Miten viet paketin kotiin, jos sinulla ei ole autoa?
Paketti olisi saatava noutopaikasta kotiin, eikä käytössäsi ole autoa. Millä tavalla todennäköisimmin viet paketin kotiisi. Etenkin jos paketti on mitoiltaan kohtalaisen iso, mutta ei kuitenkaan mikään kovin painava.
Kommentit (131)
Kantamalla, välillä itken välillä kiroilen välillä tekisi mieli heittää koko paketti luontoon hajoamaan, sitten taas itkettää ja sitten v*tuttaa. Sitten ollaankin jo kotona
alunperin- kotiinkuljetuspalvelu, maksaa,mutta tulloo kotiin.
taksi, mahtuuko takakontiinn...
vuokraa auto mihin mahtuu. bussilla mitenkään.
pulkallaveto
todellakin asianmukaisella korvauksella pyydettynä jos kaveri jolla auto, bensakulut realistiset plus vaivannäköä, toki irvistelee- ei mittää tarvii- kyll tarvii- riippuu joutuuko kantoavuksi, matkan pituus jne,, pitsa, bensat päälle, tai varaat ruuan kotiisi.. tai jos pikku vaiva- viet laskiaispullakahville. tai vaikka 50e käteen- niin pääset eroon hänestä ja äkkiä nauttimaan tilauksesta. taksikin maksaa,joten asianmukaista korvausta, autonvuokrakin maksaa,peräkärryn voi saada halvalla...
Pyörällä olen kuskannut kaikki paketit. 120 cm pitkät ja jopa 15 kg painavat. T. kipupotilas mummo
Vierailija kirjoitti:
Käytän Ikean isoa kassia. Joskus olen purkanut paketin ennen kotimatkaa, mahtuu pienempään tilaan. Jos on liian iso ja painava eikä kukaan pääse auttamaan, tilaan taksin.
entä jos joudut palauttamaan viallisen tuotteen ja materiaali purettu jo hakupaikan jätteisiin.
noin teen vain jos niin tuttu kosmetiikkatuotteita monia lootia, silti helpompi joku purnukka palautta kuin laite.
Vierailija kirjoitti:
Pyörällä olen kuskannut kaikki paketit. 120 cm pitkät ja jopa 15 kg painavat. T. kipupotilas mummo
Pisteet sinulle. Olen joskus kuskannut pyörällä taluttaen taitettavan varasängyn. Sai olla kyllä viimeinen kerta
Tilasitko ups kuljettamana? Vievät aina noutopisteelle vaikka on maksettu kotiin asti.
Miksi sä et tilaa kotiin kuljetuksella sitä?
Vierailija kirjoitti:
Kaljakärryillä ja bussilla. Kulkee kissanhiekat siinä kuin huonekalutkin.
Eikö kaljakärryt ole nimensä mukaisesti tarkoitetty oluen kuljetukseen?1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljakärryillä ja bussilla. Kulkee kissanhiekat siinä kuin huonekalutkin.
Eikö kaljakärryt ole nimensä mukaisesti tarkoitetty oluen kuljetukseen?1
Tuskin nyt alunperin tarkoitettu kaljoille. Eiköhän siinä voi kuljettaa mitä haluaa. Vaikka ne kaljat. Itsellä ollut niille parempaakin käyttöä
Riippuu millä olen liikenteessä. Pyörällä kainalossa/sylissä riippuen paketista. Bussilla tai jopa taksilla ja vaikka kävelemällä ellei ole kauhean painava.
Kotiin on joka tapauksessa niin pitkä matka, että tarvitsen autokyydin, ja julkista liikennettä ei ole.
1. Pyydän puolisoa tai tytärtä kuskaamaan.
2. Pummaan kyydin naapurilta.
3. Tilaan taksin.
Taksilla olen tuonut kotiin muutaman kerran . Ovelta ovelle , kätevää kuin mikä .
Kannan isossa clasun kestokassissa. En tilaa mitään niin painavaa tai isoa mitä en saa kannettua kotiin jos kotiinkuljetuksen mahdollisuutta ei ole. Kerran olin arvioinut väärin paketin koon ja ei auttanut muu kuin purkaa paketti ja sulloa sisällys ja pakkaus taiteltuna kassiin (pakkauksen säästin ihan mahdollista palautusta varten).
KAMELILLA,kuskeja on pilvin pimein.
Taksilla todennäköisesti. Yleensä ostan suunnilleen kaiken nettikaupoista ja silloin valitsen toimitustavaksi kotiinkuljetuksen. Sohvakin on toimitettu rappuun oven taakse.
Vierailija kirjoitti:
Osta tuollainen vedettävä kärry.
Mulla on tuollainen. Tällä alueella käy kaksi kertaa vuodessa vähän kauempana joku sorttiaseman tyyppinen keräyspiste. Toinen kerta on elektroniikalle ja vaarallisille jätteille, toinen kerta sitten muuta roinaa varten. Yleensä matkaa on noin 500 metriä eli kävelymatkan päässä ja tollasella saa hyvin vietyä tavaroita sinne. Viimeksi vein just tarpeettomaksi jääneitä maaleja sekä rikkinäistä elektroniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyörän tarakalla, korissa tai käsin kantaen.
Ai 65 tuuman tv?, ei onnistu, eihän ne edes mahdu kaikkiin henkilöautoihin, kyllä kuljetus kotiin on ok
Kantamalla lähinnä, joskus lainasin autoa. Nykyään minulla on kaksikin autoa.
Näin jälkeenpäin ihmettelen, miksi en käyttänyt taksia.
Jätän paketin kauppaan ja kannan rojut taskuissa.