Mikä selittää, että ne jotka koviten dissaa valkoista heteromiestä on itsellä sellainen kotona?
https://x.com/DefiantLs/status/2023852450583900295
Darrallakin se oma valkoinen heteromiesmussukka kotona. Ei itsellä vaan ole tullut mieleenkään (toista) sellaista kotiini hankkia mutta eipä ole tarvetta dissatakaan.
So whats that all about?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
"Mikä ihmeen "suojelu"? Ei tämä ole mikään mafia."
Eli sinä et halunnutkaan ihan konkreettisesti suojella naisia?
" Tarkoitin että minulta ei sympatiaa heru semmoisille jotka ovat näitä r i k ollisia tänne halunnut ja paaponeet näitä. Sitä niittää mitä kylvää."
Sivistysvaltio ei pyöri sympatialla vaan sillä että samat säännöt koskevat aivan kaikkia ja rikoksen uhri ei ole koskaan syyllinen rikokseen vaan se rikollinen.
"Näistä on varoiteltu jo vuosia sitten mutta ettehän te kuuntele koska "rasse, rasse, rasse!!" Herätkää pah vit!"
Siitä on varoiteltu jo vuosia että jos miehet eivät yhtään kehity henkisesti niin naiset eivät enää halua miesten kanssa parisuhteeseen. No nyt netti on täynnä vinkuvia inceleitä. Herätkää pahvit!
Miten tämä liittyy minun kommenttiin? Ei minuun vaikuta pätkääkään jos joku inceli jää ilman naista. Niin eihän rikoksen urhi olekaan syyllinen mutta eikö siinä vähän ole omaakin vastuuta jos päästät suden lampaiden aitaukseen. Ei voi tulla yllätyksenä että susi syö lampaat jos sulle siitä sanottu kerta toisensa jälkeen. Et voi väittää että et tiennyt. Saatanan pahvi
Vierailija kirjoitti:
"Jos sinua varoitetaan että älä koske hellaa koska se on kuuma, ja silti menet siihen koskemaan ja poltat kätesi niin kyllä ansaitsit sen. Älä heittäydy ty hmäksi, tosin epäilen että et heittäydy kun et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi."
Sinä et edelleenkään tunne minua mitenkään etkä mitä minä asioista ajattelen. Sinä vain oletat ja sillä oikeutat väkivallan minua kohtaan. Ja se on iso iso ongelma.
Isoin ongelma on kun sinä et ymmärrä mitä sulle sanotaan
"mutta eikö siinä vähän ole omaakin vastuuta jos päästät suden lampaiden aitaukseen"
Ei koska kukaan ei ole halunnut tänne nimenomaan rikollisia. Kukaan ei ole halunnut tulevansa väkivallan uhriksi.
Ihan kuten kukaan ei ole halunnut tulla kotimaisen miehenkään hakkaamaksi. Jos kotimainen mies hakkaa niin onko nainen syyllinen kun ei ole vaatinut kaikkien miesten poistamista maasta?
"Miten tämä liittyy minun kommenttiin? Ei minuun vaikuta pätkääkään jos joku inceli jää ilman naista."
Se liittyy niin että tämä "mitäs minä sanoin, nyt saat kärsiä enkä minä välitä siitä tippaakaan" on erittäin heikko ja moraalisesti kestämätön argumentti mihinkään.
"Isoin ongelma on kun sinä et ymmärrä mitä sulle sanotaan"
Siis se että minä en ymmärrä olevani sellainen kuin sinä haluat minun olevan vaikka et edes tiedä millainen minä olen?
Vierailija kirjoitti:
Jos se valkoiseen heteromieheen kohdistuva arvostelu tuntuu kolahtavan jotenkin erityisen kovaa omaan egoon niin on aika lailla mahdollista että sinä silloin olet juuri osa sitä ongelmaa. Maailman on toki täynnä hienoja miehiä ja poikia jotka eivät tunne elämäänsä mitenkään uhatuiksi vaikka miehisyyden ongelmia nostetaankin esiin.
Ja jos se valkoisen heteromiehen dissaamisen arvostelu tuntuu kolahtavan jotenkin erityisen kovaa omaan egoon, niin on aika lailla mahdollista, että sinä silloin olet osa sitä ongelmaa. Eikö olekin hassua.
"Ja jos se valkoisen heteromiehen dissaamisen arvostelu tuntuu kolahtavan jotenkin erityisen kovaa omaan egoon, niin on aika lailla mahdollista, että sinä silloin olet osa sitä ongelmaa. Eikö olekin hassua."
Eikö olekin hassua että minä pystyn silti argumentoimaan kiihkottomasti ja logiikkaan ja faktoihin nojautuen enkä anna egoni tai tunteitteni ottaa valtaa. Toisin kun ne "naiset saavat vain mitä ansaitsevat" ja "ongelma on vain ne mualta tulleet" heitoilla miehiä puolustavat.
"Jos sinua varoitetaan että älä koske hellaa koska se on kuuma, ja silti menet siihen koskemaan ja poltat kätesi niin kyllä ansaitsit sen. Älä heittäydy ty hmäksi, tosin epäilen että et heittäydy kun et ymmärrä vaikka rautalangasta vääntäisi."
Sinä et edelleenkään tunne minua mitenkään etkä mitä minä asioista ajattelen. Sinä vain oletat ja sillä oikeutat väkivallan minua kohtaan. Ja se on iso iso ongelma.