin saa olla rauhassa lähestyjiltä. Toisaalta tää on siinä mielessä surullista, että tykkäisi kuitenkin näyttää nätiltä, mutta ainoa keino pitää miehet loitolla on rumuus. :D
Olispa jokin käänteinen vihkisormus, joka ilmaisisi epäkiinnostuksen lähestymisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sano sä ettet pliis ole täällä ihan tosissasi joka päivä vinkumassa muiden viesteistä ja kyselemässä ovatko tosissaan 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita syitä voi olla sille, ettei mies saa silmiä irti naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua ole kukaan koskaan katsellut sillä silmällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sano sä ettet pliis ole täällä ihan tosissasi joka päivä vinkumassa muiden viesteistä ja kyselemässä ovatko tosissaan 🥱
On se tosissaan, ei sillä ole muuta elämää kuin tämä ketju. Sosiaaliset kontaktit 0 ja vanhemmatkaan ei rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita syitä voi olla sille, ettei mies saa silmiä irti naisesta?
Rajana vain mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Ajoitko tossa ennen klo 11 K-tiellä Bemmi-kuski? Puhelinta katsoit ajaessa, bad girl.
En ajanut, en ole jännänainen.