Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi teki taas reilut

Vierailija
01.05.2007 |

Ärgh! Meille odotetaan toista lasta kuukauden sisällä syntyväksi. Olin ennen raskautta ihan normaalipainoinen, hoikahko oikeastaan (170/65). Raskausaikana kiloja on tullut tähän mennessä kymmenkunta, ja niistä kolme nyt ihan viimeisten kuukausien aikana, sitä mukaa kun turvotustakin on tullut, kuten edellisessäkin raskaudessa oli lopussa.

Mieskin on kerännyt vararengasta vyötärölleen tämän raskauden aikana (aiemmin hänkin ihan hoikka, nyt ehkä aavistuksen ylipainon puolella, on lihaksikas ja jykevävartaloinen) ja on tainnut lihoa melkein yhtä paljon kuin mulle on tullut painoa... syynä esikoisen hoidon takia vähentynyt lenkkeily ja kieltämättä aika usein ulkona ravintolassa tms. syöminen. Kotona olemme syöneet ihan terveellistä perusruokaa.

Nyt sitten anoppi kyläillessään saunareissulla kanssani ilmoitti, että hänen on nyt pakko sanoa tämä, kun pelkää _poikansa_ terveyden puolesta; että voisinko MINÄ hillitä mässäilyäni ja yrittää mahdollisimman pian päästä kiloistani synnytyksen jälkeen, ja huolehtia että hänen poikansa ei " enää joudu syömään raskaushimojeni takia epäterveellisesti" ja kävi läpi kaikki sydän- ja verisuonitautitaipumukset ja kehtasipa vielä todeta että " sitä jaksaa normaalipainoisena lastenkin kanssa paremmin äitiyslomalla ja lapset sitten ottavat mallia vanhempiensa syömisistä" AARGH!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista! Sainpahan purkaa ärsytystäni. Ei se mies aivoton ole, itse päättää mitä syö ja on toki pahoillaan lihomisestaan. Meillä olikin jo vuodenvaihteessa sovittuna, että kunhan synnytys ja jälkitarkastus on ohi ja minäkin saan taas lenkkeillä niin tehdään yhdessä lenkkeilyvuorot ja suunnitelmat kunnon kohottamiseen, ravintolassa syöminen varmaan jää luonnostaankin vähemmälle etenkin, kun nyt mieskin jää opintovapaalle ja rahat vähenevät huomattavasti - puhumattakaan vauvan tulon vaikutuksesta.

Ärsyttää vaan, kun nyt anoppi tietysti ajattelee että HÄNEN ansiostaan eletään terveellisemmin... mur!!

Vierailija
2/5 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä päästä noista sanomisista yli! ymmärrän anoppia myös hyvin kun noista sukuperimistä aina puhutaan ja ne vaivaa monesti mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mieheni alkoholin ja samalla runsas rahankäyttö johtuu siitä että minäkin tuhlaan (saan kotihoidontuen ja lapsilisän, siitä joudun ostamaan ruoat joten tosi paljon jää tuhlattavaa... :o )

ja siitä että meillä on niin paljon tavaraa...

Itse hän aina meille tullessaan tulee auto täyteen pakattuna kaiken maailman krääsää lapsille...

Vierailija
4/5 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen poikansa synytynyt ilman aivoja??? Eikä miehes voi kieltäytyä mässäilystä täysin riippumatta sun herkuttelusta? Anoppis on ilmeisesti jo unohtanut että olet ollut ennen raskautta norm. painoinen, muistutappas ettei sulla ole aikomuksia jäädä tuon painoiseksi synnytyksen jälkeen.

Vierailija
5/5 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi