Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomusnuoret: myös suomalaiset työttömät pitää laittaa pakkotyöhön tukia vastaan.

Vierailija
17.02.2026 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/44f2d355-78fe-4360-8fae-e12d37f05…

Sellaista nämä kultalusikka hanurissa syntyneet haluavat. Ja näistä tulee tulevaisuudessa kokoomuksen kansanedustajia. Muistakaa se. 

Kommentit (266)

Vierailija
141/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ihmisen maailmankuva avartuisi, jos vaikka päivän pari viikossa tekisi jotakin ihan uutta,  jos työ vielä saataisiin jotenkin tuottavaksi, työttömyyskorvausta voitaisiin nostaa.  Etu olisi se, että työttömälläkin olisi jokin sosiaalinen yhteisö, hän saisi uusia ystäviä ja itsetunto säilyisi.  Mitä työttömät tekevät päivät pitkät kotona?

Mihin se sosiaalinen yhteisö mihinkään katoaisi jos ihminen jää työttömäksi? Vai eikö sinulla raukalla ole ketään ihmisiä elämässäsi eikä mitään muuta tekemistä kuin työyhteisö ja työ? Sinähän se tässä olet maailmankuvan avartumisen tarpeessa kun näkemyksesi&olemisesi on noin rajoittunutta ja kuvittelet että kaikki muut ovat samanlaisia kuin sinä. Kauhean surullista että menetät itsetuntosi jos työttömäksi jäät - ja kertoo samalla hyvin selkeästi että sinusta työttömät ovat arvottomampia kuin työlliset.

Vierailija
142/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KLEOPATRAT piti orjia . Myös Abraham toi orjia . Täällä niitä YK tuo . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusnuoret pitäisi laittaa kanssa pakkotyöhön. Ainakin jotain oikeaa työtä olisi hyvä tehdä ennen politiikkaan menemistä. 

Ovathan he olleet persuöykkärien nussittavina. Siinä heidän työnsä ja osaamisensa.

Vierailija
144/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on ihme että venäläinen huutelee Vuosaaren ostarilla kapitalistit huutoja sirppi vasara karvahattu päässä . 

Vierailija
145/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ihmisen maailmankuva avartuisi, jos vaikka päivän pari viikossa tekisi jotakin ihan uutta,  jos työ vielä saataisiin jotenkin tuottavaksi, työttömyyskorvausta voitaisiin nostaa.  Etu olisi se, että työttömälläkin olisi jokin sosiaalinen yhteisö, hän saisi uusia ystäviä ja itsetunto säilyisi.  Mitä työttömät tekevät päivät pitkät kotona?

Tule itse ulos sieltä ahtaasta poterostasi, ei hyvänen aika mikä aivoflatus taas kerran..

Vierailija
146/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen kuinka joku voi olla noin pihalla, että ei ymmärrä mikä on työn tärkein ominaisuus. 

Työn tärkein ominaisuus on sen tuottavuus. Tuottavasta työstä voidaan maksaa palkkaa. Jos työ on jotain pakotettua toimintaa, mistä ei makseta palkkaa, se on taatusti tuottamatonta työtä. Kommunismissa oli paljon yleistä tuottamatonta työtä. Kokoomus on kommunistinen puolue.

Kuinka Kokoomus voi esiintyä oikeistolaisena puolueena jos se ei ymmärrä edes perusmarkkinataloutta.

Ei ihme että meillä menee huonosti kun Kokoomus on samalla tasolla kuin vastustajansa.

Heh joo. Minä kyllä pidän huolen jos ikinä mihinkään pakkotöihin joudun että se työn arvo on NEGATIIVINEN. Neuvostoliitossa muuten televisioiden valmistaja laittoi telkkareiden sisään lyijypainoja koska normien täyttymisen määre oli tuotetut tonnit 😁😁

Vierailija
147/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusnuori on hyvä ja tulee pakottamaan. Voi mennä rillit ja sormet vinoon. Ei kannata huudella, tai huutoon voi joutua vastaamaan. Kaikkialla ei pääse vanhempien rahojen ja aseman taakse piiloon, eikä tämä ole mikään lukion tunti..

Eli veronmaksajien pitää maksella nöyränä sinun kotona olemistasi, mutta jos joku tulisi vaatimaan jotain vastineeksi, niin vedät turpaan? Ei ole röyhkeydellä näköjään rajaa.

Noh, mä tuun sun työpaikalle ja revin sut pellolle rikkaruohoja keräämään ilman palkkaa? Ai ei käy kun omalle kohdalle osuu? Joten pidä suus kii.

Vierailija
148/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on siis kommunistinen puolue?

Vierailija
149/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on ihmisoikeus,kukaan ei ole haastanut Suomen valtiota oikeuteen.Työttömyyskorvaus,liiton työttömyys rahat kuuluu ihmiselle kun työtä ei ole.Sen sijaan maksetaan yritystukia semmoisille yrityksille jotka ei tukia tarvitse.Nyt heikkoosaiset laitettu säästämään.Ei Suomi tällä tavalla nouse,eikä taas aloiteta mitään myydään toisillemme uutta 20v ajan jaksoa,kun nyt jo takana 20v talous sakannut ei noussut.Millä rahalla kansa ostaa,kuluttaa,ei millään.Älkää hyvät ihmiset uskoko katteettonia vaalilupauksia.Politiikka sanelee elämää liikaa.Porvari syö sinulta kaiken.Sdp toisen tuhlaa rahat jonnii johtaviin.Hämpönpömppöihin.Sota vie meiltä vielä paljon juuri nyt luvataan taas tukea,se rahallista ja muuta voi olla Tarvitsisimme itse rahaa niin moneen Sanotaan EI ole rahaa Tarvitaan tekoja.Siksi ei koko.sdp.ps.Suomi ei valittaen nouse .kurjistaen.Miettikää vuosi 2035,Suomi pysähtyy aikakauteen kun isä öljylampun  osti.Pois kaikki pakkomaksatus,pois perintövero.Kaikille sopiva verotus Pienet tulot myös vero.Rahaa jää elämiseen ja kannattavaa tehdä työtä.Osaaika työtä,yms.Opiskelu kunniaan.Koulutus.

Vierailija
150/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastikkeellinen sosiaaliturva tarkoittaisi modernia orjuutta. 

Vierailija
151/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan mulla olis auton rengaiden vaihto, sitä voisi myös pestä muutaman kerran kuussa, kesällä ruohoa leikattavana ja kasvimaan kitkemistä ja syksyllä lehtien haravoimista, kyllästyttää maksaa noista kun joku työtön voisi hyvin ne käydä tekemässä tukia vastaan.

Vierailija
152/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä työn vuoksi. Kauhea hätä, kun oikeaa työtä ei ole. Myönnetään siis, että oikeaa työtä ei ole riittävästi.

Vierailija
153/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida kasvattaa väestöä, jos tarvitun työn määrä vähenee jatkuvasti.

Vierailija
154/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatetaan mulla olis auton rengaiden vaihto, sitä voisi myös pestä muutaman kerran kuussa, kesällä ruohoa leikattavana ja kasvimaan kitkemistä ja syksyllä lehtien haravoimista, kyllästyttää maksaa noista kun joku työtön voisi hyvin ne käydä tekemässä tukia vastaan.

Eli toisin sanoen sä olet köyhä jolla ei ole varaa maksaa noista. MENE TÖIHIN PUMMI

Vierailija
155/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla jo ensimmäisellä vaihtokerralla renkaat puhkottu.

Vierailija
156/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen sä olet köyhä jolla ei ole varaa maksaa noista. MENE TÖIHIN PUMMI

Valtio ei kustanna sulle työvoimaa. Sorry.

Vierailija
157/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen systeemi se oli, mistä näitä työttömiä sitten saisi hakea? Vai hoitavat itse itsensä paikalle niinkuin normityöläiset?

Kuinka kauan yhtä saisi pitää töissä?

Pitäiskö sille antaa myös ruokaa vai ne tuet olis sit vaan se sen "palkka"?

Vierailija
158/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko matala kynnys olisi sellaisella, jolla ei enää mitään menetettävää elämässä, leikata vaivihkaa jarruletkut poikki tuollaiselta kokoomusrunkkarilta joka yrittää käyttää muita hyväkseen orjatyövoimana.

Vierailija
159/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei! Hyvä idea! Mä tuun vaikka heti Raipen kanssa. Voi tosin olla että auton pesuveteen menee vahingossa vähän hiekkaa mutta se ei varmaan haittaa?

Vierailija
160/266 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen systeemi se oli, mistä näitä työttömiä sitten saisi hakea? Vai hoitavat itse itsensä paikalle niinkuin normityöläiset?

Kuinka kauan yhtä saisi pitää töissä?

Pitäiskö sille antaa myös ruokaa vai ne tuet olis sit vaan se sen "palkka"?

Ei ruokaa, ei palkkaa, vain kiitollista nöyristelyä siitä että saa tehdä työtä. Ruuat ruokajonoista tai kirkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä