Turkkilainen mies löi eilen minua!!!
Tanssimme baarissa kunnes sanoin, että enää ei kiinnosta. Alkoi hirmuinen huuto, tönäisi ensin ja sitten löi nyrkillä otsaan!!!!!!!!!! Kamal mustelma ja kuhmu! Nenäkin kipeänä ja turvonnut!!
Portsarit poistivat kaverin aika rajusti baarista! Nyt harmittaa kun ei kutsuttu poliiseja paikalle!!!!!!!!!!!
Kommentit (18)
Sama kirjottaja useemmassa viestissä. En usko koko juttuun. Sori.
minä en enää ole tervetullut heille edes kylään.en saa nähdä lapsenlastanikaan:(
t.surullinen...
Onko tyttäresi mies väkivaltainen?
mutta tulihan tuohon nyt ainakin muutama muukin vastaus kuin ap:n
Ei ole vastaavaa kyllä kuulunut korviini!!!!!!!!!!!
kulttuurissa muijat on nyrkin ja hellan välissä.
Täälläkin joka toinen aloitus kuinka mies hakkaa.
Ei se vielä myöhäistä ole, ehkä äijä käy usein samassa baarissa? Kysy portsareilta. Ja ensi kerralla soitat poliisit paikalle niin joutuu vastuuseen. Todennäköisesti sama äijä tehnyt aiemminkin pahoinpitelyitä tms. Kertoiko nimeään?
Yleensähän te sitä auliiisti tarjoatte niin täällä kuin maailmalla.
turkissa muijat pysyy hellan ääressä, kun ukot viettää kivaa.
Miehet siivoaa ja naiset makaa. Turha kuule yleistää varsinkaan jossei ole edes käynyt turistialueiden ulkopuolella.
mutta ne jotka ovat sitten näitä ns. rantapoikia, niin heillä ei ole minkäälaista kunnioitusta naisia kohtaan. He ovat jo teini-ikäisistä tottuneet elämään naisten siivellä.
asemalla selvittämässä asiaa!! En taatusti pistä villaisella menemään jouduin tekemään vaikka mitä!
Toki sieltä alistettuja naisiakin löytyy, mutta kyllä pääosin aika eurooppalaisesti elellään, etenkin suurissa kaupungeissa. Naiset kouluttautuvat, käyvät töissä, veittävät vapaa-aikaa jne. Mutta tuollaiset yleistykset tulevatkin yleensä ihmisiltä, jotka eivät tiedä yhteiskunnallisista asioista juurikaan.
mutta kukaan ei ole vienyt asiaa eteenpäin, tee sinä nyt niin.
minä en enää ole tervetullut heille edes kylään.en saa nähdä lapsenlastanikaan:(
t.surullinen...