Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla todella vapaa yhteiskunnasta?

Vierailija
19.02.2026 |

Rakentaa mökin metsään ilman rakennuslupia, hirrestä, ei sähköjä, kaivo?  Kieltäydyn veroista, lapsi kasvatetaan ilman aivopesua kotona ja kotikoulusssa.  Metsäviljelynä perunat ja juurekset, omavaraisenaja ilmoita tulevia lapsia ees syntyneiksi.  Rahaa on aluksi kunnes omavaraisuus täyttyy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntovaunu jota ei liikuteta.  Tuo vaatimattomankin hirsimökin rakentaminen luvatta  ( jonkun ) metsään,  mitä siitä tulisi seuraamuksia?

Oliko 7 veljeksen pakomökki heidän omilla maillaan?

Vierailija
22/25 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääketiede on rahastamista.  Ei ihmisiä tahdota parantaa vaan myrkyttää.  Aina on osattu luonnosta saatavilla lääkkeillä parantaa sairaudet. Koulu myrkyttää lasten mielet. Puhelin ei ole tarpeellinen.

Ja kun viisivuotias on kuolemassa suolisolmuun, annetaan sille karpalomehua lääkkeeksi ja pysytään kaukana terveyskeskuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit, jos haluat. Itse muutin Helsingistä vanhaan mökkiin kauas kaikesta. Lähin naapuri on 15 kilometrin päässä. Täällä ei ole mitään mukavuuksia ja olen viihtynyt jo kahdeksan vuotta. Etätöitä voi tehdä täälläkin. Ainut myönnytys oli, että minusta tehtiin lehtijuttu. Ikään kuin olisin joku outo olio. 

Maksat sähköstä, yhteyksistä, veroja. Käyt kaupassa.  Autokin?   Mimä en aio.

Sähköt totta kai maksan. Verotkin maksan eikä se liity mitenkään korvessa asumiseen. Kaupassa käyn kerran kuukaudessa ja tosiaankin autolla. Vaan ei ole minun autoni. Tämä on oma tapani elää enkä ole kenellekään haitaksi.

Vierailija
24/25 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.  Eli et elä yhteiskunnan ulkopuolella, vain asutuksen ulkopuolella.

Vierailija
25/25 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit, jos haluat. Itse muutin Helsingistä vanhaan mökkiin kauas kaikesta. Lähin naapuri on 15 kilometrin päässä. Täällä ei ole mitään mukavuuksia ja olen viihtynyt jo kahdeksan vuotta. Etätöitä voi tehdä täälläkin. Ainut myönnytys oli, että minusta tehtiin lehtijuttu. Ikään kuin olisin joku outo olio. 

Maksat sähköstä, yhteyksistä, veroja. Käyt kaupassa.  Autokin?   Mimä en aio.

Sähköt totta kai maksan. Verotkin maksan eikä se liity mitenkään korvessa asumiseen. Kaupassa käyn kerran kuukaudessa ja tosiaankin autolla. Vaan ei ole minun autoni. Tämä on oma tapani elää enkä ole kenellekään haitaksi.

Millä tavalla sinä olet vapaa yhteiskunnasta, kun kerran maksat veroja ja käyt kaupassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän