Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (21413)
Vierailija kirjoitti:
Meni lukkoon.
Loistavaa!
Lukitaan tämäkin 🤭
Esimerkiksi se, että kovasti vakuutatte rakastavanne, mutta se ei näy mitenkään eikä kumpikaan auta, vaikka lupaa apuaan. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteistyö sujuu. Kaikki on hyvin.
Ei lähetä tähän…
Miksi ei lähdetä tähän?
Koska tyhmäksi ei kannata luulla.
Myönnän olen seurannut ketjua pitkään ja muistan kun täällä oli niitä "tietäjät tietää ja tunnistaa". Niille Aika monet kirjoitti että sellasilla kyvyillä pääsis viihde maailman staraksi yms. Luomaan uraa. Sitten (omia arvauksiani, ei perustu mihinkään fakta pohjaiseen tietoon) joku kirjoitti aika katkeraksi jotain tälläistä " kattokaa minua, miten kirjoitan erityylillä tänne palstalle jotta minua ei tunnisteta" kirjoitti sen sillai että siinä näky katkeraa pilkkaa jotakin kohtaa joka oli kirjoittanut tänne ja irl. Tulikin selville että ei menny ihan niin kuin "tietäjät tietää ja tunnistaa" . Siitä tilityksestä sai sellaisen kuvan. Ei siinä voinut kuin nauraa, kun joku oli pitänyt itseään vähän liiankin fiksuna ja nokkelana.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisimme kaivatun kanssa hiprakassa eikä ympärillä valvovia silmiä.. olisin niin sanotusti tyrkyllä
Ja silloin ei tämä poika empisi vaan syysmyrskyn lailla lempisi.
Ihania päiväunelmia sinne! 🙂
Sen jälkeen kun rakastuin suhun, tuntuu, että maailmani alkoi kutistua. Ja se ei ole hyvä tunne. Ehkä rakkaus teki vain kaiken näkyväksi.
Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Kova ikävä sinua. 🥺
Ajatella että on jo vuosi kun iskä nukkui pois. Sattuu vieläkin niin paljon.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostais kyllä kuulla, jos olet täällä ja kaipaat. On ainakin selkeät tunnisteet.
Anna joku kysymys johon vain minä osaan vastata
Mitä sulla oli päällä tänään? Wa-aikaleima viimeisimmästä viestistä?
Me ei nähty tänään, wa viestejä kyllä laitettiin. En uskalla laittaa aikaa, menen niin lukkoon kaikesta mikä liittyy sinuun vaikka en edes ole erityisen ujo ihminen noin yleensä. Olen niin sekaisin sinusta😭
Ette tunne toisianne! Pikku vinkki! Siirry wa!
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun rakastuin suhun, tuntuu, että maailmani alkoi kutistua. Ja se ei ole hyvä tunne. Ehkä rakkaus teki vain kaiken näkyväksi.
Miten kutistua? Sattuman kauppaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä vaan olet itse liian suuri siihen maailmaan
Onko kaivattusi käynyt rasvaimussa?
Kun minä rakastuin, lähdin lentoon, kunnes tipahdin nokalleni. Nokka on vieläkin vinossa, ja siivet saivat sen verran osumaa, että lentämiset on lennetty.
Olen miettinyt joskus sitä eikö ihmiset sun ympärillä ymmärrä miten onnekkaita he ovat
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi käynyt rasvaimussa?
Ei mutta nenäoperaatiossa ilmeisesti
Hyvää iltaa rakkain, toivottavasti siulla olna kiva päivä 💞
Vierailija kirjoitti:
Saispa nuolla ja imeä sun varpaita...
Yök 😍😜 Mut fetissi se on tuokin. Mulla on munafetissi
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt joskus sitä eikö ihmiset sun ympärillä ymmärrä miten onnekkaita he ovat
Mutta minä en ole onnellinen ilman häntä.
V, oon varattu. Lopeta jo.