Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (620)
En tiedä, mikä on mitäkin, mutta kunnioitus on lähtökohta. Se pitää näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos julkaiset tämän täällä, kukaan ei tiedä kenelle se on tarkoitettu.
Sepä just on tarkoitus
Nuku hyvin rakas. Ketjut tulee ja menee näköjään. Toivon, että sä oot. Kovasti ikävöin.
Vierailija kirjoitti:
😣 reagoisit
en voi reagoida, kun ei tule mikään viesti läpi. suorempaa viestintää kaipaan.
Lämpöä maanantaiaamuun kaipaamalleni.
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !
onnen kyyneleet tuli aamulla, voi rakas mies
Mangusti kirjoitti:
Nuku hyvin rakas. Ketjut tulee ja menee näköjään. Toivon, että sä oot. Kovasti ikävöin.
Miksi Mangustin viestit saa alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä suuren ikäeron suhteita tai niistä haaveilevia. En kumpaankaan suuntaan. Harvoin toimii.
Mikä on suuri ikäero? Toi mua joskus mietitytti, kun olen 7 v vanhempi ja nainen. En itse voisi kuvitella, että yksikään mies haluaisi olla niin paljon vanhemman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä suuren ikäeron suhteita tai niistä haaveilevia. En kumpaankaan suuntaan. Harvoin toimii.
Mikä on suuri ikäero? Toi mua joskus mietitytti, kun olen 7 v vanhempi ja nainen. En itse voisi kuvitella, että yksikään mies haluaisi olla niin paljon vanhemman naisen kanssa.
Meillä ikäeroa vaivaiset 20 vuotta 🤭
Turkkilainen häirikkö perässä. Uusi tilanne ja niin absurdi, etten tiedä mitä tehdä. Ryhtyi insta-seuraajaksi, nyt soittelee öisin sitä kautta ja pommittaa viesteillä. Vaikutti ihan normaalilta ravintolan pitäjältä, en edes kätellyt enkä tosiaan suostunut treffeille. Miten instassa voi blokata jonkun?
Vierailija kirjoitti:
Turkkilainen häirikkö perässä. Uusi tilanne ja niin absurdi, etten tiedä mitä tehdä. Ryhtyi insta-seuraajaksi, nyt soittelee öisin sitä kautta ja pommittaa viesteillä. Vaikutti ihan normaalilta ravintolan pitäjältä, en edes kätellyt enkä tosiaan suostunut treffeille. Miten instassa voi blokata jonkun?
Tuli nyt ensi alkuun yksityiseksi.
Vierailija kirjoitti:
😅
kaipaan upporikasta miestä, joka kuolisi pois heti kun on nimi testamentissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollin kateus haisee vahvasti. 😄 t. sivullinen
Jos julkaiset tämän täällä, kukaan ei tiedä kenelle se on tarkoitettu.