Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20750)
Ihanaa, löytyi tämä ketju, toi toinen on pelkkää trollausta, ohista ja jankutusta.
Hyvät yöt sinulle 💙💤
Raitalippis ja punaiset hiukset, olisin halunnu pyytää sun yhteystiedot. Damn.
n -> n
Vierailija kirjoitti:
Raitalippis ja punaiset hiukset, olisin halunnu pyytää sun yhteystiedot. Damn.
n -> n
Pillut imukuppeina 🥰
Hyvää yötä sinne maailmalle olet tärkeä ja kaipaan sinua ja meidän yhteyttä paljon. Oon täällä kun palaat ja toivon että teemme toisemme onnelliseksi. Toivon meille niitä ihania rauhallisia päiviä mitä sinäkin. Olet rakas
(Miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinne maailmalle olet tärkeä ja kaipaan sinua ja meidän yhteyttä paljon. Oon täällä kun palaat ja toivon että teemme toisemme onnelliseksi. Toivon meille niitä ihania rauhallisia päiviä mitä sinäkin. Olet rakas
(Miehelle)
Hyvää yötä. Sinäkin olet tärkeä ja rakas, ja kaunis. Pian nähdään, olet minun kulta 🌹
Hyviä öitä, rakastan sua. Ihanaa kun saan olla sun nainen. Sä teet mut onnelliseksi. Toivottavasti minä myös sinut.
Kaipaan, haluan ja rakastan sinua 💗
Die Hoffnung stirbt zuletzt.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä öitä, rakastan sua. Ihanaa kun saan olla sun nainen. Sä teet mut onnelliseksi. Toivottavasti minä myös sinut.
Kauniisti kirjoitettu 💖
Hmm. kurkkaatkohan tänne. Juteltiin eteises asumisesta, vieressä oli ser- jätettä pussissa ja pyysin varoo. Hetki ikkunan edessä yhdes oli jotain, josta olisin kysynyt, mikäli nähtäisi. Muistan olemuksesi, kasvosi, äänesi. Luotan siihen, että vielä nähdään. 💙
Oli ihanaa kävellä tänään pienes sateessa ja ajatella sua. Kolme räksyä lensi edestä ja yhdellä evästä megessä. Hyvää yötä 😊
Mukavaa viikonloppua suloinen.<3
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua suloinen.<3
Suksi suolle
Aurinkoista päivää ihana.<3
💕