Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (2911)
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää. Mokasin. Sori.
Etkä mokannu.
Vierailija kirjoitti:
"Lumi Lehtinen on pitkäaikainen alkoholisti.
Vauva kärsi myös alkoholioireyhtymästä ja synnynnäisistä kehityshäiriöistä äidin vuosien ajan jatkuneiden huonojen tapojen vuoksi."
Mua eivät nämä asiat haittaa ollenkaan. Jos lopetat juomisen, voimme saada toisen lapsen, toivottavasti tällä kertaa pojan.
T. V.
Haluan toisen tyttären, terveen tyttären.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu kaivata sua. Vieläkin. Luulin olevani rohkea, mutta sä oot sitä omassa elämässäsi. Vaikea myöntää.
Miten hän on rohkea omassa elämässään?
Uskaltaa tehdä itselleen tärkeitä asioita ja tehdä vaikeitakin päätöksiä.
Ihailtavaa ominaisuuksia. Et turhaan häneen rakastunut 😉
Vierailija kirjoitti:
Ootko muuttanu
En vielä. Kesällä mahdollisesti osa-aikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu kaivata sua. Vieläkin. Luulin olevani rohkea, mutta sä oot sitä omassa elämässäsi. Vaikea myöntää.
Miten hän on rohkea omassa elämässään?
Uskaltaa tehdä itselleen tärkeitä asioita ja tehdä vaikeitakin päätöksiä.
Kiitti ja joskus myös kuitti vaikeiden päätösten takia. Mutta myös ylpeä omasta itsestä, että en menettänyt omia itselle tärkeitä arvoja ja omaa itseäni päätöksissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Ilman miestä nainen on tuuliajolla.
Mies vasta onkin ilman naista. Tutkimusten mukaan. Siksi miehet ei juuri koskaan edes ota eroa koska tietävät olevansa heikkoa tekoa ilman.
Mies on luomakunnan kruunu ja naisen pää.
Vierailija kirjoitti:
Emilia katsoi minua viimeksi jotenkin viekkaasti. Ehkä kuvittelin vain. Kun on pitkään yksin, ei enää ehkä osaa tulkita ihmisten tavallisiakaan ilmeitä oikein.
Missä eristyksissä sä elät jos et nää ketään ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustan oman puolueen, norsut. Normaalisuomalaiset.
Liityn! Ihan vain nimen perusteella. 😁
No niin, menestyksekäs alku, heti kannatusta. Niin tiesin tämän. Kaikki norsut liittykää meihin. Maa nousuun ja savanni kukoistamaan tai jotain.🐘🐘🐘🐘
Mainoslausetta kannattaa vielä hioa, muuten Uutta pystyyn. Miettinyt, ketä enää voi äänestää kun kukaan ei aja mitään järkevää linjaa.
Vapaa isänmaa ja luonnolliset rajat. Suomalainen Suomi oikeille suomalaisille suomalaisille. Suomi oli itsenäinen tasavalta 1918-1944. Paluu vuoden 1938 Suomeen! Tätä toivon, tähän pyrin, koko syämestäin😺😊🧭🙏🏻🧡🦾
Makoilen just samassa sängyssä, missä joskus kauan sitten löysin tän ketjun, déjà vu.😉
Vierailija kirjoitti:
Mehän nähdään vielä😍🔥
Ja me ollaan nähty! Aina kun taxin katolla vilkkuu yön ainoa valopilkku 💙🔔
Kaikenlaista sulle uskallankin sanoa ja kertoa siihen nähden, että yksinkertainen hyvän yön toivottaminen tuntuu jotenkin tosi isolta ja jännittävältä askeleelta. Siispä olen vielä ainakin tänään nössö ja kirjoitan sen tähän: hyvää yötä.
Pitäisi ehkä kääntyä hindulaiseksi. Yksi elämä ei riitä minulle siihen, että onnistuisin saamaan elämän peruspilarit kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Ilman miestä nainen on tuuliajolla.
Mies vasta onkin ilman naista. Tutkimusten mukaan. Siksi miehet ei juuri koskaan edes ota eroa koska tietävät olevansa heikkoa tekoa ilman.
Mies on luomakunnan kruunu ja naisen pää.
Voi olla, muttei selviä yksin. Jumala viisaana loi hänelle kaverin sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia katsoi minua viimeksi jotenkin viekkaasti. Ehkä kuvittelin vain. Kun on pitkään yksin, ei enää ehkä osaa tulkita ihmisten tavallisiakaan ilmeitä oikein.
Missä eristyksissä sä elät jos et nää ketään ihmisiä?
Luultavimmin kerrostalossa Espoossa
Kerro, kun olet valmis selvittämään.