Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4006)
Silloin kun ihminen joutuu taistele tai pakene tilaan psyykkisesti, niin reaktiot ovat primitiivisiä. Niitä ei ohjaa enää järki tai tunteet vaikka kuinka haluaa. Usein lepo auttaa, mutta pitkittynyt tila vie myös levon. Aikamoinen oravanpyörä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ura meni hukkaan näitä sun pelejä pelatessa.
ÄLÄTUHLAAAIKAASITUOLLAISEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oikean ihmisen/ihmisten kanssa on päinvastoin energia, inspiraatio ja tukeminen kunnossa, eli urat ja kaikki onnistuu paremmin kuin ilman heitä/häntä. Molemminpuolin.
Sen sijaan joku lusmu jolta et saa muuta kuin pelejä ja palstalle päätymisen, on ENERGIASYÖPPÖ ja täysin väärä ihminen sinulle. Lopeta se. Nyt.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ihminen joutuu taistele tai pakene tilaan psyykkisesti, niin reaktiot ovat primitiivisiä. Niitä ei ohjaa enää järki tai tunteet vaikka kuinka haluaa. Usein lepo auttaa, mutta pitkittynyt tila vie myös levon. Aikamoinen oravanpyörä.
Jumalauta kehtaatte käyttää palstaa jonakin terapeuttina
Terkut blondille, joka ei ole enää kihloissa.
Niillä tapahtumilla on hauskat seuraukset. Kun tulee pöytään niin yritetään esittää ettei muista edes sellaisia nimiä, jotka varmasti muistaa. ei mee läpi sellaiselta ihmiseltä jolla on todella hyvä nimimuisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ura meni hukkaan näitä sun pelejä pelatessa.
ÄLÄTUHLAAAIKAASITUOLLAISEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oikean ihmisen/ihmisten kanssa on päinvastoin energia, inspiraatio ja tukeminen kunnossa, eli urat ja kaikki onnistuu paremmin kuin ilman heitä/häntä. Molemminpuolin.
Sen sijaan joku lusmu jolta et saa muuta kuin pelejä ja palstalle päätymisen, on ENERGIASYÖPPÖ ja täysin väärä ihminen sinulle. Lopeta se. Nyt.
Kyllä se nyt loppuikin, mutta harmittaa että meni kymmenen vuotta tähän pskaan. Kova paikka, pitää tunnustaa.
Lisään vielä että kun tiedän lukevan, niin takaan että tämä on parempi paikka purkaa tuntemukset kuin moni muu paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ongelmat huoh
Sori mutta oon mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta kehtaatte käyttää palstaa jonakin terapeuttina
No eiks noi voi kuulua tännekin? Mun piti ainakin strugglata tollasten kehoreaktioiden kanssa silloin kun tutustuin häneen, mutta hän auttoi niiden kanssa tai silleen et pääsin työstään sitä juttua.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio olla enää koskaan näkymätön Ninni ja hiljaa 😊
Oikea mies tunnistaa itsensä.
Nii just. Kyllä menee muumilaakson suuntaan S-kylään.
Elä oo noin salonkyläläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio olla enää koskaan näkymätön Ninni ja hiljaa 😊
Oikea mies tunnistaa itsensä.
Nii just. Kyllä menee muumilaakson suuntaan S-kylään.
Elä oo noin salonkyläläinen.
Ei mee sille seudulle.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kyllä et haluun 🤤
Mistä voisin tietää? -ehkä kuvitella
Voin vaan kuvitella torstain paniikkipuhelun sisällön.🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku pettämishuhu jälleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku pettämishuhu jälleen?
Ei ole enää huhuista kyse. Tämä.
Tää on meemi tarra opisto...
Päivi olisit voinu vastata jos olis ollu
Munaa?
Vai kiirettä pitää.
Joo oon lukenut jo merkinnät..
Poika nimiltä Päivä vai kirje nimeltä
R.....S..
Ps. Mitä muuta opisto.
Onko syöty jo kaikki onko banaani 🍌 keltainen
Vai hississä on lähetti.
Tajusin joo mikä
Luomu rakkaus . Onks tää aitoo..
Saako täällä ees kysyä kuka kaipaa Nimenvaihtajaa?
Sairaalan hoitajasta kiinteistönvälittäjäksi – mun polku on tavalla tai toisella liittynyt miehiin.
Parikymppisenä olin osastolla lähinnä iäkkäämpien ja sairaiden miesten parissa, eikä sieltä oikein löytynyt sopivaa seuraa.
Sitten siirryin esteettiselle puolelle, mutta miesasiakkaita oli vähän, ja erityisesti tasokkaita, keski-ikäisiä sinkkumiehiä vielä vähemmän.
Kun sain lapsen, jolla on sikiöaikaisen alkoholialtistuksen aiheuttama oireyhtymä, aloin pohtia uranvaihtoa ja päädyin kiinteistönvälitykseen.
Olen aina arvostanut varakkaita miehiä ja hienoja koteja – vaikka kaikki eivät olekaan vapaita, vaihtoehtoja on enemmän, ja elämä vie eteenpäin.
Se oli eri viranomaistäti mikä vaihtu karhulla.
Petturit pitää tietty aina käräyttää ja katkaista välit sellaisiin lopullisesti.
Ja joo terveisiä ja tervetuloa, vähän kuin sä matkit mua
Hyvä video kelpaa aatunkin istua Arvaa mikä numero
772
Vai pitääkö avata lukko nimi Olet vain kivaa seuraava nro
Saman huomasin. Joku ei halua uskoa, että ystäväni on todellinen.