Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9793)

Vierailija
6201/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopea vilkaisu ketjuun riittää. Sisältö tuntuu jotenkin katkeralta vuodatukselta ja menee ohi aiheen. Minunkin aamulla kirjoittama viesti kaivatulle on väännetty negatiiviseksi.

Siksi tuohon jatkuvaan negaan  ja asioiden vääntelyyn  ei pidä reagoida mitenkään koska se on tahallista.Sitkeästi vaan kirjoitamme kaunista kaivatuille.😊

Vierailija
6202/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala sanoo luoneensa ihmisen omaksi kuvakseen. Ei mennyt ihan niinku Strömsössä. Jumala rakastaa totuutta, kaikki hänen luomansa ihmiset eivät osaa erottaa edes mustaa valkoisesta ja onnistuvat saamaan mustasta valkoisen ja päinvastoin. Kun totuus ei ole edes pyrkimys, ymmärrys oikeudenmukaisuudesta on olematon.

Joka ikinen täällä kamppailee näiden vääristävien rakenteiden kanssa, mutta kaikilla on kaunis sisin. Näin minä ajattelen. En todellakaan itse ole täydellinen. Väärinkäsitykset ovat osa kasvuprosessia.

Vastuullinen ymmärtää tekemistensä seuraukset ja korjaa asiat, jos on vienyt toisen ahdinkoon. Jos ei tätä ymmärrä, ihmisyydestä puuttuu tärkein.

Tämä on ideaalitilanne, mutta kaikki voi myös kaatua päälle vaikka tässä anonyymissä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6203/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nähdään kyllä niin sattumalta Heti iskee ujous. 

Vierailija
6204/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuisin sinuun riemuiten.

Sitä et tule koskaan tekemään.

Pysy pois!

Vierailija
6205/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nartitsi sulle.🌷.

Ikävä sinua.

Vierailija
6206/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen täällä välillä tee oletuksia ihan väistämättäkin, huomaamattaan. Täytyy vaan toivoa, että jokainen pääsee tästä irtikin ja ei aiheuta irl ongelmia.

Jos huomaa tekevänsä, kannattaa pikaisesti hakea apua. 

Moni luulee, että ei itse kuulu tähän ryhmään vaikka oikeasti kuuluu.

Vierailija
6207/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala sanoo luoneensa ihmisen omaksi kuvakseen. Ei mennyt ihan niinku Strömsössä. Jumala rakastaa totuutta, kaikki hänen luomansa ihmiset eivät osaa erottaa edes mustaa valkoisesta ja onnistuvat saamaan mustasta valkoisen ja päinvastoin. Kun totuus ei ole edes pyrkimys, ymmärrys oikeudenmukaisuudesta on olematon.

Joka ikinen täällä kamppailee näiden vääristävien rakenteiden kanssa, mutta kaikilla on kaunis sisin. Näin minä ajattelen. En todellakaan itse ole täydellinen. Väärinkäsitykset ovat osa kasvuprosessia.

Vastuullinen ymmärtää tekemistensä seuraukset ja korjaa asiat, jos on vienyt toisen ahdinkoon. Jos ei tätä ymmärrä, ihmisyydestä puuttuu tärkein.

Tämä on ideaalitilanne, mutta kaikki voi myös kaatua päälle vaikka tässä anonyymissä ketjussa.

Sehän on vakavaa. Voisi melkein verrata siihen, että lähtee perhe, koti, työt ja mielenterveys.

Vierailija
6208/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulemma jatkossa tänne kuuluu tunnistautua. Saa nähdä moniko lopettaa kirjoittamisen. 

Lähde ?

Vierailija
6209/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukuisin sinuun riemuiten.

Sitä et tule koskaan tekemään.

Pysy pois!

Noudata omia neuvojasi.

Vierailija
6210/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nartitsi sulle.🌷.

Ikävä sinua.

Minullakin sinua.

Vierailija
6211/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket pysymään poissa ja kaipaat täällä. Onko koskaan tullut mieleesi, että siinä ei ole mitään järkeä? Kertoo stalkkerin mielenlaadusta: haluaa vahtia toista, mutta ei siedä, että omalle alueelle kukaan tulisi. Stalkkeri haluaa pitää kontrollissaan. Tunne vallasta toiseen ihmiseen antaa mielihyvää.

Vierailija
6212/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vakavaa. Voisi melkein verrata siihen, että lähtee perhe, koti, työt ja mielenterveys.

Sanot tuon varmasti sarkasmilla, mutta ketjuilu voi yllättävän helposti sekoittaa pään kaikkien pikku osumien kautta.

Vierailija
6213/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mitä tuubaa taas yksi tai korkeintaan muutama tuutanneet ketjun täyteen. 

Vierailija
6214/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osastolle olisit kuulunut sinä.

Vierailija
6215/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo puhtaita 

tällä

formaatilla 

kirjoitettuja

ohisviestejä

spammaavakin ole joku ketjun vakiohistelijan hahmo. Ei yllättäisi, kun huomionhakuisuuden tietää. 

Vierailija
6216/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän täytyy / olisi hyvä nähdä rakas M-nainen. Lupaan olla sulle tosi ihana ja puhua sulle ihania matalalla äänellä ja koskettaa sua mm mun parralla. Katsotaan sitten miten käy että haukataanko kiellettyä hedelmää. Vain sinä, aina.

Vierailija
6217/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasta se pienikin ponnistaa, mutta mistä suuri ponnistaa? Tietysti pienen selän päältä niin, että selkäranka katkeaa.

Vierailija
6218/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot tuon varmasti sarkasmilla, mutta ketjuilu voi yllättävän helposti sekoittaa pään kaikkien pikku osumien kautta.

En.

Vierailija
6219/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän täytyy / olisi hyvä nähdä rakas M-nainen. Lupaan olla sulle tosi ihana ja puhua sulle ihania matalalla äänellä ja koskettaa sua mm mun parralla. Katsotaan sitten miten käy että haukataanko kiellettyä hedelmää. Vain sinä, aina.

Kyä vähä voisit viikunaani lipasta. 

M

Vierailija
6220/9793 |
06.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anonyymiketjussa ei mikään kaadu päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän