Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomusnuoret: myös suomalaiset työttömät pitää laittaa pakkotyöhön tukia vastaan.

Vierailija
17.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/44f2d355-78fe-4360-8fae-e12d37f05…

Sellaista nämä kultalusikka hanurissa syntyneet haluavat. Ja näistä tulee tulevaisuudessa kokoomuksen kansanedustajia. Muistakaa se. 

Kommentit (266)

Vierailija
161/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtä työn vuoksi. Kauhea hätä, kun oikeaa työtä ei ole. Myönnetään siis, että oikeaa työtä ei ole riittävästi.

Kokoomuslandiassa maksetaan niin surkeaa palkkaa, että raha ei liiku ja uutta työtä synny.

Vierailija
162/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä 595 e vastaan kukaan tee mitään työtä. Hakemuksia lähettää kyllä mielellään. 

Asumistukikaan ei hirmuisella 380 e summalla siihen innosta.

Kultalusikka syvällä @naalissa syntyneet hirviön@tsit siellä juni0rikokkareissa taas unelmoivat.

Helppoa on, kun papa betalar, aina ovat saaneet, mitä ovat halunneet.

EHKÄ, mikäli tuet olisivat tuntuvasti suurempia myös liittoihin kuulumattomille, niin silloin tässä ideassa voisi olla ainesta johonkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan mulla olis auton rengaiden vaihto, sitä voisi myös pestä muutaman kerran kuussa, kesällä ruohoa leikattavana ja kasvimaan kitkemistä ja syksyllä lehtien haravoimista, kyllästyttää maksaa noista kun joku työtön voisi hyvin ne käydä tekemässä tukia vastaan.

Eli toisin sanoen sä olet köyhä jolla ei ole varaa maksaa noista. MENE TÖIHIN PUMMI

No tähän asti olen maksanut, mutta jos nyt kerran aletaan ilmaista työvoimaa tarjota niin hölmöhän sitä olisi jos noista edelleen maksaisi, kaikki vielä töitä mihin ei mitään koulutusta tarvita.

Vai onko ne vaan jotkut tietyt yritykset mikä näitä orjia sitten saisi omikseen? 

Eikai se niin voi mennä?

Vierailija
164/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai suomalaiset työttömät voisi laittaa vetelemään pataan erilaisia poliittisia järjestöpellejä. oikein lujasti vaan. 

Vierailija
165/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle se on yks hailee mitä mieltä kokoomusnuoret ovat mistäkin asiasta. Sori siitä.

Vierailija
166/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan mulla olis auton rengaiden vaihto, sitä voisi myös pestä muutaman kerran kuussa, kesällä ruohoa leikattavana ja kasvimaan kitkemistä ja syksyllä lehtien haravoimista, kyllästyttää maksaa noista kun joku työtön voisi hyvin ne käydä tekemässä tukia vastaan.

Eli toisin sanoen sä olet köyhä jolla ei ole varaa maksaa noista. MENE TÖIHIN PUMMI

No tähän asti olen maksanut, mutta jos nyt kerran aletaan ilmaista työvoimaa tarjota niin hölmöhän sitä olisi jos noista edelleen maksaisi, kaikki vielä töitä mihin ei mitään koulutusta tarvita.

Vai onko ne vaan jotkut tietyt yritykset mikä näitä orjia sitten saisi omikseen? 

Eikai se niin voi mennä?

Tuo kenelle vastasit kuuluu niihin vähä-älyisiin joiden mielesrä töihin voi noin vain mennä eli elävät jossain rinnakkaistodellisuudessa . Kaipaisivat jostain ammattiapua elämäänsä.

Vierailija
167/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti kertoo lähinnä siitä, että oikeaa tarvetta työvoimalle ei ole. Surullinen ja luovuttava visio Kokoomukselta.

Vierailija
168/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtä työn vuoksi. Kauhea hätä, kun oikeaa työtä ei ole. Myönnetään siis, että oikeaa työtä ei ole riittävästi.

Kokoomuslandiassa maksetaan niin surkeaa palkkaa, että raha ei liiku ja uutta työtä synny.

Suomen suurin ongelma on pienet palkat. Ei tämä yhteiskunta siksi pelitä.

Vierailija
169/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupamäki voitaisiin laittaa pakkotöihin vaikkapa Siperiaan. Kultalusikka perseessä syntynyt v i n o s i l m ä 🤮

Vierailija
170/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no minä saan 600 euroa kuussa. Sillä tekisin korkeintaan yhden työviikon. Toki sitten jos tuki olisikin korvausta työstä vaadin nollaverotusta nykyisen 20% sijasta. Eli työtulon verotusta tietenkin. 

Vierailija
171/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupamäki voitaisiin laittaa pakkotöihin vaikkapa Siperiaan. Kultalusikka perseessä syntynyt v i n o s i l m ä 🤮

Aina olen ajatellut, että on tänne sieltä adoption kautta roudattu.

Eihän tuollainen pärjäisin oikeiden ihmisen Aasiassa, se pitäisi laittaa tuntuvaan kuplaan. 

Vierailija
172/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no minä saan 600 euroa kuussa. Sillä tekisin korkeintaan yhden työviikon. Toki sitten jos tuki olisikin korvausta työstä vaadin nollaverotusta nykyisen 20% sijasta. Eli työtulon verotusta tietenkin. 

Noilla tuloilla veroraja ei ylity.

Vierailija
173/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kapitalistinen järjestelmä niin toimi. Sulla on kysyntä niin sä maksat. 

Vierailija
174/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kapitalistinen järjestelmä niin toimi. Sulla on kysyntä niin sä maksat. 

Sä tarvit lisää liksaa ja ostat sillä palveluita.

Vierailija
175/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Suomen kilpailukyky ei voi perustua matalapalkkaiseen työvoimaan ulkomailta, vaan korkean osaamisen, innovaatioiden ja tuottavuuden kasvuun. Tarvitsemme ennen kaikkea rakenteellisia uudistuksia, jotka tekevät korkean lisäarvon työn tekemisestä Suomessa houkuttelevampaa. Kilpailu kansainvälisistä osaajista voitetaan oikeilla kannustimilla, ei halpatyövoiman keräämisellä, ja tästä seuraavalla suomalaisten duunarien palkkatason polkemisella”, linjaa Kokoomusnuorten varapuheenjohtaja Martti Paldanius."

Jopa kokoomusnuoret vastustavat EK:n m a m u j e n ottamista. On siellä fiksujakin, toisin kuin EK:ssa.

Vierailija
176/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suostua. Moni ei pysty orjaksi ja kärsii vain silmätikkuna. Pitikö maan olla vapaa? Vapaa sorrosta? No tehdään vapautta ja oma valitseminen. 

Vierailija
177/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kokoomuslainen nyt saisi potkut yt:n vuoksi, tekisikö pakkotyötä tukiaan vastaan. Veikkaan, ettei. Toivon vaan, että nää päätökset mitä tehdään, on aina sen verran inhimillisiä, että hlö on itse valmis samaan. Vai onko nää kaikki sellaisia pappa betalar anyway -tyyppejä?

Vierailija
178/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä binga tupamäki askakokkareiden nuoriso-osaston puheenjohtaja, niin onko oikea suomalainen vai soluttautuja? vaikuttaa erikoiselta tyypiltä.

Vierailija
179/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hälyttävää on myös Suomessa vastavalmistuneiden korkeakoulutettujen historiallisen korkea työttömyysaste. Riskinä EK:n esityksissä on työmarkkinoiden epätasapaino ja entistä vaikeampi työllistyminen erityisesti heikoimmassa asemassa oleville suomalaisille nuorille.

Kokoomusnuoret korostaa, että mikäli saatavuusharkinnasta luovutaan, sen ehtona tulee olla tiukan pisteytysjärjestelmän käyttöönotto. Niin kauan kuin Suomessa on kansainvälisesti vertailtuna avokätinen sosiaaliturva, on kestämätöntä avata työmarkkinoita ilman tarkkoja rajoitteita."

Kai vasemmistokin on tästä samaa mieltä, että he itse haluavat työpaikat, eivätkä halua 45 000 uutta ulkkista Suomeen viemään ne loputkin työpaikat?

Vierailija
180/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastikkeellinen sosiaaliturva tarkoittaisi modernia orjuutta. 

Kivikautista orjuutta. Kukaan ei halua palata edes keskiajalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä