Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (2178)

Vierailija
2081/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisällön tuottajana eivät olleet ukkomiehet. Terveisin Tieto. Kiitos kun sivuutatte ja unohdatte elämäänne liittymättömät viestit. 

Tiedossa on. Mutta ukkomiehet avustivat keikassa. 

Miltä tuntuisi, jos joku lavertelisi kaikki asiasi eteenpäin ja usuttaisi jotkut muut kiusaamaan perhettäsi 24/7 eri palstoilla?

Ja tekisi näin, koska haluaa susta eroon, muttei saa sanottua sitä itse ja haluaa välttää vastuuta kunnianloukkauksista, yksityiselämään liittyvän tiedon levittämisestä ja muista rikoksista. Eihän se poista vastuuta, yllyttäjä saisi saman tuomion oikeudessa kuin tekijä.

Taitaisi sitten olla kyseessä aito psykopaatti, tuo tekijä. 

Ei tarvi olla psykopaatti, kuka tahansa kaksinaamainen ja raukkamainen pelkuri pystyisi aivan samaan.

On psykopaatti jos tahallaan ja raukkamaisuuttaan satuttaa toisia. 

Ei ole, vaan ihan tavallinen kusipää. Psykopaatilta puuttuu peilisolut, eikä hän kykene empatiaan. Ihmisillä on hänelle vain välinearvo. Ihan selkeä tiukkarajainen diagnoosi tämä, eikä ihan jokainen kuka tahansa raukkamainen muiden satuttaja nyt vain täytä kriteereitä. 

Vierailija
2082/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön beetasalpaajaa verenpaineeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan oikeasti, luonnollisesti huolettaa lähinnä se että jompikumpi kokis tilanteen jotenkin oudoksi tai erilaiseksi kuin ajatteli ja sitten sen takia ei sujuis. Onhan tässä ehtiny vaikka mitä pilvilinnoja rakentelemaan

Parempi kuitenkin katsoa kortit kuin olla ottamatta selvää.

Kuulostaa ihanan yksinkertaiselta. Mutta ei elämässä voi välttämättä kaikkia kortteja katsoa, joita haluaisi katsoa. 

Vierailija
2084/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisällön tuottajana eivät olleet ukkomiehet. Terveisin Tieto. Kiitos kun sivuutatte ja unohdatte elämäänne liittymättömät viestit. 

Tiedossa on. Mutta ukkomiehet avustivat keikassa. 

Miltä tuntuisi, jos joku lavertelisi kaikki asiasi eteenpäin ja usuttaisi jotkut muut kiusaamaan perhettäsi 24/7 eri palstoilla?

Ja tekisi näin, koska haluaa susta eroon, muttei saa sanottua sitä itse ja haluaa välttää vastuuta kunnianloukkauksista, yksityiselämään liittyvän tiedon levittämisestä ja muista rikoksista. Eihän se poista vastuuta, yllyttäjä saisi saman tuomion oikeudessa kuin tekijä.

Taitaisi sitten olla kyseessä aito psykopaatti, tuo tekijä. 

Ei tarvi olla psykopaatti, kuka tahansa kaksinaamainen ja raukkamainen pelkuri pystyisi aivan samaan.

On psykopaatti jos tahallaan ja raukkamaisuuttaan satuttaa toisia. 

Psykopaatit eivät syö beetasalpaajia eivätkä kärsi sosiaalisista peloista.

Kyllä voi kärsiä ja syödä. Kun on vähääkään sadistisuutta noiden muiden piirteiden lisäksi on psykopaatti. 

Ei ole. Et tiedä yhtään mistä neuvot nyt tässä 🤦🏻‍

Vierailija
2085/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevonen, joka osaa vain potkia ja hirnuu ympäriinsä. Mitä sillä tekee?

Pidätkö kaivattuasi hevosena? Niinpä. Ei halua sinua myöskään.

Hevoset ovat älykkäitä eläimiä, mutta ne traumatisoituvat helposti. Pahoinpitelijänsä tunnistaessaan ne nousevat herkästi takajaloilleen ja saattavat luimia, hyökätä hampain, potkia ja pukitella, vaikka raippaa pitäisi koko ajan piilossa selän takana.

Et taida hirveästi tietää hevosista?

Vierailija
2086/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan oikeasti, luonnollisesti huolettaa lähinnä se että jompikumpi kokis tilanteen jotenkin oudoksi tai erilaiseksi kuin ajatteli ja sitten sen takia ei sujuis. Onhan tässä ehtiny vaikka mitä pilvilinnoja rakentelemaan

Kuulostaa ihanan yksinkertaiselta. Mutta ei elämässä voi välttämättä kaikkia kortteja katsoa, joita haluaisi katsoa. 

No sitten se kaipauksen kohde ei sulle varmaan kovin merkittävässä osassa ollut elämässäsi, jos sia ei kiinnosta katsoa kortteja. Itse en tässä ketjussa kirjoittelisi ainakaan jos en olisi tosissani. 

Vierailija
2087/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisittekö oman hevosteluketjun?

Vierailija
2088/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mitään just nyt hevosista mutta mihin mun vaatteet on kadonneet

Ei noi muutkaan tiedä, mutta ne ei tiedä edes että ei tiedä. Oot siis niitä tietävämpi hevosten suhteen ;)

Vierailija
2089/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lojua sussa kiinni samalla kun pätevänä kirjottelisit jotain älykästä jonnekin

Vierailija
2090/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon valmis ottamaan riskin. En halua elää elämääni loppuun tietämättä miltä se olis tuntunut. 

Vierailija
2091/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ainut pelko on se, että hänen sanomansa on totta."

Mitähän tässä tarkotetaan?  

Puhun hänen vuosia sitten lausumistaan oikeassa elämässä. 

En oikein arvosta sitä, että vuosia vuosia sitten tapahtuneita asioita nostetaan pramille, etenkään syyttävästi ja sohaistakseen jotain negatiivisesti. 

Eri asia on, jos ihminen ei huonoon ja ilkeään käytökseensä tee muutosta edes vuosien jälkeen. Silloin kannattaa itse tehdä päätös siitä tuhlaako aikaansa tuollaiseen myrkylliseen ihmiseen.

Sen myrkyllisen on varmasti vaikea hyväksyä toisen päätöstä katkaista yhteys.

Vierailija
2092/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkat suoriksi 😅 

Kaipauksen kohde voi olla vaikka kuinka tärkeä ja merkittävä ihminen itselle, riippumatta siitä, mitä hänen suhteensa voi käytännössä tehdä. Elämä ei todellakaan ole aina yksinkertaista. Eiköhän se jokaiselle valkene joku päivä, mikäli saa elää riittävän pitkään. 🤗

Vierailija
2093/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten se kaipauksen kohde ei sulle varmaan kovin merkittävässä osassa ollut elämässäsi, jos sia ei kiinnosta katsoa kortteja. Itse en tässä ketjussa kirjoittelisi ainakaan jos en olisi tosissani. 

Olet siis väärässä ketjussa, tosikaipausketju on erikseen. Tässä ketjussa saa pelkästään haaveillakin, jos haluaa. Siksi just ketjut on erikseen. 

Menepä siis sinne oikeaan ketjuun ylentämään itseäsi.

Sivusta

Se ketju on lukittu ja kai nyt täälläkin saa olla tosissaan. Kuka kuluttaisi aikaansa lukien tätä sontaa jos ei tosissaan kaipaisi?!

Vierailija
2094/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin lojua sussa kiinni samalla kun pätevänä kirjottelisit jotain älykästä jonnekin

Kenelle tämä?

Vierailija
2095/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen ouolesta totoan tänään? 

V5 vai Toto? 

Vierailija
2096/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mitään just nyt hevosista mutta mihin mun vaatteet on kadonneet

Ei noi muutkaan tiedä, mutta ne ei tiedä edes että ei tiedä. Oot siis niitä tietävämpi hevosten suhteen ;)

Kiva että joku arvostaa mun rehellisyyttä. Mutta tää sun kehuminen ei nyt varsinaisesti tuo mun housuja takaisin.

Vierailija
2097/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle tämä?

🌾

Vierailija
2098/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä päivältä alkaa tuntua siltä, etten osaa tehdä mitään enkä tiedä mistään mitään.

Vierailija
2099/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Syli oli auki eiliseen saakka.

Vierailija
2100/2178 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit meistä selfien 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi