Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2245)
Haluaisitko, että joku kaipaisi sua täällä vitsinä?
Välillä havahdun päiväunelmista kesken työpäivän. Tämä on se huone, jossa magic happened. Mutta en yhäkään ymmärrä, miksi niin koukutuin suhun. Kai olit niin special. Kivaa loppupäivää, sydänvaras. Smack.
-The Nainen
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Minua ei hetkauta oikein mikään. Kaipaan itse ketä haluan. Tiedän, että monet ihastuvat minuun ja sekin on ok. En silti lähde leikkimään heillä.
Olis pitänyt pystyä parempaan ja kiertää sut kauempaa. Tuntuu, että upotaan vaan syvemmälle suohon.. Pakko varmaan ottaa nollalinja. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Ei liikuttaisi mun maailmaa mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan oikeasti, luonnollisesti huolettaa lähinnä se että jompikumpi kokis tilanteen jotenkin oudoksi tai erilaiseksi kuin ajatteli ja sitten sen takia ei sujuis. Onhan tässä ehtiny vaikka mitä pilvilinnoja rakentelemaan
Parempi kuitenkin katsoa kortit kuin olla ottamatta selvää.
Kuulostaa ihanan yksinkertaiselta. Mutta ei elämässä voi välttämättä kaikkia kortteja katsoa, joita haluaisi katsoa.
No sitten se kaipauksen kohde ei sulle varmaan kovin merkittävässä osassa ollut elämässäsi, jos sia ei kiinnosta katsoa kortteja. Itse en tässä ketjussa kirjoittelisi ainakaan jos en olisi tosissani.
Olet siis väärässä ketjussa, tosikaipausketju on erikseen. Tässä ketjussa saa pelkästään haaveillakin, jos haluaa. Siksi just ketjut on erikseen.
Menepä siis sinne oikeaan ketjuun ylentämään itseäsi.
SivustaSe ketju on lukittu ja kai nyt täälläkin saa olla tosissaan. Kuka kuluttaisi aikaansa lukien tätä sontaa jos ei tosissaan kaipaisi?!
Esimerkiksi minä. Älä ota elämää ja näitä ketjuja niin vakavasti.
Ja kun kerran tiesit ketjujen eron, miksi menit viisastelemaan toiselle hänen kaipauksestaan? Kaikilla meillä on oikeus olla täällä, tehkää uusi pelkkä tosikaipausketju jos sellaista kaipaatte.
Turha tehdä ketjuja kun nämä uuvatit seuraa mukana vaikka heillä ei ole mitään tekemistä kaipauksen kanssa vaan ,että saavat ohistaa, kertoa päivän kuulumisensa, arvostella ja haukkua muiden viestejä yms. siksi aina ennenpitkää ketjut lukitaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, kaivatkoon miten haluaa. Mulle merkitsee vain oma kaipaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Minua ei hetkauta oikein mikään. Kaipaan itse ketä haluan. Tiedän, että monet ihastuvat minuun ja sekin on ok. En silti lähde leikkimään heillä.
Salli sama sit muille myös.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt joka kolkan
ja Berliinin teknoluolat
Lihaksiani mä poltan kauniiden toisten luona.
En oo lesbo enkä bi mutta mun mielestä Sanni sanoittaa hauskasti.
Tai
Käytättekö koirii
Teilläkö se toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan oikeasti, luonnollisesti huolettaa lähinnä se että jompikumpi kokis tilanteen jotenkin oudoksi tai erilaiseksi kuin ajatteli ja sitten sen takia ei sujuis. Onhan tässä ehtiny vaikka mitä pilvilinnoja rakentelemaan
Parempi kuitenkin katsoa kortit kuin olla ottamatta selvää.
Kuulostaa ihanan yksinkertaiselta. Mutta ei elämässä voi välttämättä kaikkia kortteja katsoa, joita haluaisi katsoa.
No sitten se kaipauksen kohde ei sulle varmaan kovin merkittävässä osassa ollut elämässäsi, jos sia ei kiinnosta katsoa kortteja. Itse en tässä ketjussa kirjoittelisi ainakaan jos en olisi tosissani.
Olet siis väärässä ketjussa, tosikaipausketju on erikseen. Tässä ketjussa saa pelkästään haaveillakin, jos haluaa. Siksi just ketjut on erikseen.
Menepä siis sinne oikeaan ketjuun ylentämään itseäsi.
SivustaSe ketju on lukittu ja kai nyt täälläkin saa olla tosissaan. Kuka kuluttaisi aikaansa lukien tätä sontaa jos ei tosissaan kaipaisi?!
Esimerkiksi minä. Älä ota elämää ja näitä ketjuja niin vakavasti.
Ja kun kerran tiesit ketjujen eron, miksi menit viisastelemaan toiselle hänen kaipauksestaan? Kaikilla meillä on oikeus olla täällä, tehkää uusi pelkkä tosikaipausketju jos sellaista kaipaatte.
Turha tehdä ketjuja kun nämä uuvatit seuraa mukana vaikka heillä ei ole mitään tekemistä kaipauksen kanssa vaan ,että saavat ohistaa, kertoa päivän kuulumisensa, arvostella ja haukkua muiden viestejä yms. siksi aina ennenpitkää ketjut lukitaan.
Tiedostan ongelman, mutta heistä ei puhuttu nyt. Puhuttiin heistä, jotka kaipaavat täällä kukin tavallaan enempi vähempi tosissaan, ja heistä, jotka kaipaavat tosimielellä edetäkseen. Näille on yleensä eri ketjunsa, koska tosikaipaajilla on tosiaan tapana käydä arvostelemassa heitä, jotka eivät kaipaa tosielämässä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nähnyt joka kolkan
ja Berliinin teknoluolat
Lihaksiani mä poltan kauniiden toisten luona.
En oo lesbo enkä bi mutta mun mielestä Sanni sanoittaa hauskasti.
Mä en oo hetero mutta mun mielestä Olli Halonen sanoittaa hauskasti.
Vierailija kirjoitti:
Olis pitänyt pystyä parempaan ja kiertää sut kauempaa. Tuntuu, että upotaan vaan syvemmälle suohon.. Pakko varmaan ottaa nollalinja. 🥺
Niinpä! Kysyit multa, miksi kerroin.
Menin lukkoon. Olisi pitänyt vastata: Miksi tulit niin lähelle, että et pystynyt peittämään tunnetta?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselle, joka ei ole kohdannut omaa menneisyyttään ja varjojaan. Heidän koko elämä on pelkkää vitsiä.
En voi odottaa sua ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Kysyit multa, miksi kerroin.
Menin lukkoon. Olisi pitänyt vastata: Miksi tulit niin lähelle, että et pystynyt peittämään tunnetta?
Mihin tämä liittyy? Ei ainakaan mun aloitusviestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselle, joka ei ole kohdannut omaa menneisyyttään ja varjojaan. Heidän koko elämä on pelkkää vitsiä.
Mitä tarkoitat varjoilla?
Kiertelit kuin kissa kuumaa puuroa 😌
Mitä järkeä edes kaivata jos ei ole tosissaan.
Mitäpä se sulle kuuluu. :)