Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (21947)

Vierailija
21881/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi alkaa katsella jotain kunnollista, luotettavaa ja tervepäistä ukkoa tähän rinnalle jakamaan elinkustannuksia. Seksu ei enää nappaa joten se olisi platoninen ystävyyssuhde jossa turvattaisiin molempien taloudellinen tilanne. Omat makkarit koska en halua kuunnella toisen kuorsaamista enkä haistella pieruja. Sitä paitsi ystävät ei jaa samaa vuodetta. 

Voin lähteä tähän, kunhan saan sit avoimesti hakea seksin kaivatulta ja viettää öitä hänen vieressään.

Totta kai saisit, kunhan pidät suhmurasi pois yhteisestä kodista. Koti on rauhan tyyssija, eikä mikään panoluola. Tehtäisiin kirjallinen sopimus johon listattuna kaikki asiat joita molemmat noudattaa.

Vierailija
21882/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#926, sekoitat minut ihan toiseen. 

Minä olen kirjoittanut

ekan kerran Kaksiksella kesällä/

vuonna 2024. En vuonna 2018 ole 

kertaakaan vieraillut suomalaisilla

anoalustoilla. Olin velä kiinteästi parisuhteessa exääni vuonna 2018. 

yt, E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21883/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sulle löydy halukas, josta sinäkin tykkäät. Ensin sun vain täytyy luoda luottamus, joka ei ole ihan pikku juttu. Minä sitten vollotan tyynyyn, kun en sulle kelvannut rinnalle kulkemaan.

Vierailija
21884/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, erilaiset toiveet ja erilliset elämät. Surullista. Hyvää yötä.

🤣🤣 yhteenvetoja elämästä vauvalla 

Eivät käy täysillä. Palsta on elämä ja todellisuudentaju hämärtynyt oikeiden sosiaalisten kontaktien puuttumisen takia. Randomien kanssa samat jutut joka päivä. Sivusta.

Vierailija
21885/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irl sattumat pistää miettimään, ootko täällä. Öitä rakas.

Esimerkiksi?

Joku sanoi, että haluaa välien normalisoituvan ja hän on tällä viikolla selkeästi tehnyt sen eteen asioita, vaikka häntä hermostuttaa. 

Joo, mut ei. Ei ne enää palaa.

Sattumaa siis. 

Et siis halua välien normalisoituvan jonkun kanssa? 

En. Paljastui kuitenkin valehtelijaksi, joten pinnallisuus saa jatkua. Parasta olisi kun emme enää näkisi kuin mahdollisimman vähän.

Pettäjille ei kannata antaa anteeksi.

Tarkoitan lähinnä uhriutuvaa valehtelijaa. Pettämisenkin voi antaa anteeksi kun olisi rehellinen.

Uhriutuva valehtelija on pahempaa kuin parisuhteen ja kumppaninsa pettäminen?

Mistä voi valehdella pahemmin kuin pettämisestä?

Pettäminen on virhe, mutta jos sen kertoo niin ei ole valehtelua. Pettämiseen voi olla joskus jopa hyväksyttävä syy, kuten hetken hurmio.

Valehtelu on pahinta, ja harkittua. Kertoo ihmisen epärehellisyydestä ja luonteesta.

Vierailija
21886/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan viestiä omalta kaivatultani. Vaikka sitten post-it -lapulle. Mieluiten irl, mutta tännekin käy.

Mä oon saanut joskus tollasia lappuja 🤮

Vierailija
21887/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eilen, tänään, huomenna

Sinua

Vierailija
21888/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät käy täysillä. Palsta on elämä ja todellisuudentaju hämärtynyt oikeiden sosiaalisten kontaktien puuttumisen takia. Randomien kanssa samat jutut joka päivä. Sivusta.

Laadukasta juontoa teiltä molemmilta. Sille ei kuitenkaan ole valitettavasti tarvetta, eikä se ole sen ylevämpää kuin kaivata, itse asiassa toisinpäin.

Vierailija
21889/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meistä tulisi vaikka mitä, jos kaivattu vaan suostuisi sen tajuamaan. Eikä syöksähtelisi pää kolmantena jalkana sinne ja tänne. 

Nimenomaan en syöksähtele enkä lähde sellaiseen, johon en pysty ja jota en pidä reiluna. En edes kokeilumielessä, koska ei kiinnosta huomata, että jäin sittenkin rannalle ruikuttamaan.

Vierailija
21890/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

Joku sanoi, että haluaa välien normalisoituvan ja hän on tällä viikolla selkeästi tehnyt sen eteen asioita, vaikka häntä hermostuttaa. 

Sattumaa siis. 

En. Paljastui kuitenkin valehtelijaksi, joten pinnallisuus saa jatkua. Parasta olisi kun emme enää näkisi kuin mahdollisimman vähän.

Tarkoitan lähinnä uhriutuvaa valehtelijaa. Pettämisenkin voi antaa anteeksi kun olisi rehellinen.

Pettäminen on virhe, mutta jos sen kertoo niin ei ole valehtelua. Pettämiseen voi olla joskus jopa hyväksyttävä syy, kuten hetken hurmio.

Valehtelu on pahinta, ja harkittua. Kertoo ihmisen epärehellisyydestä ja luonteesta.

Hetken hurmio on hyväksyttävä pettämisen syy? 

Tsiisus. 

Toivottavasti sulle ei ole lapsia.

Vierailija
21891/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan viestiä omalta kaivatultani. Vaikka sitten post-it -lapulle. Mieluiten irl, mutta tännekin käy.

Mä oon saanut joskus tollasia lappuja 🤮

Muttet olekaan kaivattuni.

Vierailija
21892/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sulle löydy halukas, josta sinäkin tykkäät. Ensin sun vain täytyy luoda luottamus, joka ei ole ihan pikku juttu. Minä sitten vollotan tyynyyn, kun en sulle kelvannut rinnalle kulkemaan.

Voisin sanoa samoin miehelle.

Vierailija
21893/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi alkaa katsella jotain kunnollista, luotettavaa ja tervepäistä ukkoa tähän rinnalle jakamaan elinkustannuksia. Seksu ei enää nappaa joten se olisi platoninen ystävyyssuhde jossa turvattaisiin molempien taloudellinen tilanne. Omat makkarit koska en halua kuunnella toisen kuorsaamista enkä haistella pieruja. Sitä paitsi ystävät ei jaa samaa vuodetta. 

Voin lähteä tähän, kunhan saan sit avoimesti hakea seksin kaivatulta ja viettää öitä hänen vieressään.

Totta kai saisit, kunhan pidät suhmurasi pois yhteisestä kodista. Koti on rauhan tyyssija, eikä mikään panoluola. Tehtäisiin kirjallinen sopimus johon listattuna kaikki asiat joita molemmat noudattaa.

En voisi ikikuuna päivänä ottaa

kumppania asumaan vain rahasta.

Ei missään nimessä. Ei, ei, noup.

Ei kämppistä INFJ:lle. Oksuajatus..😬

/ E sivusta /

Vierailija
21894/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin heti ja välittömästi. Siksi tästä kai tulikin tämmöinen soppa. Ja nyt ymmärrän, että se ei ollutkaan molemminpuolista ensinäkemältä ihastumista. Siis sellaista kaiken ylittävää, molemmille yhtä aikaa ns. halolla päähän. Nyt kun tajuan tämän, se vahvistaa oman typeryyteni. Ei tule toistumaan. 

meillä oli 🥰

Mua kans, ku ois halolla lyöty päähän. Enpä oo ennen menny nuin tyrmään.

Vierailija
21895/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukasta juontoa teiltä molemmilta. Sille ei kuitenkaan ole valitettavasti tarvetta, eikä se ole sen ylevämpää kuin kaivata, itse asiassa toisinpäin.

Hyvin selostit juontajien juonnot. Sille ei kuitenkaan ole valitettavasti tarvetta, koska jokainen osaa itsekin lukea ne. 

Vierailija
21896/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

Sattumaa siis. 

Tsiisus. 

Näin ajattelen, eli valehtelu sirpaloi kaiken yhteisen historian, ja luottamus kaikkiin jo tapahtuneisiin asioihin katoaa hetkessä.

Tää on mun mielipide, eikä muuksi muutu.

Vierailija
21897/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi?

Sattumaa siis. 

Tsiisus. 

Näin ajattelen, eli valehtelu sirpaloi kaiken yhteisen historian, ja luottamus kaikkiin jo tapahtuneisiin asioihin katoaa hetkessä.

Tää on mun mielipide, eikä muuksi muutu.

Jos sinulla kumppanillasi on yhteinen perhe (puoliso ja lapsia) ja harrastat seksiä jonkun ulkopuolisen kanssa salaa = ei valehtelua, pettämistä ja pahin mahdollinen teko puolisoasi kohtaan?

Sun ajatusmaailma on aika kauas todellisuudesta karannut.

Vierailija
21898/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilylle yöpusut. T. Sinnikäs kaipaaja

Vierailija
21899/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli itkeä, kun ainut mitä voi halata on vttu oma tyyny. Ei ihmistä ole tehty olemaan ilman läheisyyttä. 

Vierailija
21900/21947 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli itkeä, kun ainut mitä voi halata on vttu oma tyyny. Ei ihmistä ole tehty olemaan ilman läheisyyttä. 

Voitko tulla mun kainaloon? Olen hyvä lohduttaja