Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (6085)
En laita mitään syntymäkuukausia, hän ei edes tiedä mun. Mutta toivotan hyvää yötä sinne kauas😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Ainakin arvostettavia ominaisuuksia: vilpittömyys, hyväntahtoisuus, aitous, epäitsekkyys, pienen puolella oleminen, huomaavaisuus, herkkyys, empaattisuus, sivistyneistyys, viisaus, vaatimattomuus, leikkillisyys, maltillisuus, tarvittaessa kapinallisuus, suoraselkäisyys, oikeudenmukaisuus, uskollisuus, armollisuus.
🧡 Haluan koko sarjan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuukautta, mutta vuoden tiedän. Ei tiedä hän minun.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa elämääni.
Ihan itse teet sen käyttämällä aikaasi vauvalla sen sijaan että käyttäisit sen yhteydenottoon kaivatullesi 🤦
Miksi et itse.
Vierailija kirjoitti:
Syntymäpäivän päivämäärien symma?
Vertebrae
Vierailija kirjoitti:
Syntymäpäivän päivämäärien symma?
47.13. 3976
Mutta ei hän tiedä mun syntymäaikaani, niin turhaan yritätte saada itseänne sopimaan tähän.
Mun maku on varmaan jotenkin seinäruusut, kun kukaan kaverikaan ei koskaan tajua, että tuossa se mies on. Useat kaverit nähneet näitä mun miehiä, olleet samoissa tapahtumissa ja tiloissa, mutta eivät ole tajunneet mitään.
Tai sitten ne on vaan agentteja, agenttienhan ei kannata herättää huomiota xD Mutta mä huomaan ne aina HETI.
Henkilökohtainen ajatus.
Voi olla ihmisenä vaatimaton mutta silti avoimesti sitä mitä on kaikessa kirjavuudessaan. Se ei ole keneltäkään pois eikä se ole narsismia mutta kaikkihan eivät aina pidä kaikista ihmisistä.
Mä vedän sit vissiin lähes aina puoleeni enempi vähempi vaatimattomia miehiä :D
Sivu