Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20580)
Ennenkuin hantavirus nitistää, niin olisihan se esi-Taivaallista kokea orgasmi naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, millainen on kaivattusi?
Skinny adonis 🤩Kaipaat itseäsi?
Sivu
Ei mä oon tyttö en adonis.. enkä häntäkään nyt silleen kaipaa, mut tykkään ja viihdyn! Ja aattelen että hän on hot (ja oon sanonut sen)Vai tyttö! Mitäs sulla on housuissa?
Untuvaa
nukkaa
pukkaa
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin hantavirus nitistää, niin olisihan se esi-Taivaallista kokea orgasmi naisen kanssa.
Yliarvostettua roiskintaa
Meidän pitää ratkaista tämä painimalla. Voittaja saa päättää, miten jatketaan.
Toisiksi tekeytyminen ei oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliarvostettua roiskintaa
Mun arvoissa kaikkein ylimpänä. Rakkaus ja seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On traagista jatkuvasti yrittää valehdella itselleen, ettei mitään tunteita toista kohtaan ole. Vaikka sydämessään tietää, että on rakastunut. Ollut jo vuosikausia.
Mitä seuraisi, jos myöntäisit asian itsellesi?
Ahdistusta ja surua. Oon sen joskus aiemmin myöntänytkin, mutta tukahduttanut ne tunteet. Toisen seurassa oleminen tuo ne uhkaavasti taas takaisin 🥺
Kaipaan aitoa, paljasta ja peittelemätöntä. En sitten tiedä, mitä se on, jos itseys huojuu.
Vierailija kirjoitti:
ikävä sua tipu
Mullakin sua
Jäin jyrän alle viikonloppuna, tänään se peruutti ja litisti mut uudelleen.
Ois viisaampi häipyy täält...
Selvisi, etten koskaan ole ollut masentunut, ahdistunut tai psykoottinen. Kyseessä on ollut tunnelukot. Ei ihme, ettei lääkkeet paranna, sillä aivokemiassa ei ole vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On traagista jatkuvasti yrittää valehdella itselleen, ettei mitään tunteita toista kohtaan ole. Vaikka sydämessään tietää, että on rakastunut. Ollut jo vuosikausia.
Ahdistusta ja surua. Oon sen joskus aiemmin myöntänytkin, mutta tukahduttanut ne tunteet. Toisen seurassa oleminen tuo ne uhkaavasti taas takaisin 🥺
Siksikö kyynelet, kun kysyin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikävä sua tipu
Mullakin sua
Onkohan teillä kana kynittävänä?
Kumpi tuli ensin, muna vai kana?
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitää ratkaista tämä painimalla. Voittaja saa päättää, miten jatketaan.
Älä oo niin varma voitosta. Käytän kaikkia roistokeinoja. Kuten 🥺 aih sattuu... Ja sitten teen yllätys..selätyksen.. ja voitt... No okei okei ei oo mahkuja mut ainakin yritin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikävä sua tipu
Mullakin sua
Onkohan teillä kana kynittävänä?
🥺