Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9847)
Pulssini hakkaa ja vp kohosi
trôllauksen seurauksena.
En kyennyt keskittymään
kirjoittamiseen.
Tuosta puuttuu 1 lainausmerkki.
Kehoni reagoi voimakkaasti
palstan energiaan. Saa nauraa.
x
Älkää vetäkö mua mukaan asioihin joista en edes tiedä mitään.
Multa tulee seuraava viesti iltapäivällä, kun aamun hämmentäjät ovat poistuneet pelistä.Nyt viestit ei oikein osu.
Jumala sanoo luoneensa ihmisen omaksi kuvakseen. Ei mennyt ihan niinku Strömsössä. Jumala rakastaa totuutta, kaikki hänen luomansa ihmiset eivät osaa erottaa edes mustaa valkoisesta ja onnistuvat saamaan mustasta valkoisen ja päinvastoin. Kun totuus ei ole edes pyrkimys, ymmärrys oikeudenmukaisuudesta on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä sydämein
Sait ikiroutaan painumaan
Kun et tullutkaan.
Sulaisiko sydämen ikirouta edes vähäsen, jos sinne uskaltaisin vielä uudestaan saapua?
Täysin sivusta juuri vasta heräten vähillä unilla toivon kyllä, mutta terveydellisistä syistä sekä ihmisten raadollisuudesta tämä osoittautuu mahdottomaksi. En voi edes sanoa sitä täällä mikä tilanne on.
Ymmärrän. Toivottavasti terveytesi kohentuu ja ihmisten raadollisuus lieventyisi. Kunpa kaikki kääntyisi vielä parhain päin, voimia vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus elää totuudessa. Ei tässä.
Totuus ei ole vahvuutesi. Olet muunnellun totuuden mies.
Olet väärässä ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nopea vilkaisu ketjuun riittää. Sisältö tuntuu jotenkin katkeralta vuodatukselta ja menee ohi aiheen. Minunkin aamulla kirjoittama viesti kaivatulle on väännetty negatiiviseksi.
Tämä on narsististen kaatopaikka. Kaikki kaunis katoaa, kun nämä terapeutoivat itseään. Negatiivisten kannattaisi selvittää asiat face to face. Mutta taitaa olla hieman vaikeaa, jos suhde perustuu palstaolettamuksiin. Joukkoon mahtuu keittiöpsykologi jos toinenkin. He pystyvät muutamasta sanasta vetämään johtopäätöksiä, koska palsta on opettanut. Katkeruus, ei ole kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei valonkantaja
viaton et ole sinäkään
~Apulanta~
On kyllä Tehosekoittimen biisi.
Minä olen kaikkitietävä niin että kyllä se nyt vaan on Apulannan biisi vaikka joku Monitoimikone yrittäisi sitä nyt nimiinsä saada.
Mitä tämä kreisi trøllaus on..?
Tuli roihuaa aina kun saavun.
Apulannan
hieno klassikko genressään.
Mutta > en jälleen kirjoittanut..
Te trôllaatte, koska itse asiassa
nääntyneinä janoatte valoni yllenne.
Itkupotkukiukku_änkyröinti on tapa,
jolla itseasiassa pyydätte:
'Ota syliin äiti/isä.
'Riudun rakkaudettomuudesta.'
x
Huoh.
Tämäkään ei liittynyt sinuun. Mikä sinua vaivaa?
Kaipaan mun Narsistia. t. Narsisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastat empatiaani, joten imet minusta kaikki voimat itsellesi ja kevennät oman tunnekuormasi kaatamalla kaiken minuun. Ehkä en voi tehdä mitään, mutta Jumala lähettää sinut helvettiin.
n>mPysy kaukana syyttelyinesi!
Ei tällaista koskaan
Eelandiasta.
Muistan exiäni rakkaudella
virheineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaset - parasta viihdettä 🤣🤣🤣👋👋👋
Vierailija kirjoitti:
Liukuisin sinuun riemuiten.
Sitä et tule koskaan tekemään.
Tuliko sun takia 2+:lle tiukemmat turvasysteemit ja siksikö et siellä enää asu?
Vierailija kirjoitti:
Jumala sanoo luoneensa ihmisen omaksi kuvakseen. Ei mennyt ihan niinku Strömsössä. Jumala rakastaa totuutta, kaikki hänen luomansa ihmiset eivät osaa erottaa edes mustaa valkoisesta ja onnistuvat saamaan mustasta valkoisen ja päinvastoin. Kun totuus ei ole edes pyrkimys, ymmärrys oikeudenmukaisuudesta on olematon.
Joka ikinen täällä kamppailee näiden vääristävien rakenteiden kanssa, mutta kaikilla on kaunis sisin. Näin minä ajattelen. En todellakaan itse ole täydellinen. Väärinkäsitykset ovat osa kasvuprosessia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harhaset - parasta viihdettä 🤣🤣🤣👋👋👋
Jos tämä paska on parasta viihdettä, älysi on olematon. Mutta jokaiselle ymmärryksensä mukaan.
Nopea vilkaisu ketjuun riittää. Sisältö tuntuu jotenkin katkeralta vuodatukselta ja menee ohi aiheen. Minunkin aamulla kirjoittama viesti kaivatulle on väännetty negatiiviseksi.