Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpaan minun tulisi uskoa ?
Syliin. 🌻
Minä lähes satakiloinen ukko syliin ?
Toki.
🏒🥅 Missä luottopakki luuraa?
Vierailija kirjoitti:
Syntymäpäivän päivämäärien symma?
12+27=39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Ainakin arvostettavia ominaisuuksia: vilpittömyys, hyväntahtoisuus, aitous, epäitsekkyys, pienen puolella oleminen, huomaavaisuus, herkkyys, empaattisuus, sivistyneistyys, viisaus, vaatimattomuus, leikkillisyys, maltillisuus, tarvittaessa kapinallisuus, suoraselkäisyys, oikeudenmukaisuus, uskollisuus, armollisuus.
= Täydellinen ihminen, jos nuo kaikki toteutuis 😅
Minussa on nuo kaikki, mutta en kyllä kokea olevani täydellinen.
Sivusta naiselta
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Huomista odotellen hyvää yötä 🐑 💕
Vee
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastat mua?
Olen nähnyt sydämeesi.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Ainakin arvostettavia ominaisuuksia: vilpittömyys, hyväntahtoisuus, aitous, epäitsekkyys, pienen puolella oleminen, huomaavaisuus, herkkyys, empaattisuus, sivistyneistyys, viisaus, vaatimattomuus, leikkillisyys, maltillisuus, tarvittaessa kapinallisuus, suoraselkäisyys, oikeudenmukaisuus, uskollisuus, armollisuus.
= Täydellinen ihminen, jos nuo kaikki toteutuis 😅
Minussa on nuo kaikki, mutta en kyllä kokea olevani täydellinen.
Sivusta naiselta
Aina se omakuva ei ole koko totuus.Hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa elämääni.
Ihan itse teet sen käyttämällä aikaasi vauvalla sen sijaan että käyttäisit sen yhteydenottoon kaivatullesi 🤦
Tai sitten kyse voi olla, että on tehnyt jotain irl ja nyt pelkää tuloksia.
En ole enkä pidä turhasta vaatimattomuudesta. Vaatia saa, itseltä ja muilta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastat mua?
Tuuhan rakas kysymään ihan kasvotusten, jookosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastat mua?
Olen nähnyt sydämeesi.😊
Ihanasti sanottu. Sivu
Vierailija kirjoitti:
En ole enkä pidä turhasta vaatimattomuudesta. Vaatia saa, itseltä ja muilta.
Tasapaino kaikessa ilman ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaa toista, kertoo sen toiselle koska se on totuus. Ei kuiski palstalla.
En mä mitään rakasta, enhän mä kunnolla tunnekaan sitä. Harva täällä ketään rakastaa
Sitä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastat mua?
Varmaan ne feromonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastat mua?
Olen nähnyt sydämeesi.😊
Kardiologi sitten ehkä..
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastat mua?
Niin vaan kävi
Vierailija kirjoitti:
Rakastettava ihminen? Siitä tulee mieleen mun lemppari ihminen. Sellainen, jonka lämpö tuntuu oikeasti. Jonka katse murtaa kovan pinnan ja korjaa haavat sisältä. Aika harvinainen tapaus, vai mitä?
Meillä on varmaan sama kaivattu 😉
12.21. xxxx
Olen varmaan niin väärässä.