Taiteilijat tekevät tyhmästi kun rupeavat politikoimaan.
Menettävät helposti puolet yleisöstään.
Ja muutkin pellet.
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa vai halua vastata? Jos media on tasapuolinen ja kulttuurikenttä aidosti moniääninen, niin eikö vastaaminen olisi helppoa?
Mihin siis tarkalleen ottaen haluat vastauksen?
Onko sinulla kognitiivisia rajoitteita vai ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Siellähän se kysymys on viestissä, johon päätit öyhöttää.
Ainoa, joka öyhöttää, olet sinä. Me muut olemme aika asiallisesti.
Ja jos ymmärsin oikein, haluat saada tietää, keitä oikeiston aktivisteja on otettu kommentoimaan asioita. No, en osaa nimetä edes vasemmiston aktivisteja, eikä silkkaa ideologista tajunnanvirtaa oteta vakavasti miltään laidalta. Ei asiantuntijana kohdella sellaista, jolla ei oikeasti ole aiheesta sanottavaa.
Vastaa sinä itse, kenet haluaisit sitten siellä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa vai halua vastata? Jos media on tasapuolinen ja kulttuurikenttä aidosti moniääninen, niin eikö vastaaminen olisi helppoa?
Varmaan siihen miksei Ruotsilan lisäks muita oikeiston ääripään tyyppejä päästetä kommentoimaan asioita. En mä ainakaan muista että äärivasemmistostakaan olisi ketään saatu, miksi sitten oikealta.
Ihan vain oikeistolaisen näkökulman perään kyseltiin, kun niin kovasti väititte valtamediaa tasapuoliseksi ja moniääniseksi. Ruotsila ja Cheek mainittu, hyvä! Entä muita? Täyttyykö teidän mielestänne moniäänisyyden ja tasapuolisuuden ihanne valtamediassa?
No nimeä itse sitten muita, hyvänen aika. Siellä on aika paljon näkökulmia julkisuudessa esillä.
Se ei ole meille muille mikään ongelma, ettei ääriliikkeiden tyyppejä kohdella oikeina asiantuntijoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kognitiivisia rajoitteita vai ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa? Siellähän se kysymys on viestissä, johon päätit öyhöttää.
Ja jos ymmärsin oikein, haluat saada tietää, keitä oikeiston aktivisteja on otettu kommentoimaan asioita. No, en osaa nimetä edes vasemmiston aktivisteja, eikä silkkaa ideologista tajunnanvirtaa oteta vakavasti miltään laidalta. Ei asiantuntijana kohdella sellaista, jolla ei oikeasti ole aiheesta sanottavaa.
Vassufemakko öyhöttää asioista, joista ei tiedä höykäsen pöläystä :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siihen miksei Ruotsilan lisäks muita oikeiston ääripään tyyppejä päästetä kommentoimaan asioita. En mä ainakaan muista että äärivasemmistostakaan olisi ketään saatu, miksi sitten oikealta.
Ihan vain oikeistolaisen näkökulman perään kyseltiin, kun niin kovasti väititte valtamediaa tasapuoliseksi ja moniääniseksi. Ruotsila ja Cheek mainittu, hyvä! Entä muita? Täyttyykö teidän mielestänne moniäänisyyden ja tasapuolisuuden ihanne valtamediassa?
No nimeä itse sitten muita, hyvänen aika. Sie
Sun mielestä Yle ja Hesari ovat moniäänisiä medioita, joissa monet eriävätkin näkökulmat pääsevät tasapuolisesti esille? Milloin sun lääkitys on tarkistettu viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Etkö ole ikinä lukenut Hesarin ja Ylen kulttuuriosioita tai kotimaisia kulttuurijulkaisuja? Et ole havainnut pienintäkään pilkahdusta vassuista ja vassujen rakastamista teemoista?"
Älä nyt ala kiemurtelemaan vaan laita sitä tutkimustietoa jota itse tivasit.
Tuleeko sitä tutkimustietoa oikealta?
Ei taida. Ei täällä riehuvalla trollilla ole mitään aineistoa esittää, eikä toisaalta halua kuulla meitä muitakaan. Tyyppi haluaa vain lietsoa itsensä yhä suurempaan raivoon.
Kun valkoinen suomi, on ensin voittanut sodan venäjää vastaan. Alkaa taas sisäinen sota, jonka lopputuloksen tiedämme, jo edellisestä kerrasta. Loput vassuttimet ja viheriät laitetaan silloin uuniin. Nyt kannattaisi jo, alkaa rakentamaan lisäkapasiteettia. Helpottaisi vainajien tuhkauksen, pitkittyneiden jonojen purkuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapersun "miksi kaikki eivät ajattele kuten minä haluan" ulina osa:73846193617481
Intersektionaalisen vassufemakon "miksi kaikki eivät ajattele kuten minä haluan" ulina osa:73846193617481
Söpöä kun ne palstapersulta loppuu argumentit ja joutuu lainaamaan vassarilta😂😂😂
Joo, luulisi hävettävän, etteivät osaa muuta kuin lainata vihollisen aseita.
Kuvitteleeko vassufemakko olevansa sodassa? Ei ole todellista 😂😂😂
Sanasodassa sinä näytät olevan täällä milloin kenenkin kanssa.
Tuntuuko sinusta nurkkaan ahdistetulta?
Vassufemakko öyhöttää asioista, joista ei tiedä höykäsen pöläystä :DDD
Näytäpä siis mallia miten käyttäydytään ja vastaa itse kysymyksiin. Luulisi olevan helppoa opettaa meitä "öyhöttöjiä".
Sun mielestä Yle ja Hesari ovat moniäänisiä medioita, joissa monet eriävätkin näkökulmat pääsevät tasapuolisesti esille? Milloin sun lääkitys on tarkistettu viimeksi?
Kyllä, sitä ne ovat. Mitä siis jää sinun mielestäsi puuttumaan?
Vierailija kirjoitti:
Kun valkoinen suomi, on ensin voittanut sodan venäjää vastaan. Alkaa taas sisäinen sota, jonka lopputuloksen tiedämme, jo edellisestä kerrasta. Loput vassuttimet ja viheriät laitetaan silloin uuniin. Nyt kannattaisi jo, alkaa rakentamaan lisäkapasiteettia. Helpottaisi vainajien tuhkauksen, pitkittyneiden jonojen purkuakin.
Ei Muumitaloa lukita yöksi
HEI MUUMIT
Kun hämärä hiipuu jo tähtien vyöksi
HEI MUUMIT
Karkeloi kansa ja kunnailla soi
Muumeilta elämää oppia voi
HEI MUUMIT
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan elättäö näitä vassaritaiteilijoita. Otetakoon kulttuurituet vaikka toimeentulotuista jos jotain annetaan. Nehän on vasemmiston suurin tulolähde?
On olemassa vasemmistolaisten hallinnoimia säätiöitä mitkä antavat perintörahaa vasemmistolaisille. Lahjoittajissa saattaa olla ihan vilpittömiäkin ihmisiä.
Tuntuuko sinusta nurkkaan ahdistetulta?
Eipä oikeastaan.
Entä itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kun joku Pekka Toveri ja Mika Aaltolakin ovat jotain marxilaisten äänitorvia...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sitä ne ovat. Mitä siis jää sinun mielestäsi puuttumaan?
No tietenkin persujen valvoma sensuuri, joka estää olemasta väärää mieltä.
Siviilit, jotka tekivät typerästi, mutta joista läheskään kaikki eivät Hamasia äänestäneet ja joiden lapset nyt ainakin ovat syyttömiä vanhempiensa virheisiin.
Israelin aloittama kansanmurha ei ole oikein vain Hamasia äänestäneiden vuoksi.
Jos Israel olisi halunnut tehdä kansanmurhan, tilanne gazassa olisi tyystin erilainen kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Siviilit, jotka tekivät typerästi, mutta joista läheskään kaikki eivät Hamasia äänestäneet ja joiden lapset nyt ainakin ovat syyttömiä vanhempiensa virheisiin.
Jos Israel olisi halunnut tehdä kansanmurhan, tilanne gazassa olisi tyystin erilainen kuin nyt.
No onpa puute, etteivät ole saaneet hommaa hoidettua. Vätystely on joskus ihan hyväkin asia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi toteuttaa täydellä höökillä, koska oma turvallisuus on täysin riippuvainen siitä, että Amerikka pystyy omalla puolella. Toteutetaan sitten kevytversiota niissä rajoissa, missä uskalletaan.
No onpa puute, etteivät ole saaneet hommaa hoidettua. Vätystely on joskus ihan hyväkin asia.
Israel olisi toki kyennyt kansanmurhaani, mutta ei halunnut tehdä sitä. Se voi tietysti mielestäsi olla vätystelyä.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan elättäö näitä vassaritaiteilijoita. Otetakoon kulttuurituet vaikka toimeentulotuista jos jotain annetaan. Nehän on vasemmiston suurin tulolähde?
Älä nyt enää jaksa jankuttaa taiteesta. Verhot on riisuttu ja tämä on jo paljastanut vain yhdeksi iänikuiseksi ulinaksi ylen ja hesarin masimoimasta ilkeästä vassarisalaliitosta :D