Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (614)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä suuren ikäeron suhteita tai niistä haaveilevia. En kumpaankaan suuntaan. Harvoin toimii.
Mikä on suuri ikäero? Toi mua joskus mietitytti, kun olen 7 v vanhempi ja nainen. En itse voisi kuvitella, että yksikään mies haluaisi olla niin paljon vanhemman naisen kanssa.
Meillä ikäeroa vaivaiset 20 vuotta 🤭
Meillä 18. Eihän 7 vuotta ole vielä mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä suuren ikäeron suhteita tai niistä haaveilevia. En kumpaankaan suuntaan. Harvoin toimii.
Mikä on suuri ikäero? Toi mua joskus mietitytti, kun olen 7 v vanhempi ja nainen. En itse voisi kuvitella, että yksikään mies haluaisi olla niin paljon vanhemman naisen kanssa.
Trollin kateus haisee vahvasti. 😄 t. sivullinen
Minullakin ollut
6 vuotta + kuukausia päälle
nuorempi kumppani
lähes vuosikymmenen.
Miehellä
ei aiemmista liitoistaan lapsia.
Ei tuo seiskan ero vielä paha.
E
Alle 10 v. Normaalia
Yli 10 v. Ikäero
#377 maratonin mittainen
'terapiamuistutus'
ja #380 ei minun. x
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 v. Normaalia
Yli 10 v. Ikäero
Ennemmin max 5 v. suuntaan tai toiseen, nuorempi mies on naisen kannalta aina parempi. Mies on 7 vuotta vanhempi ja aika limainen vanha ukko jo 50 +.
Terapiahullu ollut monessa ketjussa. / ohis
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 v. Normaalia
Yli 10 v. Ikäero
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 v. Normaalia
Yli 10 v. Ikäero
Ennemmin max 5 v. suuntaan tai toiseen, nuorempi mies on naisen kannalta aina parempi. Mies on 7 vuotta vanhempi ja aika limainen vanha ukko jo 50 +.
Bullshit. Sitä paitsi vanheneminen pukee miehiä.
Kyllä mun ja kaivatun välillä on 20+v ikäeroa. Siksi onkin pelkkä kaivattu, eikä yhtään mitään muuta. En jaksaisi käydä hänen kanssaan läpi kaikkea, mitä ihmisen kehityskaaren kuuluu. Parempi, että hän käy sen läpi jonkun lähempänä oman ikäisensä kanssa. Näin on hyvä. Siltikin palailen ketjuun tasaisin väliajoin. Hänestä tuli minulle niin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 v. Normaalia
Yli 10 v. Ikäero
Bullshit. Sitä paitsi vanheneminen pukee miehiä.
Old goat ei vetoa kaikkiin. Pahinta ei edes ole ulkonäkö, oma kaivattuni on varsin komea, vaan sellainen yleinen ajasta jääminen jälkeen. Mutta sellainen vanhuksen haju alkaa puskea ihosta läpi 50-vuotiailla.
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 v. Normaalia
Yli 10 v. Ikäero
En kyllä halua että joku vuosi kymmenen vanhempi nainen alkaisi lähennellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta...
Ei yhtään, jos esim. 30 ja 50. Kummankin pitäisi tuossa vaiheessa olla jo kypsiä aikuisia. 25+45 olisi vielä rajamailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 v. Normaalia
Yli 10 v. Ikäero
En kyllä halua että joku vuosi kymmenen vanhempi nainen alkaisi lähennellä
Mutta toisinpäin on susta varmaan ihan normaalia? Että yli 10 vuotta vanhempi mies lähentelee naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta...
Ei yhtään, jos esim. 30 ja 50. Kummankin pitäisi tuossa vaiheessa olla jo kypsiä aikuisia. 25+45 olisi vielä rajamailla.
Siksihän mä odotin näin kauan, toinen täytti toissavuonna 30 😍
Mukavaa työpäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun ja kaivatun välillä on 20+v ikäeroa. Siksi onkin pelkkä kaivattu, eikä yhtään mitään muuta. En jaksaisi käydä hänen kanssaan läpi kaikkea, mitä ihmisen kehityskaaren kuuluu. Parempi, että hän käy sen läpi jonkun lähempänä oman ikäisensä kanssa. Näin on hyvä. Siltikin palailen ketjuun tasaisin väliajoin. Hänestä tuli minulle niin tärkeä.
Toivottavasti et kuitenkaan perusta tätä näkemystä pelkille oletuksille kaivattusi kypsyydestä, tarpeista tai kehityspolusta. Ihmisillä ne kun voivat olla todella erilaisia.
Kaivattu ja koirani ovat ihan samanlaisia ja siitä syystä ahdistavia. Molemmat tuijottavat ja kyyläävät. Edellinen koira oli kumpaakin kohteliaampi, kyyläsi salaa nurkan takaa, koska ymmärsi käskyn "pois".
Tuijottelu on ahdistavaa, sitä kyselee, mitä mies tai koira haluaa, saamatta mitään järkevää vastausta. Ilmeisesti haluavat vain tuijotella, vahtia tai vakoilla ilman sen kummempaa motiivia.
Noh. Missäs palaute viipyy?
Vähän hazzuttelin:
Kirjoitin tahallani moraaliETIKKA,
vaikka se on TUPLAII. 🥸😄
Pikkujekku vain! 👋🤭