Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (21428)
Hyvä varustelutaso, etuosa, nam
Mä pystyn jo nykyään ajattelemaan asioita järjellä. Ehkä se on hyvä, että ei tutustuttu sen paremmin, niin jää mielikuva täydellisestä naisesta. Sun aiheuttamaa tunnemyrskyä voi ajatella lämmöllä hautaan saakka. Tuskin tulen enää kokemaan mitään vastaavaa, vaikka meillä ei mitään ollu. Tää oli hyvällä tavalla oudointa mitä mulle on tapahtunu ikinä. :)
Voisivat poistaa nää kaikki ketjut, kun idiootit poistelee välistä viestejä, ni ei näissä ole järkeä.
_____ _______ -> _____ __________
Mitään niin voimakasta ja ihanaa en ole tuntenut kuin sua kohtaan. Vaikea tätä on uskoa todeksi, mutta totta tämä on. Se laulu, josta mainitsin vaivihkaa, on omistettu sulle, sitä en tohtinut ääneen sanoa, vielä. Sen aika tulee kun kuiskaan sulle korvaan sen.
Tunniste: eilen nähtiin livenä ja miehelle menee.
Vierailija kirjoitti:
Mä pystyn jo nykyään ajattelemaan asioita järjellä. Ehkä se on hyvä, että ei tutustuttu sen paremmin, niin jää mielikuva täydellisestä naisesta. Sun aiheuttamaa tunnemyrskyä voi ajatella lämmöllä hautaan saakka. Tuskin tulen enää kokemaan mitään vastaavaa, vaikka meillä ei mitään ollu. Tää oli hyvällä tavalla oudointa mitä mulle on tapahtunu ikinä. :)
Älä jauha paskaa, Bill.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa, Bill.
Menes lapsonen takaisin ylikselle, siellä on tasoistasi seuraa. :)
Kokomusta sopii sulle täydellisesti 🔥
Rakkauteni <3
kiinnostus, ilo ja onni,
sanoisinko jo... ihana rakkaus....