Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (4497)

Vierailija
3841/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin inseminoida sinut, nainen.

Vierailija
3842/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle se työpaikalla oikein ajatteli käräyttää, kun ei suhdetta tai salasuhdetta voi edes kieltää työnantajan toimesta. 

^kumppaneille tietty

Anna palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl mä haluisin ehdottomasti tietää jos ois pettämiskuvioita.

Mene torille lauantaina aamupäivällä 🤣

Vierailija
3844/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus saada tietää jos on tullut petetyksi ja se on myös jokaisen oma asia mitä sitten sillä tiedolla tekee.

Vierailija
3845/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Onko moraalisesti oikein käräyttää pettäjät työpaikalla?

En ole pettäjä, mutta voisin käräyttää itse itseni ja suudella toista intohimoisen hellästi kaikkien nähden, kun tilaisuus tulisi. Siinäpä näkisi kenellä ei ole omaa elämää. Hih hih.  

Ei tässä varmaan siitä omasta elämästä kysytty vaan moraalista.

Vierailija
3846/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nykyään joku kyttäämiskeskustelu mis kytätään työkaverien pettämistä???

Vierailija
3847/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaalan hoitajasta kiinteistönvälittäjäksi – koko mun matka on oikeastaan liittynyt miehiin.
Parikymppisenä pyörin osastolla lähinnä vanhojen ja sairaiden ukkojen keskellä, eikä sieltä löytynyt sopivaa miestä.
Sitten vaihdoin esteettiseen hoitoon, mutta miesasiakkaita oli vähän, ja varsinkin hyviä, keski-ikäisiä ja sinkkumiehiä vielä vähemmän.
Kun sain lapsen, jolla on sikiöaikaisen alkoholialtistuksen aiheuttama oireyhtymä, aloin miettiä alanvaihtoa ja päädyin kiinteistönvälitykseen.
Olen aina pitänyt varakkaista miehistä ja isoista taloista – vaikka ne miehet eivät aina olisi sinkkuja, vaihtoehtoja on enemmän, ja voin aina etsiä seuraavan.

Sisustussuunnittelija, siivooja, lastenhoitaja?Nämä ammatit eivät välttämättä ole sopimattomia. Kunhan et vain sekoitu ovelta ovelle -palvelutyöntekijään.

Miksi viestit, jotka lähetin exälleni, poistettiin?

Voisiko olla niin, että exäsi ei hyväksy sitä, että annat hänelle selkeän torjuntasignaalin?

Vierailija
3848/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle se työpaikalla oikein ajatteli käräyttää, kun ei suhdetta tai salasuhdetta voi edes kieltää työnantajan toimesta. 

^kumppaneille tietty

Anna palaa.

Tää nyt rönsyilee, mutta kysymys koskee moraalia.

Vierailija
3849/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää nykyään joku kyttäämiskeskustelu mis kytätään työkaverien pettämistä???

Auts. 

Vierailija
3850/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pettäjä, mutta voisin käräyttää itse itseni ja suudella toista intohimoisen hellästi kaikkien nähden, kun tilaisuus tulisi. Siinäpä näkisi kenellä ei ole omaa elämää. Hih hih.  

Aa okei. No olen ihminen jota ei kiinnosta toisten asiat, eikä minun asiat kuulu muille. Syljen myöskin kaiken maailman nettimoralistien jutuille, joilla ei ole mitään kokemusta oikeasta elämästä. 

Vierailija
3851/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Mikä sinun kaivattusi on koulutukseltaan?

Taitaa olla samantasoinen koulutus kuin itselläni, mutta on korkeammassa positiossa työelämässä. Aika jämpti ukkeli.

Vierailija
3852/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta tulee lähinnä mieleen pettämisen sijasta sen seuraukset. Ihan vain sivustakatsojan roolista. Itse olen tehnyt päätökset asian suhteen mitä tulee hyveellisyyteen niissä asioissa.

Vierailija
3853/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kato vapaapäivänä on mukavaa muistella mitä eilen näki töissä. Se rentouttaa kovasti mustiksena kirjoitella kun Pena ei avannutkaan ovea mulle vaan sille toiselle. 👌Eri

Vierailija
3854/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä asti kun olen täällä käynyt, joku luulee kuumottelevansa että "kaikki työpaikalla tietää hehheh hohhoh", "kerron kumppanillesi" jne. eipä ole vuosien saatossa kertonut :D :D Syrjäytyneen voimafantasioita..

Vierailija
3855/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole työromanssia. 

Vierailija
3856/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä asti kun olen täällä käynyt, joku luulee kuumottelevansa että "kaikki työpaikalla tietää hehheh hohhoh", "kerron kumppanillesi" jne. eipä ole vuosien saatossa kertonut :D :D Syrjäytyneen voimafantasioita..

Mistä sinä tiedät onko joku kertonut? Oletko sinä siis tuo kuumottelija?

Vierailija
3857/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole töissä siellä missä tavataan.

Vierailija
3858/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa okei. No olen ihminen jota ei kiinnosta toisten asiat, eikä minun asiat kuulu muille. Syljen myöskin kaiken maailman nettimoralistien jutuille, joilla ei ole mitään kokemusta oikeasta elämästä. 

Aika vahvaa ulostuloa. Jos kerran sylkee oikein. 

Vierailija
3859/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pääsiäistä höspölle😘 

Vierailija
3860/4497 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: