Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
En valita. Pohdin vain elämää. En ole ainut ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa toista, kertoo sen toiselle koska se on totuus. Ei kuiski palstalla.
En mä mitään rakasta, enhän mä kunnolla tunnekaan sitä. Harva täällä ketään rakastaa
Vierailija kirjoitti:
Nyt ottaisin sut syliin.
Mielelläni tulisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Ainakin arvostettavia ominaisuuksia: vilpittömyys, hyväntahtoisuus, aitous, epäitsekkyys, pienen puolella oleminen, huomaavaisuus, herkkyys, empaattisuus, sivistyneistyys, viisaus, vaatimattomuus, leikkillisyys, maltillisuus, tarvittaessa kapinallisuus, suoraselkäisyys, oikeudenmukaisuus, uskollisuus, armollisuus.
Vaatimattomuus on ärsyttävää. Miksei saa sanoa jos on jossakin hyvä? Miksi sitä paheksutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Ainakin arvostettavia ominaisuuksia: vilpittömyys, hyväntahtoisuus, aitous, epäitsekkyys, pienen puolella oleminen, huomaavaisuus, herkkyys, empaattisuus, sivistyneistyys, viisaus, vaatimattomuus, leikkillisyys, maltillisuus, tarvittaessa kapinallisuus, suoraselkäisyys, oikeudenmukaisuus, uskollisuus, armollisuus.
Vaatimattomuus on ärsyttävää. Miksei saa sanoa jos on jossakin hyvä? Miksi sitä paheksutaan?
Ei ehkä haettu tota tossa kommentissa. Sivusta
Miksi täällä on aina menossa joku väittelykerhon kuukausikokoontuminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Pitääkö tällaista kysyä?
Pitää. Mua ei ole rakastettu.
Oletko sitten tuhma?
En. Olen sit varmaan liian tavallinen. Kukaan ei hyödy musta.
Aika harva itse tietää ,jos joku rakastaa ellei sitä kerrota.Kaikki eivät osaa rakastaa vaikka toisessa ei olisi mitään vikaa.Nykyään jopa enemmän jatkuvasti etsitään jotain parempaa ja parempaa vaikka kaikki olsi hyvin.
Ole avoin ja näytä oma ihastumisesi niin on helpompi lähestyä.
Lähimäisenrakkautta lähetän sinulle näin virtuaalisesti.
Kiitos. Tuntuu etten pärjää kilpailussa. Mikään lämmin luonne ja muut sellaiset eivät ole tarpeeksi.
Vastaus löytyy sinusta.Sinä olet sinä, sellaisena kuin olet ,jos ei kelpaa on se heidän häviönsä.En jeesustele mutt juuri tuli uutisissa miten nuoret on alkanut käydä kirkossa.Joskus se ympäristön vaihtokin tekee hyvää.Uusi harratus tai työ, ulkoilu yms. ja sitten rohkeasti keskustelemaan uusille ihmisille.Kyllä siellä sinutkin huomataan.
Joskus pitää vaan tulla pois sieltä mukavuusalueelta, jotta voi löytää uutta.
Ei vttu menkää nyt jo muualle evankelioimasta ja värväämästä lahkolaisia!
Vierailija kirjoitti:
Nyt ottaisin sut syliin.
Tulisin, ja tulenkin. En ole päässyt syliin vuosiin.
Iloa pääsiäispäivän iltaan 🐥🌷🐥
Kumpaan minun tulisi uskoa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Ainakin arvostettavia ominaisuuksia: vilpittömyys, hyväntahtoisuus, aitous, epäitsekkyys, pienen puolella oleminen, huomaavaisuus, herkkyys, empaattisuus, sivistyneistyys, viisaus, vaatimattomuus, leikkillisyys, maltillisuus, tarvittaessa kapinallisuus, suoraselkäisyys, oikeudenmukaisuus, uskollisuus, armollisuus.
Vaatimattomuus on ärsyttävää. Miksei saa sanoa jos on jossakin hyvä? Miksi sitä paheksutaan?
Ei ehkä haettu tota tossa kommentissa. Sivusta
Sitä se vaatimattomuus nyt kuitenkin tarkoittaa. Jos halutaan tarkoittaa jotakin muuta, niin valitaan eri sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ottaisin sut syliin.
Tulisin, ja tulenkin. En ole päässyt syliin vuosiin.
Kirjoittaako tässä nyt mies miehelle, mies naiselle, nainen miehelle vai nainen naiselle. Kaikkihan voivat olla mies- tai naisoletettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa toista, kertoo sen toiselle koska se on totuus. Ei kuiski palstalla.
En mä mitään rakasta, enhän mä kunnolla tunnekaan sitä. Harva täällä ketään rakastaa
Niin, harva varmaan. Sitäkin arvokkaampaa on se, että jotkut rakastavat. 💝
Vierailija kirjoitti:
Olin puhelussa. En ennättänyt seurata tätä.
Lohdutan sinua tiedolla, että et menettänyt yhtikäs mitään !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa toista, kertoo sen toiselle koska se on totuus. Ei kuiski palstalla.
En mä mitään rakasta, enhän mä kunnolla tunnekaan sitä. Harva täällä ketään rakastaa
Niinhän sinä luulet. sivust
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan minun tulisi uskoa ?
Syliin. 🌻
Taas perinteinen. Teidän syntymäkuukaudet?
Nähdäänhän me säännöllisen epäsäännöllisesti