Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tauski,61v, haluaa vielä kaksi lasta

Vierailija
09.05.2024 |

Hänellähän on kolmesta suhteesta yhteensä kuusi lasta. Mikä vanhoja pappoja vaivaa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hankkia vielä yksi lapsenteko ikäinen nainen siis.

Vierailija
2/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa haluta, mutta parempi kysymys olisi! Mikä nuoria naisia oikein vaivaa, kun haluavat lapsia vaarien kanssa? Vaarin geenien laatukin on huono!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina saa haluta, mutta parempi kysymys olisi! Mikä nuoria naisia oikein vaivaa, kun haluavat lapsia vaarien kanssa? Vaarin geenien laatukin on huono!

Niinpä, itse tunnen 21v naisen, joka teki lapsen 44v miehen kanssa ja jäi yksinhuoltajaksi!

Vierailija
4/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ei kukaan lapsi halua mitään vanhusta isäksi.

Vierailija
5/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski taisi joskus sanoa että hänen vaarillaan oli kuusi lasta ja hän ei halua itse jäädä huonommaksi. Puhui silloin tavoitteestaan saada seitsemän lasta.

Vierailija
6/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäkin haluan 1 miljoonan. Mutta kukapa miljoonan minulle antaisi?

Vierailija
7/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, itse tunnen 21v naisen, joka teki lapsen 44v miehen kanssa ja jäi yksinhuoltajaksi!

Ihan normaalia, jos miehellä on siittäjän geenit, niin mies osaa silloin levittää niitä mahdollisimman tehokkaasta sekä laajalle alueelle.

Vierailija
8/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tauskilla oo jo yksi  lapsenlapsi? Henna onko minkäikäinen? Eiköhän Tauskille riitä noi lapset. 

Vierailija
9/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan! Mutta valitettavasti lapsi ei voi päättää kenelle syntyy tai minkä ikäiset ovat hänen vanhempansa, sen päätöksen tekevät vanhemmat.

Vierailija
10/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elähtänyt vanha ukko, joka pieksi ekan vaimonsa jo hääyönä.

kyr.sä kolmesenttinen ihme.

Vierailija
11/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teini-ikäiselle tyypillistä puhua ehdottomuuksilla. Kovin moni nainen jämähtää henkisessä kehityksessään teinin tasolle. 

Vierailija
12/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no... mitäpä tähän nyt sanoisi... Varmaan nainen on tyytyväinen, kun teki huonon päätöksen. Mitäköhän lapsi sitten ajattelee äidistään, kun kasvaa isommaksi ja alkaa itse ymmärtämään näistä asioista paremmin. Kiva varmaan lapselle, kun muille on normaalit isät ja hänen isänsä on joku papparainen, koska äiti ei käyttänyt kumia harrastaen seksiä papparaisen kanssa.

Vierailija
13/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on kiusattu koko peruskoulun iäkkään isäni takia! Se ei ollut yhtään kivaa. Isäni oli 53v kun synnyin ja äiti 28v. Tämä johti siihen, että äidistä tuli isän omaishoitaja kun olin 9v. Itsekin jouduin hoitamaan isää useasti ja tuntui siltä, että olin kuin jossain vanhankodissa töissä 24/7. Minulla ei ollut normaalia nuoruuttaa, toisin kuin muilla saman ikäisillä nuorilla. Joten iäkäs isä on huono asia lapselle!

Vierailija
14/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäkin haluan 1 miljoonan. Mutta kukapa miljoonan minulle antaisi?

Tyhmä ei ole se joka pyytää van se joka antaa.

Vierailija
15/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että moni nainen suostuu tällaiseen. Että samalle miehelle lisää ja lisää lapsia. Nuoriko menee lankaan. 

Vierailija
16/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henna onko minkäikäinen?

Daami on 41v, vielä ehtii papparaiska siittää :D

Vierailija
17/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Tauski, ikuinen lapsi riitä?

Vierailija
18/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauskilla oli jo nuorena huonot geenit. Syntyessään. 

Vierailija
19/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on kiusattu koko peruskoulun iäkkään isäni takia! Se ei ollut yhtään kivaa. Isäni oli 53v kun synnyin ja äiti 28v. Tämä johti siihen, että äidistä tuli isän omaishoitaja kun olin 9v. Itsekin jouduin hoitamaan isää useasti ja tuntui siltä, että olin kuin jossain vanhankodissa töissä 24/7. Minulla ei ollut normaalia nuoruuttaa, toisin kuin muilla saman ikäisillä nuorilla. Joten iäkäs isä on huono asia lapselle!

Päivän trolli. :D

Vierailija
20/34 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuoret naiset ymmärtäisivät tämän, niin lapsetkin voisivat paremmin! Sillä yleensä naiset haluavat miehen olevan heitä vanhempi, mutta joku raja siinä pitää olla. Ei voi olla niin, että mies on kaksi kertaa naista vanhempi. Sanoohan sen järkikin, että tuollainen suhde ei ole hyväksi lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi