Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taiteilijat tekevät tyhmästi kun rupeavat politikoimaan.

Vierailija
18.02.2026 |

Menettävät helposti puolet yleisöstään.

Ja muutkin pellet.

Kommentit (471)

Vierailija
421/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat nyt varmasti vakuuttuneita siitä, ettei kulttuurikentässä ja apurahajärjestelmässä ole vakavaa vassuvinoutumaa :DDD

Kyllä, niin olemme. Ainoa, joka edes kuvittelee tuollaista vinoumaa olet sinä itse.

Vierailija
422/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se taitaa olla vasen laita, joka heiluttaa punalippua, Hamastiinan lippua ja transulippua Suomen itsenäisyyspäivänä."

Kyllä se on oikea laita joka tekee käsi ojossa kunniaa Lapin polttajille Suomen itsenäisyyspäivänä.

Kyllä se on vasen laita, jolla ei riitä munaa käydä sen oikean nassemarssin kimppuun itsenäisyyspäivänä :DDD

Se ei ole munan osoittamista vaan käytöstapojen puutetta, ettei osaa olla hyökkäämättä kimppuun.

Mitä se osoittaa, että lähtee kadulle hakemaan konfliktia, riehumaan, rääkymään ja häiriköimään laillista kulkuetta? Vinkki: vain toisella kulkueella oli lupa.

Ei poista omia synte

Synti, joka on osallistua luvan saaneeseen rauhalliseen kulkueeseen ja viranomaisten ohjeiden noudattaminen? Vinkki: se ei ollut vassuosasto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Etkö ole ikinä lukenut Hesarin ja Ylen kulttuuriosioita tai kotimaisia kulttuurijulkaisuja? Et ole havainnut pienintäkään pilkahdusta vassuista ja vassujen rakastamista teemoista?"

Älä nyt ala kiemurtelemaan vaan laita sitä tutkimustietoa jota itse tivasit.

Vierailija
424/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa julkisesti ostettu taide on aina ollut vasemmistolaista. Ja usein vaaditaan, että se ei ole pelkästään kaunista tai ihastuttavaa, vaan sen pitää ottaa poliittista kantaa. Samaten teatterissa näytellään vain osallistuvia ja suvaitsevaisia näytelmiä,  koska hauskaa ja  nautintoa ei saa olla.

Jotkut typeryksethän meni joitain kidutus- ym näytelmiä katsomaan ja tulivat sitten ulos oksentaen kesken näytännön. Hauskaa pitää kulttuurin olla, heh.

Vierailija
425/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pommituksissa kuoli valtava määrä ihmisiä ja loppuja on yritetty tappaa nälkään ja tauteihin estämällä apua pääsemästä sinne.

Tuo kuvaamasi väkimäärän kasvu on tapahtunut menneinä vuosikymmeninä. Tämä kansanmurha taas alkoi 2023.

Gazalaiset tekivät hyökkäyksen Israeliin 7.10.2023 ja näyttivät brutaalisti millaisen kansanmurhan he tekisivät jos kykenisivät.

Vierailija
426/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimeäisitkö valtamedian, Hesarin ja taistolaisnavetan suosimia oikeistolaisaktivisteja ja kuinka paljon heitä käytetään suhteessa vassuasiantunteilijoihin? Vinkki: yksi oikeistotyyppi sataa vassua kohden ei ole tasapuolista.

Pelkästään jo nuo sanavalintasi, kuten "valtamedian suosima" tai vassu" osoittavat, ettet ole oikeasti muuta kuin omassa vihan liemessään kiehuva trolli, joka ei halua keskustella vaan haastaa riitaa ja lietsoa omaa raivoaan maailmaa kohtaan. Mutta kysynpäs silti, että miten näiden "suosittujen" asiantuntijoiden vassuus näkyy ja keitä siellä sitten pitäisi olla? Markku Ruotsila saa aika paljon esiintymisaikaa, mutta juttunsa ovat kerta toisensa jälkeen niin avointa MAGA-henkistä propagandaa, ettei niillä ole kuin korkeintaan viihdearvoa. 

Emme voi auttaa, jos et kykene hyväksymään sitä, ettei meillä ole kiinnostusta kuunnella ideologisesti sävyttynyttä tajunnanvirtaa, jossa kaikki muut ovat "vass

Etkö osaa vai halua vastata? Jos media on tasapuolinen ja kulttuurikenttä aidosti moniääninen, niin eikö vastaaminen olisi helppoa?

Vierailija
427/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ikinä lukenut Hesarin ja Ylen kulttuuriosioita tai kotimaisia kulttuurijulkaisuja? Et ole havainnut pienintäkään pilkahdusta vassuista ja vassujen rakastamista teemoista?

No et kai sinä luullut ettei niitä olisi siellä lainkaan? Ihan oikeasti, moniäänisyys on juuri tuota, että sinä ja minä ja muut saavat kaikki jotain. 

Minkä ihmeen takia siellä EI olisi "vassujen" tykkäämiä juttuja?

Vierailija
428/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapersun "miksi kaikki eivät ajattele kuten minä haluan" ulina osa:73846193617481

Intersektionaalisen vassufemakon "miksi kaikki eivät ajattele kuten minä haluan" ulina osa:73846193617481

Söpöä kun ne palstapersulta loppuu argumentit ja joutuu lainaamaan vassarilta😂😂😂

Joo, luulisi hävettävän, etteivät osaa muuta kuin lainata vihollisen aseita.

Kuvitteleeko vassufemakko olevansa sodassa? Ei ole todellista 😂😂😂

Vierailija
429/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pommituksissa kuoli valtava määrä ihmisiä ja loppuja on yritetty tappaa nälkään ja tauteihin estämällä apua pääsemästä sinne.

Tuo kuvaamasi väkimäärän kasvu on tapahtunut menneinä vuosikymmeninä. Tämä kansanmurha taas alkoi 2023.

Gazalaiset tekivät hyökkäyksen Israeliin 7.10.2023 ja näyttivät brutaalisti millaisen kansanmurhan he tekisivät jos kykenisivät.

Se oli Hamas, joka sen teki, ei gazalaiset kansakuntana. Siviilit ovat syyttömiä terroristien aloittamaan sotaan.

Vierailija
430/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstapersun "miksi kaikki eivät ajattele kuten minä haluan" ulina osa:73846193617481

Ääriuskovaiset fundamentalistit näistä palstan jankuttajapersuista tulee lähinnä mieleen.

Miksette v'ittu usko et oon oikeessa?! Uskota ny v'ittu et oon!

Vierailija
431/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Suomalaisen kulttuurikentän vasemmistovinoutuman olemassaolo on kiistetty!

- Kuka sen on kiistänyt?

- Vasemmisto.

Vierailija
432/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei poista Israelin tekemää kansanmurhaa.

Vierailija
433/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa vai halua vastata? Jos media on tasapuolinen ja kulttuurikenttä aidosti moniääninen, niin eikö vastaaminen olisi helppoa?

Mihin siis tarkalleen ottaen haluat vastauksen?

Vierailija
434/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaalisen vassufemakon "miksi kaikki eivät ajattele kuten minä haluan" ulina osa:73846193617481

Söpöä kun ne palstapersulta loppuu argumentit ja joutuu lainaamaan vassarilta😂😂😂

Joo, luulisi hävettävän, etteivät osaa muuta kuin lainata vihollisen aseita.

Kuvitteleeko vassufemakko olevansa sodassa? Ei ole todellista 😂😂😂

Sanasodassa sinä näytät olevan täällä milloin kenenkin kanssa.

Vierailija
435/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Suomalaisen kulttuurikentän vasemmistovinoutuman olemassaolo on kiistetty!

- Kuka sen on kiistänyt?

- Vasemmisto.

- Suomalaisen kulttuurikentän on väitetty olevan vasemmistolainen!

- Kuka niin on väittänyt?

- äärioikeisto

Vierailija
436/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan elättäö näitä vassaritaiteilijoita. Otetakoon kulttuurituet vaikka toimeentulotuista jos jotain annetaan. Nehän on vasemmiston suurin tulolähde?

Vierailija
437/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin siis tarkalleen ottaen haluat vastauksen?

Varmaan siihen miksei Ruotsilan lisäks muita oikeiston ääripään tyyppejä päästetä kommentoimaan asioita. En mä ainakaan muista että äärivasemmistostakaan olisi ketään saatu, miksi sitten oikealta.

Vierailija
438/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan elättäö näitä vassaritaiteilijoita. Otetakoon kulttuurituet vaikka toimeentulotuista jos jotain annetaan. Nehän on vasemmiston suurin tulolähde?

Et siis halua tukea suomalaista kulttuuria? 

Se ei ole niin puhtaan vasemmistolaista kuin luulet vain koska se ei ota ylhäältä käskyjä vastaan.

Vierailija
439/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etkö ole ikinä lukenut Hesarin ja Ylen kulttuuriosioita tai kotimaisia kulttuurijulkaisuja? Et ole havainnut pienintäkään pilkahdusta vassuista ja vassujen rakastamista teemoista?"

Älä nyt ala kiemurtelemaan vaan laita sitä tutkimustietoa jota itse tivasit.

Tuleeko sitä tutkimustietoa oikealta?

Vierailija
440/471 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli Hamas, joka sen teki, ei gazalaiset kansakuntana. Siviilit ovat syyttömiä terroristien aloittamaan sotaan.

Siviilit, jotka äänestivät Hamasin valtaan ja joista enemmistö vieläkin kannattaa sitä? Siviilit, jotka osallistuivat teurastukseen? Siviilit, jotka hurrasivat iskua ja raahasivat uhreja pitkin katuja? Siviilit, jotka kätkivät panttivangit ja suojelivat Hamas-teroja? Sellaiset

Siviilit, jotka tekivät typerästi, mutta joista läheskään kaikki eivät Hamasia äänestäneet ja joiden lapset nyt ainakin ovat syyttömiä vanhempiensa virheisiin.

Israelin aloittama kansanmurha ei ole oikein vain Hamasia äänestäneiden vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä