Revennyt pimppi
Lyhykäisyydessään.... Olen vähän aikaa sitten eronnut pitkästä suhteesta, johon syntyi lapset. Olen deittaillut muutamaa miestä ja olen tosi seksuaalinen, mutta en ole uskaltanut hypätä kenenkään uuden ihmisen kanssa sänkyyn, sillä repesin synnytyksessä pahasti ja tikit aukesivat. Emättimen suuaukko on ruma ja emätin löysempi, mitä ennen lapsia. Exäni kanssa seksi onnistui ihan hyvin edelleen ja tuntui (ilmeisesti) hänestäkin hyvältä, mutta...
Huomaako miehet tällaisia asioita? Mitä ajattelette siitä? Tosi iso kynnys on, mutta en nyt loppuikääni haluaisi selibaatissa elellä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se röpelöpillu todella ruma. Vähän niinkuin leivälle huonosti asetellut leikkleet.
No hyvin on kelvannu, niin röpelöpillu kuin voileivätkin....maku ratkaisee 😁en mihinkään miss pillu kisoihin ole menossa, mut seksistä tykkään, eikä ole niin käynyt, ettei olisi toiselle osapuolelle maistunut.
Miss Pillu -kisat xD
Mutta hienoa, että ap uskalsi jatkaa taas seksielämää ja hyvin meni!
Olin ajatellu, että jännittäis. Juotiin pari lasia viiniä ja jutusteltiin ja oli rentoa ja kivaa, eikä jännittänyt yhtään 😄 homma meni itsestään, enkä ehtiny miettiä yhtään! (oli sairaan hyvää seksiä)