Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAINEN miten pystyt nauttimaan todella isosta ja paksusta peniksestä

Vierailija
17.02.2026 |

Haluaisin tehdä tämän mahdollisimman oikein ja tyydyttävästi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se enää aito ole . 

Vierailija
2/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, koska mulla on löysä pillu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä venytyksen tunteesta kun kulli on paksu ja jos on myös pitkä niin se kipu kohdunsuulla tuntuu hyvältä. Jos ei tykkää kivusta niin sitten vaikeampi varmaan nauttia.

Vierailija
4/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Tinderissä löytämäni yksi panokaveri, jolla on tosi paksu, mutta korkeintaan keskipituinen. Hän oli ilmeisesti harjoitellut ahkerasti, koska homma sujui niin hyvin. Ensin hän hyväili ja nuoli minut todella märäksi ja sitten vielä laittoi pil*luuni ja kul*liinsa reilusti liukkaria. Sitten hän käski minut polvilleni pylly pystyssä. Sen jälkeen kiusottelevan hidas työntyminen ja välillä hiukan takaisin. Tällä tekniikalla hän eteni koko pituutensa, ehkä 12cm. Sitten hän alkoi rauhallisesti vedellä melkein ulos ja taas niin syvälle kuin pääsi. Onneksi olimme kahden kesken omakotitalossa, sillä minä huusin. Kun hän huomasi, että olin tulossa, hän nopeutti tahtia ja purkautui sisääni.  

Muutaman kerran jälkeen kysyin, voisimmeko alkaa oikein seurustelemaan. Hän meni vaikean näköiseksi: Tyttöystäväni palaa ensi viikolla Ruandasta kehitysyhteistyökeikalta. 

Niin se siitä sitten! 

Vierailija
5/5 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteettisesti kyllä ja joka kerta koskettaessa. Yhdynnän kannalta on miehen taidot olennainen asia. Ei saa runnoa mua ja mun ihanaa pimppiä. Jos on taitoa, täyttää ihanasti saaden orgasmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi