Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2916)
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää. Mokasin. Sori.
Ei tarvi hävetä. Mä se vasta olenkin nolojen tilanteiden ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Kerran oli naistenlehdessä legendaarinen vinkki miehen iskemiseen. Katso häntä suoraan "sinne". Voin kertoa että toimi baarissa! Pitäisköhän kokeilla nykyiseen kaivattuun ja katsella seuraavaksi suoraan jalkoväliin.
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Ei tarvi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Epävakaa persoonallisuushäiriö miehellä.
Mitä kokemuksia tästä?
Mistä johtuu?
Miten ilmenee?
Väärä palsta.
Tonille pusu ja kivaa pääsiäislomaa.
Minulta ei häpeään
liittyvää. En ole tehnyt
MTN häpeällistä
Vauva.fi saitilla.
Seison joka ikisen
kirjoittamani
pää- ja sivulauseen
takana täydet 💯. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Kerran oli naistenlehdessä legendaarinen vinkki miehen iskemiseen. Katso häntä suoraan "sinne". Voin kertoa että toimi baarissa! Pitäisköhän kokeilla nykyiseen kaivattuun ja katsella seuraavaksi suoraan jalkoväliin.
Ei juma!
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Eli luovutit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Ei tarvi yrittää.
Miten tunnistit minut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
T. nimim. "kaverin puolesta kyselen"
Tekoäly kertoi minulle, että pitkät katsekontaktit kielivät mahdollisesti kiinnostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Eli luovutit?
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän nyt lopettaa niin ajan kanssa menettää merkitystään, koska vahvistusta ei tule, ja joku päivä näyttäytyy vain kummallisena harhaisena episodina.
Valitettavasti ei enää ole omalla kohdallani mahdollista. Liikaa pahaa tapahtui.
Se on totta myös.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa tajusit mun tykkäävän susta?
Luulin ensin et vihaat mua kun sulla oli niin yrmy ilme. Mut sit tajusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
T. nimim. "kaverin puolesta kyselen"
Tekoäly kertoi minulle, että pitkät katsekontaktit kielivät mahdollisesti kiinnostuksesta.
Kukaan normaali ei tuijota ketään 20 sek muuta kuin vauvaa.
Anteeksi, että häiritsin sua.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, että häiritsin sua.
Et saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän nyt lopettaa niin ajan kanssa menettää merkitystään, koska vahvistusta ei tule, ja joku päivä näyttäytyy vain kummallisena harhaisena episodina.
Valitettavasti ei enää ole omalla kohdallani mahdollista. Liikaa pahaa tapahtui.
Joo tuskinpa on mahdollista. Liikaa hyvää tapahtui.
Pelkkää pahaa ilman ripaustakaan hyvyyttä. Ole onnellinen, että sulla on toisin. Oot onnekas, jos oot tavannut kivoja ihmisiä.
Yritä unohtaa minut.