Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Se jokin hänessä. Lämmin, ystävällinen, huumorintajuinen, eloisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Pitääkö tällaista kysyä?
Pitää. Mua ei ole rakastettu.
Oletko sitten tuhma?
En. Olen sit varmaan liian tavallinen. Kukaan ei hyödy musta.
Miksi suostun tällaiseen? Miksi en pysty suojaamaan sydäntäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa rakastamaan ihmistä, joka ei huomioi tarpeitasi?
Traumatausta se taitaa yleisin syy olla. Mikä on oma syysi?
Itse en ole vielä rakastunut ja hän huomioi ihan riittävästi, joten kunhan spekuloin vain.Ei tämä ole yleisin syy todellakaan. Aika erilaisia ovat sitten nämä ihmiset.
Kuinka niin ei ole? Onko sulla jokin tilasto siis?
Mikä oli se oma syysi, et vastannut
Tiedän miten paljon erilaisia uhrit ovat ja heillä on ongelmia. Vastasin jo edellä että en tarvitse rakkautta.
Lisäys.
Halusin ihanan miehen jota voi rakastaa. Sitten sain sellaisen ja piti vain opettaa minusta koska olin erilainen kuin mihin hän oli tottunut. Ongelmia oli miehellä paljon mutta sitten oppi että minuun voi luottaa ja että olen vahva ihminen. Piti opettaa että avoin kommunikaatio on kanssani turvallista. Ei sen kummempaa. Suhde on jo ohikin lopullisesti mutta nyt tiedän että enää minulla ei ole edes tarvetta rakastaa ketään miestä joten olen vapaa siitäkin aiheesta ja pärjään hyvin yksin. Näinkin voi siia olla.
Herää kysymys, että mitä teet täällä?
Ehtoota tupaan.
Lainaus ei minun.
Hovinarreista en puhunut.
(Jonna kaiketi). x
Vastasin vain etten tarvitse rakkautta. Sitten lisäsin tietoa ja vastailin aiheeseen hovinarri. Kiitos kun tuot minua esille, yritin olla kovin näkymätön.
🤣🤣
Halpaa huvia. Ei kuluja, ei velvollisuuksia.
Olin puhelussa. En ennättänyt seurata tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Pitääkö tällaista kysyä?
Pitää. Mua ei ole rakastettu.
Oletko sitten tuhma?
En. Olen sit varmaan liian tavallinen. Kukaan ei hyödy musta.
Aika harva itse tietää ,jos joku rakastaa ellei sitä kerrota.Kaikki eivät osaa rakastaa vaikka toisessa ei olisi mitään vikaa.Nykyään jopa enemmän jatkuvasti etsitään jotain parempaa ja parempaa vaikka kaikki olsi hyvin.
Ole avoin ja näytä oma ihastumisesi niin on helpompi lähestyä.
Lähimäisenrakkautta lähetän sinulle näin virtuaalisesti.
En tarkoittanut
sinua loukata,
J-nainen.
Se vain, kun meidät on
monta kertaa täällä
sotkettu,
niin sen tähden
meidät erottelin.
(Nauryhymiöt ei minun).
Hyvää iltaa. x
Kymmenisen vuotta löysässä hirressä, niin jos voisin vielä vaihtaa niin ottaisin giljotiinin. Ymmärtäisitpä mua, ja sen kuinka tärkeä oot. Oot mielessäni jatkuvasti, ja haluan sulle pelkkää hyvää.
Tuntuu että maailma kaatuu päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pääsiäistä Riikka, Petteri ja Jussi! Olette kaikki meille rakkaita. T: Palstan väki
Vuoden päästä tuolla sakilla on edessä risusavotta, kun eduskuntavaalien tulokset selviävät!
Olet aivan kujalla näistä asioista.
Jos rakastaa toista, kertoo sen toiselle koska se on totuus. Ei kuiski palstalla.
On epäreilua, että harhailen näin ja saatan tulla pahasti kiusatuksi ja saada näpeilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat tekevät ihmisestä rakastettavan?
Pitääkö tällaista kysyä?
Pitää. Mua ei ole rakastettu.
Oletko sitten tuhma?
En. Olen sit varmaan liian tavallinen. Kukaan ei hyödy musta.
Aika harva itse tietää ,jos joku rakastaa ellei sitä kerrota.Kaikki eivät osaa rakastaa vaikka toisessa ei olisi mitään vikaa.Nykyään jopa enemmän jatkuvasti etsitään jotain parempaa ja parempaa vaikka kaikki olsi hyvin.
Ole avoin ja näytä oma ihastumisesi niin on helpompi lähestyä.
Lähimäisenrakkautta lähetän sinulle näin virtuaalisesti.
Kiitos. Tuntuu etten pärjää kilpailussa. Mikään lämmin luonne ja muut sellaiset eivät ole tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli niin kaunis kappale...
?
Vierailija kirjoitti:
Hovinarrin tehtävä on pitää prinsessa tyytyväisenä.
Olen prinssi, prinsessa ja hovinarri.
Hän on kuningas ja kuningatar.
Hyvin pyyhkii.
Rahanhimo alkoi yltyä yleisesti juuri niihin aikoihin kun olin nuori/nuori aikuinen.