Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2911)
Kiusaatte täällä laumana aina jotain, kun on täysikuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustan oman puolueen, norsut. Normaalisuomalaiset.
Liityn! Ihan vain nimen perusteella. 😁
No niin, menestyksekäs alku, heti kannatusta. Niin tiesin tämän. Kaikki norsut liittykää meihin. Maa nousuun ja savanni kukoistamaan tai jotain.🐘🐘🐘🐘
Mainoslausetta kannattaa vielä hioa, muuten Uutta pystyyn. Miettinyt, ketä enää voi äänestää kun kukaan ei aja mitään järkevää linjaa.
Voihan tuon suoraa laittaa, että ylipainoișet suomalaiset laihuusihanteita vastaan
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisitpa täällä. 🥰 Tarviin halin. 🥺
Mun rakas on poissa. 😢 Ja kaiken lisäksi. Mulla on viime aikoina käynyt niin että mun jaloista on lähtenyt toimintakyky kesken kävelyn. Ja jalat tuntuvat painavilta. 😒 Mun selkä on hieman huonossa jamassa kun joku tässä on unohtanut venytellä ja kuntoilla muutamaan kuukauteen.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, millainen oli ensikohtaaminen kaivattusi kanssa?
Jalkapeliä ja varsin intensiivistä sellaista.
Itse aloitit
Miltähän halisi tuntuisi ja miltähän tuoksuisit. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täysikuu?
Tänään kuu on 99% täysi ja huomenna 100% Eli huomenna on täysikuu.
Ulvotko siis huomenna häntä koko yön? Täysikuu 🎵🎶
Sattuu kaivata sua. Vieläkin. Luulin olevani rohkea, mutta sä oot sitä omassa elämässäsi. Vaikea myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustan oman puolueen, norsut. Normaalisuomalaiset.
Liityn! Ihan vain nimen perusteella. 😁
No niin, menestyksekäs alku, heti kannatusta. Niin tiesin tämän. Kaikki norsut liittykää meihin. Maa nousuun ja savanni kukoistamaan tai jotain.🐘🐘🐘🐘
Mainoslausetta kannattaa vielä hioa, muuten Uutta pystyyn. Miettinyt, ketä enää voi äänestää kun kukaan ei aja mitään järkevää linjaa.
Voihan tuon suoraa laittaa, että ylipainoișet suomalaiset laihuusihanteita vastaan
Ei, kiellän ehdottomasti. Tässä ei nyt mistään painoasioista ole kyse. Paitsi sokeriveroa voisin nostaa. Normaalin ruuan hintaa laskea, kauppiaat vetää välistä. Mut norsuus ei viittaa painoon vaan normaaliuteen. Johan tuolla politiikassa on sekoiltu riittävästi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun kanssa kohdattiin ravintolassa.
Paikkakunta ja vuosi?
Iltaa. Ilman miestä nainen on tuuliajolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkuksi meni taas.
Arvosta itseäsi enemmän. Älä alistu narsistisien psykopaattien kaltoinkohtelulle. Sinussa on sisälläsi suurin mahdollinen voima. Älä pelkää käyttää sitä.
Kiitos myötätunnostasi. En enää alistu. Mutta kiitos vanhojen kokemusten, olen nyt itse se, joka asiat hankaloittaa.
Kun menettää jotain mittaamattoman arvokasta, lopulta jää jäljelle kiitollisuus hyvistä hetkistä ja pohjaton ikävä. Toivon hänelle kaikkea parasta elämään, todella sitä rukoilen.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä äänestänyt keskustaa, muistaakseni.
Minä en ole äänestänyt koskaan RKP.tä. Lisäksi olen äänestänyt miehenä useammin naisehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu kaivata sua. Vieläkin. Luulin olevani rohkea, mutta sä oot sitä omassa elämässäsi. Vaikea myöntää.
Miten hän on rohkea omassa elämässään?
Vierailija kirjoitti:
Onko kaiki ok?
Ei ole. Ei kommunikointia, ei mitään mistä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Ilman miestä nainen on tuuliajolla.
Mies vasta onkin ilman naista. Tutkimusten mukaan. Siksi miehet ei juuri koskaan edes ota eroa koska tietävät olevansa heikkoa tekoa ilman.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän halisi tuntuisi ja miltähän tuoksuisit. 😌
Tiedän tän tasan tarkkaan. Maailman ihanimmalta. Kodilta.
😃😃😃😃
Sopii, vai onko tämä republikaanien sisarpuolue?