Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että 65.v äiti ja 68.v isä käyvät yhdessä saunassa 35.v poikansa kanssa?

Vierailija
01.05.2007 |

Ja vannon, että tämä tapaus on taivahan tosi!

Kummallista tai ei, en ole ainakaan vastaavasta ennen kuullut.

Ja muuten, " pojalla" ei ole naisystävää, eikä ole ikinä elämässään tuonut vanhemmille nähtäväksi " tyttöä" . Ja tätä äiti sitten ihmettelee. Mistähän johtuis?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksipä perheen yhteissaunominen tuntui ihan luonnolliselta kun ei muuhun ollut tottunut . Vieläki ( 37v ) voin saunoa mökillä vanhempieni kanssa ( 64- ja 63v ) .Ja samaa tekee myös veljeni ( 40v ) . Ja jopa puolisommekin ovat tavan oppineet . Eihän saunalla ole mitään tekemistä seksin kanssa , sehän on puhdistautumispaikka .

Sanoisin että tämä on ihan perhe- ja tottumisasia . Kukin tyylillään .

Vierailija
2/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saunon veljeni kanssa toisinaan vaikka molemmat ollaan aikuisia. Miksi ihmeessä olisi normaalia saunoa vaikka kymmenien vieraiden naisten kanssa (joista osa saattaa olla lesboja tai biseksuaaleja), mutta ei oman veljen, jonka kanssa on kasvanut kaksikymmentä vuotta. Tai vanhempien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn usein vanhempieni kanssa saunassa, eikä siinä ole mitään yökkiä tai epänormaalia. Jos " koko poppoo" on samaan aikaan saunassa, laittavat mieheni ja äitini uikkarit päälle. Jos taas anoppi on mukana, hän on ihan rohkeasti naku isästäni huolimatta. Eikä kukaan pälyile, korkeintaan vertaillaan muhkuroitamme...(siis selluliitteja)

Vierailija
4/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittaa kun tulee mieleen kun eräs tuutavani oli vienyt muslmi-miehensä saunaan, ja sinne olikin sitten ykskaks lemahtanut vaimon veli ja muina miehinä alkanut riisuuntumaan ja eikun samaan saunaan.

Mahtoi olla muslimimiehelle melkoinen shokki!

vaimo oli olut sitä mieltä että ei tässä mitään, tämähän on normaalia suomikulttuuria.

Mies kysyi meiltä että käymmekö me sisarustemme kanssa saunassa, sanoimme että emme missään nimessä.

Olen joskus omille ystävilleni ulkomailla selittänyt Suomen saunaperinnettä ja se on herättänyt milloin huvittuneisuutta milloinka suoraa inhokin jopa, puhuttaessa kimppasaunasta nimomaan. Muualla alastomuus kuuluu vain seksiin. Muille kuin aviopuolisolle alasti näyttäytyminen on häpeällistä jopa. Sekin vähän riippuu millaisen taustan omaava henkilö on kyseessä.

Vierailija
5/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aikuinen kaveri joka saunoo isänsä (ja tietysti äitinsä) ja tämän kavereiden kanssa. Entinen miesystäväni saunoi koko perheensä kanssa vielä aikuisena ja on kyllä normaali :)

Itse muistan kuinka saunoimme ihan normaalisti yhdessä isovanhempieni ja äitini kanssa lapsina mökillä...

Kai se on ihan ihmisistä ja tavoista kiinni.

Vierailija
6/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kyllä ymmärrän, että on vanhempiensa hoivissa ja käy saunassakin heidän kanssaan.

Vierailija
7/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök!

Vierailija
8/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on? Saunon myös veljeni ja siskojeni kanssa. En todellakaan katsele heitä " silläsilmällä" .

Vierailija
9/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on sitten normaalia? Av-mammat sen tietty määrittelee. :)

Vierailija
10/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana meillä päin...

Vierailija
11/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuin että tämä 65.v äiti on perheensä Pää, valtavan isolla Peellä. Mitään ei tapahdu siinä perheessä ilman äidin mielipiteen kuulemista. Vaikka aikuiset lapset asuvat satojen kilometrien päässä.

Vierailija
12/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muuta kuin että tämä 65.v äiti on perheensä Pää, valtavan isolla Peellä. Mitään ei tapahdu siinä perheessä ilman äidin mielipiteen kuulemista. Vaikka aikuiset lapset asuvat satojen kilometrien päässä.

No, miksi sinä sillä päätäsi vaivaat? Oikeesti? mikä tässä jutussa sinua niin kiehtoo että siitä täytyy spekuloida vauvapalstalla?

Vierailija
13/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies (32 v.) saunoo vanhempiensa kanssa edelleen. Paitsi tietysti jos minä olen mukana niin sitten me käydään kahdestaan tai lasten kanssa mutta muuten käy vanhempiensa kanssa. Miksi siinä olisi jotain kummallista?

Vierailija
14/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No, miksi sinä sillä päätäsi vaivaat? Oikeesti? mikä tässä jutussa sinua niin kiehtoo että siitä täytyy spekuloida vauvapalstalla?

[/quote]

Mitäpä muuta tällä palstalla kukaan tekee, kun spekuloi toisten asioita? =)

Vierailija
15/15 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kannatakaan kysyä minun mielipidettäni, olen aika suvereeni näissä sauna-asioissa. Olen aika vapaamielisestä perheestä ja tottunut lapsesta saakka ajatukseen, ettei alastomuus saunassa ole mikään kauhistus, saunomisessa ei ole mitään seksuaalista ja kuka tahansa voi saunoa kenen tahansa kanssa saunassa. Jos niin haluaa.

Esim oma mieheni saattaa saunoa mökillä äitinsä kanssa, enkä näe siinä mitään kauhisteltavaa. Itse en ehkä isäni kanssa enää saunaan menisi kahdestaan, mutta juhannuksena oltiin koko suku saunassa yhtä aikaa, minun vanhemmat, äitini sisko, veljeni, sisareni, mieheni, minä ja meidän lapset sekä kaksi serkkua sekä toisen lapset. Oltiin vuokramökillä, jossa iso sauna ja sanottiinkin sitten pari tuntia putkeen vaihtelevalla kokoonpanolla. Tosin osalla aikuisista alaosat päällä kun uitiin samalla, mutta ei pesulla tietenkään... ei sinne pesuhuoneeseen tarvi samaan aikaan suihkuun tunkea.

Mua ei ole myöskään koskaan haitannut jos mieheni saunoo esim ystäviemme kanssa ns sekasaunassa, itse en ole enää vuosiin niihin mukaan lähtenyt kun olen ainoa synnyttänyt nainen ko porukassa. Naisten kanssa toki saunon edelleen ja oman sukuni.