Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4046)
Vierailija kirjoitti:
En lähtis härkkimään kenenkään suhteita.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on todella keskeneräinen.
Älä yleistä.
Me kaikki olemme, jos on rohkeutta katsoa peiliin. Isolla osalla ei ole.
Tartuin ärhäkköösti koukkuun.Toteamuksen tarkoitus oli, että kaikki eivät ole suoranaisesti keskeneräisiä. Osa on rikkoontuneita, kykenemättömiä kehittymään tai paatuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Onko moraalisesti oikein käräyttää pettäjät työpaikalla?
Mitä se sulle kuuluu. Keskity omiin asioihisi. Kateellinen taidat olla.
Sinulle tekisi hyvää tutustua itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Onko moraalisesti oikein käräyttää pettäjät työpaikalla?
Mitä se sulle kuuluu. Keskity omiin asioihisi. Kateellinen taidat olla.
Sinulle tekisi hyvää tutustua itseesi.
Sinulle tekisi hyvää laittaa nenä ulos ikkunasta, työtön palstapsylokoki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ees tiiä mun vaimon nimeä. Eikä se sun. Mutta se tietää, että rakastan myös sinua, nimetön. Happy E.
Mitä vaimo siihen sanoo?
Menisit jo kysymään!! Vaikutat säälittävältä kalastelijalta kun jankutat tätä kokoajan!!
Jättäkää nyt se hlvetin kokoaja rauhaan viimeinkin. Sivusta
Iloista pääsiäistä kaivatulleni !
Koskahan pääsen taas ihastelemaan miehekästä olemustasi jääden kiinni sun katseeseen😘🔥
Vierailija kirjoitti:
Koskahan pääsen taas ihastelemaan miehekästä olemustasi jääden kiinni sun katseeseen😘🔥
Kun saan ton loput viisi kiloa pois.
Kun lähdit, minulla oli koko päivän valtava puristuksen tunne rinnassa. Kun viimeksi nähtiin, tuntui se viimeiseltä kerralta. Minulla on aivan kauheaa ikävä sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaivattuni niin kysymällä selviä. IRL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus saada tietää jos on tullut petetyksi ja se on myös jokaisen oma asia mitä sitten sillä tiedolla tekee.
Vaatii aika vahvat todisteet
Kyllä, mutta jos joku ihan selkeä asia tulee vahingossa vaikka näkyviin. Olisi aika nöyryyttävää olla se, jota olisi petetty vuosia ja paljastuisi, että kaikki on tienneet mutta itse ei. En ainakaan ite haluaisi tollasta.
Joskus se ei ole ilmiselvää, eikä se ole vahingossa tapahtuva paljastus, eikä sitä manipuloida, kun olet ainoa tietämätön. Kun olet selkeäjärkinen ja joku aggressiivinen ihminen tulee nostattamaan ongelmia, tiedät kuinka suojella itseäsi ja ympärilläsi olevia hyväksikäytöltä.
Ainakaan minua ei kiinnosta eniten se, pettääkö mieheni oikeasti, vaan se, onko hänen uskottomuutensa henkistä vai vain fyysistä.
"Ainakaan minua ei kiinnosta eniten se, pettääkö mieheni oikeasti, vaan se, onko hänen uskottomuutensa henkistä vai vain fyysistä."
Mitä tämä sekava kappale tarkoittaa? Ei kiinnosta pettääkö mies oikeasti (eli ei tietoa) mutta kiinnostaa pettääkö oikeasti pettämisen lisäksi (tieto onkin) henkisesti. WTF?
Pettäjät, miksi petätte, mutta ette kerro puolisolle tai eroa? Haluaisitteko itsellenne tehtävän tuolla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Kun lähdit, minulla oli koko päivän valtava puristuksen tunne rinnassa. Kun viimeksi nähtiin, tuntui se viimeiseltä kerralta. Minulla on aivan kauheaa ikävä sinua.
Mitä-missä-milloin-kenellä-ketä? 💛
Katselen sun kuvaa, kun ei mulla ole muutakaan
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät, miksi petätte, mutta ette kerro puolisolle tai eroa? Haluaisitteko itsellenne tehtävän tuolla tavalla?
Pitäisikö siis erota miehestä vain siksi, että hän on pyytänyt prostituoituja? Uskovatko jotkut naiset naiivisti, että miehet menisivät heidän kanssaan naimisiin tarjottuaan heille seksipalveluita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus saada tietää jos on tullut petetyksi ja se on myös jokaisen oma asia mitä sitten sillä tiedolla tekee.
Vaatii aika vahvat todisteet
Kyllä, mutta jos joku ihan selkeä asia tulee vahingossa vaikka näkyviin. Olisi aika nöyryyttävää olla se, jota olisi petetty vuosia ja paljastuisi, että kaikki on tienneet mutta itse ei. En ainakaan ite haluaisi tollasta.
Joskus se ei ole ilmiselvää, eikä se ole vahingossa tapahtuva paljastus, eikä sitä manipuloida, kun olet ainoa tietämätön. Kun olet selkeäjärkinen ja joku aggressiivinen ihminen tulee nostattamaan ongelmia, tiedät kuinka suojella itseäsi ja ympärilläsi olevia hyväksikäytöltä.
Ainakaan minua ei kiinnosta eniten se, pettääkö mieheni oikeasti, vaan se, onko hänen uskottomuutensa henkistä vai vain fyysistä.
"Ainakaan minua ei kiinnosta eniten se, pettääkö mieheni oikeasti, vaan se, onko hänen uskottomuutensa henkistä vai vain fyysistä."
Mitä tämä sekava kappale tarkoittaa? Ei kiinnosta pettääkö mies oikeasti (eli ei tietoa) mutta kiinnostaa pettääkö oikeasti pettämisen lisäksi (tieto onkin) henkisesti. WTF?
Miehillä on monia tapoja tyydyttää fysiologisia tarpeitaan.
Olipas kivuliasta hyvä kun loppui.