Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (2911)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Ei tarvi yrittää.
Miten tunnistit minut?
Viestin perusteella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä opejutuista enkä juuri opeista.
Jotkut opet on tosi ihania.
Mulle kelpaisi tukiopetus mun kuumalta ja älykkäältä opelta...
-sivusta
Mulle jälki-istunto .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Ei tarvi yrittää.
Miten tunnistit minut?
Viestin perusteella
Minkä viestin anonyymillä foorumilla? Tajuatko, että täällä kymmenet kirjoittelee ristiin rastiin ja toistensa päälle, jopa hyvin samanlaisilla tunnisteillakin. Ja saman nimisiäkin aina löytyy usean tuttavapiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Ei tarvi yrittää.
Miten tunnistit minut?
Viestin perusteella
Minkä viestin anonyymillä foorumilla? Tajuatko, että täällä kymmenet kirjoittelee ristiin rastiin ja toistensa päälle, jopa hyvin samanlaisilla tunnisteillakin. Ja saman nimisiäkin aina löytyy usean tuttavapiiristä.
Siis ymmärsinkö oikein. Ensin käsket hänen unohtaa ja sitten kiukuttelet että väärä tunnisti. Tajuatko mitä teet? Mistä muuten tiedät että väärä tunnisti?
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän nyt lopettaa niin ajan kanssa menettää merkitystään, koska vahvistusta ei tule, ja joku päivä näyttäytyy vain kummallisena harhaisena episodina.
Tämä on ollut sellainen episodi mitä ei kukaan muu tajua kuin me kaksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
T. nimim. "kaverin puolesta kyselen"
Tekoäly kertoi minulle, että pitkät katsekontaktit kielivät mahdollisesti kiinnostuksesta.
Kukaan normaali ei tuijota ketään 20 sek muuta kuin vauvaa.
Sinäkö sen määrität vai. Mihin toi aika perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mutta paljastaa. Eikä katseen tarvitse edes olla mitenkään intensiivinen.
Tämäkin sitä naistenlehdistä tuttua "jos katsot häntä 2 sekuntia ja sitten pois, sitten katsot taas, niin hän tietää!"
Kerran oli naistenlehdessä legendaarinen vinkki miehen iskemiseen. Katso häntä suoraan "sinne". Voin kertoa että toimi baarissa! Pitäisköhän kokeilla nykyiseen kaivattuun ja katsella seuraavaksi suoraan jalkoväliin.
Ei juma!
Taitaa olla joku "samalla puraise punattuja huuliasi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se kestää yli 20 sekuntia kerrallaan (kyllä, laskin), ja toistuu useasti? Mitä naistenlehdet sitten sanoo?
Tekoäly kertoi minulle, että pitkät katsekontaktit kielivät mahdollisesti kiinnostuksesta.
Viestiketjuun: lue
ja logiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Et ole vieläkään tehnyt aloitetta? Kuvittelenko vaan että olisit kiinnostunut.. minä en voi aloitetta tehdä, sinun se pitää tehdä.
Kunpa osaisin tehdä sen oikealla tavalla. Sanon jotain silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait humalassa tai huumaantuneena/h.uumeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä unohtaa minut.
Kuka kenet?
Mieheltä naiselle, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Murenee hampaat suuhun kun syö toisia ja toisten omaisuutta. Mitä pidempään toteuttaa itseänsä, sitä pahempaa on tulevassa.
Onneksi minä en ole rotta ja pahoinpitelevä exäni syö hänen naisen perheen omaisuutta.
Katseletko vierestä tätä tragediaa? Ei käy kateeksi sitäkään osaa. Nautitko? Aijaijai.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku uskaltaa erota? Tsempatkaa!
Ajattele sitä helpotusta, kun vihdoin saat kerrottua erohalut ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku uskaltaa erota? Tsempatkaa!
Siis no eroaa jos siltä tuntuu. Mikä kysymys oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan K kiinnostunut minusta yhtään?
Kaisalle?
Ei. Alkaa samoilla kirjaimilla.
No haha kyllä ne on lähinnä itse ostetut suklaamunat mitä saan.